Tipuri de campanii de remarketing in Facebook - STAR MARKETING TIMISOARA
13 Jul
2019

Tipuri de campanii de remarketing in Facebook

Category:SEO & Marketing

Campania de retargeting prin Facebook Ads de obicei are costuri mai mici si converteste mai multa lume, ceea ce o face o metoda excelenta de promovare a brandului tau.

Tinand cont ca userii sunt mai tentati sa interactioneze cu brandurile cunoscute si in care au incredere, este o situatie win-win.

Sunt cateva strategii de retargeting pe care sa le utilizezi in campaniile de Facebook Ads si in diverse stagii ale funnelului, deci ele trebuie testate si sa vezi care functioneaza bine pentru brandul tau.

Hai sa incepem in forta.

Este esential sa atragi noi clienti potentiali pe site-ul tau web pentru ca doar asa poti sa apari in fata cat mai multor persoane.

Totusi, este exceptional sa stii ca trebuie sa atragi noi oameni pe site pe care pe viitor sa ii retargetezi cu diverse anunturi si sa dezvolti o relatie cu ei.

Aici vine in ajutor campania de remarketing. Aceasta iti permite sa atingi oamenii care deja au interactionat cu brandul tau si au relatie cu anunturile tale.

Acest pas cere sa ai un sales funnel, care sa includa diverse audiente si anunturi pe care sa le promovezi in fata oamenilor.

  1. Strategia – incet si sigur

Cand dezvolti un sales funnel in Facebook Ads nu poti sa te astepti sa vinzi din prima oameniilor care nu stiu informatii despre brandul tau.

audienta customizata facebook ads

Astfel trebuie sa cresti brand awareness-ul si sa te introduci incet si sigur in fata oamenilor care nu te cunosc. Desigur ca unele persoane dau click si convertesc imediat, dar sunt sanse mari ca ei sa nu faca o conversie. Asta este ok, tinand cont ca poti dezvolta campanii de retargeting care sa arate anunturi personalizate spre oamenii ce au interactionat cu brandul tau. In acest punct, poti sa te focusezi cu adevarat pe conversii si leads.

Este o metoda buna sa promovezi brandul tau prin video ads pentru ca acest model de anunt are un impact mare si iti poti scoate in evidenta brandul mai usor.

Apoi, vei putea sa dezvolti o audienta compusa din userii care au vazut cel putin 25% din video – acest lucru arata ca ei au un interes in brandul tau. Asta se poate face daca dai click pe Engagement si sa dezvolti o audienta customizata.

Acum poti sa le arati anunturi de remarketing care sa contina oferte pe interesul audientei tale si sa ii faci sa dea click.

  1. Tehnica marului ce sta sa cada

Cand a fost ultima data cand chiar ai vrut din toata inima sa cumperi ceva, dar cu greu te-ai abtinut?

Cred ca toti am fost in aceasta situatie mai ales cand eram la shopping. Cand clientii potentiali au vizitat o pagina de produs, acest lucru indica faptul ca ei au un interes si dorinta de a cumpara. Pana la urma, este foarte comun pentru un numar mare de useri sa ajunga pe o pagina de produs si sa nu cumpere.

Foloseste in acest caz dynamic ads si audientele customizate pe site care sa arate diverse anunturi personalizate in fata oameniilor care au vazut anumite pagini de produs.

Este o strategie foarte eficienta pentru ca vei targeta doar userii care au vizitat anumite pagini de produse, dar nu au convertit. Sa nu uiti ca poti sa targetezi si oamenii care au adaugat produse in cos dar nu au cumparat.

facebook ads flavius noja
  1. Retargeting pe engagement

Campaniile de retargeting sunt realizate special pentru a te reconecta cu userii care nu au facut o actiune anume pe site-ul tau intr-o anumita perioada.

Este important sa setezi o perioada anume in care userii se pot incadra pentru a fi targetati.

Poti sa adaugi in lista de remarketing pe Facebook Ads persoanele care au cumparat de la tine deja si sa ii reactivezi. Este o metoda excelenta pentru a reactiva clientii care au cumparat de la tine si stiu deja despre brandul tau.

  1. Dynamic remarketing

Unele campanii de remarketing implica anumiti pasi din sales funnel care include oferte pe baza punctelor in care se afla userii targetati in anunturile din Facebook.

Dynamic ads campaigns sunt o sursa excelenta prin care sa retargetezi oamenii care au vazut anumite pagini pe site-ul tau web.

Aceste tipuri de campanii si anunturi sunt excelente pentru ca se pot personaliza in functie de paginile vazute de catre useri.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+