Alegerea audientei similare - Facebook Ads - STAR MARKETING TIMISOARA
13 Jul
2019

Alegerea audientei similare – Facebook Ads

Category:SEO & Marketing

Daca vrei sa scalezi campania de Facebook Ads este important sa aduci noi oameni in sales funnel-ul tau folosind anunturi de prospectare.

Aceste audiente contin persoane care nu au interactionat pana acm cu campania ta – deci sunt trafic cold – fata de oamenii care au interactionat deja cu brandul tau – ei sunt audienta calda.

Pentru a selecta o audienta tinta cold, sunt cateva metode.

Prima data folosesti targetarea basic in Facebook Ads targetand persoanele dupa anumite criterii precum interes, comportament, demografie, etc.

Sau poti sa utilizezi Facebook Lookalike Audience.

Este o metoda excelenta de a afisa anunturile tale spre persoanele care au aproape aceleasi caractericstici cu audienta customizata.

CE ESTE O AUDIENTA LOOKALIKE?

Este o audienta formata din persoanele care seamana in mare parte cu o audienta de baza sau personalizata.

Este ideala petnru a targeta oamenii care sunt cel mai probabil sa converteasca.Cand dezvolti o audienta personalizata poti alege un procent de asemenare de la 1 la 10%.

Asta inseamna ca daca alegi 1% vei targeta persoanele care seamana foarte mult cu audienta core.

Cand sunt utilizate, audientele de tip lookalike se vor updata dinamic la maxim 7 zile pe baza audientei sursa si se va dezolta si pe baza pixel events.

Cel mai tare lucru cand vine vorba de audientele similare este faptul ca ele sunt usor de creat. In Business Manager poti sa mergi la tabul de audienta si sa dai click pe Creare Audienta.

Aici o sa selectezi audienta similara. Apoi trebuie sa dai click pe audienta sursa si pe tara, dar si pe procentul de similaritate. De indata ce oferi o sursa de audienta, trebuie sa stabilesti cat de apropiata va fi audienta similara cu cea sursa. Trebuie sa intelegi ca Facebook se uita la comportamentul userilor, interese, profile data precum varsta, sex, locatie, pagini liked si multe altele.

Este foarte important sa alegi o audienta sursa de calitate ridicata pentru ca Facebook sa stie de unde sa aleaga criteriile pentru audienta de tip similara.

Calitatea este mult mai importanta decat cantitatea, pentru ca algoritmul Facebook cauta similaritati si astfel, daca ai destule persoane in audienta ta, atunci va avea destule date.

CONCLUZIE

Este important sa targetezi la inceput audienta rece – acea audienta formata din persoanele care nu au auzit de afacerea ta pana acum pentru a-i aduce pe site. Dupa care poti sa folosesti Facebook Pixel pentru a dezvolta audiente similare si personalizate pe anumite criterii.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+