Cum dezvoltam continut pentru SEO - STAR MARKETING TIMISOARA ๐Ÿ”ฅ
indexare site google
23 Apr
2019

Cum dezvoltam continut pentru SEO

Category:SEO & Marketing

In 2019, continutul este mult mai centrat pe audienta site-ului tau web.

Daca esti in cautarea unor tehnici care sa te ajute sa iti optimizezi continutul pentru SEO si sa ai un ROI pozitiv, trebuie sa utilizezi cele mai bune tehnici de care sa profiti.

Se zice ca unii copywriteri pot sa dezvolte content engaging, altii content excelent pentru SEO.

Daca iti doresti sa iti convingi audienta tinta de pe site sa faca o actiune pe care tu o doresti este necesar sa scrii texte persuasive. Daca vrei sa afli cum sa dezvolti aceste texte persuasive te invit sa citesti mai departe acest articol.

Impreuna vom vedea cum cei mai mari copywriteri din lume reusesc sa dezvolte content persusiv care sa se imbine excelent cu strategia de SEO pentru a convinge audienta tinta sa faca o actiune anume si pentru ca intreg continutul de pe site sa fie bine clasat in rezultate de cautare Google.

Cele mai importante elemente cand vine vorba de dezvoltarea continutului persuasiv sunt:

  • cum spui mesajul
  • ce spui in mesaj
  • cum il vei structura

Vom trece prin acesti pasi in articolul de mai jos ๐Ÿ™‚

CE MESAJ TRANSIMITI

servicii webdesign timisoara

SEO Semantic

Acesta este un proces prin care dezvoltam text pentru useri si motoarele de cautare in jurul unui subiect cheie, nu doar in jurul unor cuvinte.

Este important sa folosim aceasta tehnica de Semantic SEO in strategia de content petnru ca doar asa ne putem asigura ca putem adauga mai multe cuvinte cheie in continutul de pe site.

Algoritmul Google folosind update-ul Hummingbird se uitam acum nu doar la keywords ci si la contentul de pe pagina pentru a intelege mai bine despre ce este vorba.

Acum, Google in loc sa se uite strict la cuvintele cheie, el se uita la contentul si subiectul abordat pe pagina si determina daca userii vor reactiona pozitiv la acest content si daca se potriveste cu ceea ce ei cauta.

Este important in acest sens sa abordezi partea de content prin prisma relevantei la subiect si sa il optimizezi in concordanta. Poti de asemenea sa spargi contentul principal in sub-topicuri pe care sa le acoperi in postarea ta.

Nu uita sa raspunzi la intrebarile userilor cand vine vorba de contentul de pe site. Adauga intrebarea + raspuns (imediat) pentru a creste sansele ca Google sa indexeze site-ul in Featured Snippets.

Adauga si variatii de cuvinte cheie in contentul de pe pagina pentru a te asigura ca pagina va fi bine clasata pe mai multe keywords.

Este important sa iti intelegi foarte bine audienta ta tinta pentru a dezvolta texte pentru ea si sa intelegi frustrarile, nevoile si dorintele oamenilor care intra pe site-ul tau.

Daca iti intelegi audienta ta tinta – ce nevoi are poti sa dezvolti texte super-persusive. Foloseste cuvinte utilizate de catre audienta ta tinta si adauga-le in textele tale.

Afla cine este clientul ideal, ce il motiveaza, ce dorinte are elโ€ฆ

cum dezvoltam content pentru site

CUM TRANSMITI MESAJUL TAU

Este important sa transimiti in mod relevant si pozitiv mesajul tau pentru a fi persuasiv si a atinge audienta ta.

Cu cat ai mai multe informatii despre audienta ta tinta cu atat mai usor poti formata mesajele tale.

Foloseste cuvintele pe care audienta ta le foloseste pentru a dezvolta mesajul tau final.

CUM STRUCTUREZI MESAJUL TAU

Pentru a avea impact – mesajul tau trebuie sa fie bine organizat si sa cadreze bine actiunea.

Aceste cadre pot sa ajute continutul tau sa fie pe intelesul audientei tale tinta.

Iata o cadrare de calitate care va aduce rezultate – de ce – ce – cum – cum ar fi daca?

De ce vor oamenii ceea ce vinzi, de ce este potrivit pentru ei? Care sunt rezultatele?

Ce vor sa afle oamenii – care este conceptul din spatele mesajului? Care sunt datele?

Cum – cum functioneaza, cum aduce rezultate?

Ce se intampla daca – iau o actiune?

Aceste intrebari trebuie sa ti le adresezi cand vrei sa structurezi un mesaj persuasiv.

Dar putini pot sa dezvolte content atat engaging dar si bun pentru SEO.

Pentru un succes cu adevarat in lumea digitala – la pagina de servicii pana la blog postst si guest posts ai nevoie sa dezvolti content de calitate care sa faca userii sa il citeasca si pe care motoarele de cautare sa il iubeasca.

Cand engagementul si SEO sunt aliniate, ambele vor ajuta site-ul tau sa fie mai bine clasat in rezultatele de cautare Google.

Pentru ca aceasta aliniere sa fie completa, ai nevoie de SEO tehnic. O ruta de succes pe care o poti lua este sa intelegi cum sa dezvolti content de calitate ridicata pe site-ul tau web pentru ca el sa fie bine clasat in rezultatele de cautare Google.

Cautarea pe Google incepe cu un cuvant sau expresie cheie, userii se uita la titlurile site-urilor care apar in rezultatele de cautare, stau pe site-uri care au continut de calitate.

Trebuie astfel sa iti optimizezi titlurile de pe site, descrierile, url-urile si contentul de pe site.

Vei avea nevoie de o lista de cuvinte cheie pe care userii o vor utiliza atunci cand fac o cautare relevanta cu produsele tale sau serviciile pe care le vinzi.

Optimizarea continutului tau pentru SEO nu trebuie sa fie dificila si este un element usor de inteles daca vei citi articolul de mai jos.

Totusi trebuie sa te asiguri ca urmezi cu strictete pasii de mai jos pentru a te asigura ce eforturile tale vor da roade.

Acest articol are scopul de a-ti arata cum sa dezvolti un content bine optimizat care sa aiba sanse mari de a se clasa bine in rezultatele de cautare Google.

Totusi trebuie sa intelegi ca sunt multe elemente care contribuie la o pagina bine optimziata.

ghid seo 2019

Asigura-te ca ai URL-uri friendly

Inca din anul 2008, Goole Chief Of Spam – Matt Cutts a spus ca Google este happy daca o pagina are url compus din 3-5 cuvinte. Este important astfel, sa intelegi ca ai nevoie de un URL “curat si scurt” prin care sa arati motoarelor de cautare despre ce este vorba pe pagina ta web.

Adauga cuvantul cheie sau expresia dorita in URL si asigura-te ca nu depaseste 5 cuvinte.

Nu uita sa optimizezi Title Tag-urile si descrierile

Ele sunt parti importante din elementul SEO on-page si este important sa le optimizezi – atat titlurile dar si descrierile.

Adauga expresia cheie in aceste doua meta-taguri si asigura-te ca ele sunt unice.

Titlul trebuie sa contina cuvantul cheie al inceput, sa nu depaseasca maxim 60 de caractere.

Sa nu uiti sa optimizezi H1 tag – adica acele subtitluri de pe fiecare pagina in care sa adaugi cuvantul cheie sau expresia dorita de catre tine.

In primul paragraf al textului iti recomandam sa adaugi expresia cheie si sa fie in primele 100 de cuvinte.

Continutul este un factor cheie daca nu poate cel mai important factor de clasare a unui site web in rezultatele de cautare Google.

Cand vrei sa dezvolti continut pentru site-ul tau web trebuie sa ai macar un obiectiv precum:

  • clasarea lui buna in SERPs
  • de a atrage linkuri
  • de a educa audienta ta
  • de a dezvolta engagement
  • de a genera leads

Contentul care este bine clasat, atrage trafic de calitate si targetat si multumeste userii.

Atunci cand scri pentru audienta ta tinta si le raspunzi la intrebari, vei vedea ca vei atrage mai multe linkuri spre site-ul tau si vei observa o crestere masiva de trafic.

Iata cateva sfaturi prin care sa poti dezvolta content de calitate pe site-ul tau web:

1.Scrie pentru audienta tinta targetand cuvintele cheie potrivite

Continutul tau nu va atrage oameni targetati pe site, daca el nu contine cuvintele si expresiile cheie dupa care oamenii le cauta.

Cum adica – expresii cheie?

Sunt acei termeni care sunt utilizati de catre publicul tau tinta pentru a gasi contentul de pe site-ul tau.

Pentru a afla aceste expresii cheie trebuie sa intelegi urmatoarele lucruri:

-cine este audienta ta

  • ce informatii cauta
  • de ce cauta informatiile
  • ce cuvinte cheie folosesc

Poate sa sune complicat dar nu este asa – hai sa vedem cum poti sa gasesti raspunsurile la intrebarile de mai sus:

  • research de audienta – identifica toate tipurile de audiente si persoane care intra pe site-ul tau si vezi ce vor sa gaseasca ei.
  • research de keywords – cauta si gaseste cuvintele si expresiile cheie care sunt relevante cu contentul de pe site.
  • research de subiecte – alege cele mai importante cuvinte cheie dupa care sa dezvolti subiecte utile pentru useri.
  1. Focus de usurinta de citire

Contentul de SEO care tinteste sa ajunga in topul rezultatelor de cautare este acela care include un factor important – usurinta de citire.

Cand un user da click pe site-ul tau, fiecare element de pe site il face sau nu sa stea pe site.

Cand oamenii stau mult timp pe site, Google va observa acest lucru si te va recompensa printr-o pozitie mai buna in rezultatele de cautare.

Acest factor se numeste dwell time – timpul pe care oamenii il petrec pe site-ul tau.

  1. Dezvolta content dens

Un trend de SEO in 2019 care va determina daca vei fi bine clasat in Google este focusul pe un subiect cheie. Astfel daca vei dezvolta un content focusat pe un subiect cheie este important sa stii ca poti adauga mai multe cuvinte cheie si expresii in contentul tau.

Scrie un content de minim 2000 de cuvinte pe un subiect intreg in care sa adaugi mai multe cuvinte cheie.

  1. Imbunatateste viteza de incarcare a site-ului

O metoda buna de a creste pozitia site-ului in Google in 2019 este sa imbunatatesti viteza de incarcare a site-ului tau web.

Cu cat se incarca mai rapid site-ul tau cu atat mai multumiti vor fi userii.

agentie-web-design-timisoara
  1. Elemente vizuale

Potrivit studiilor de la Skyword, articolele care contin imagini si video de calitate – au mai multe views cu pana la 94% fata de articolele care au doar text.

Asta pentru ca oamenii pot sa conecteze informatiile de tip text cu cele de tip imagini sau video-uri.

Este important ca video-urile si imaginile sa fie de calitate ridicata si sa fie usor de incarcat de pe orice device si browser.

  1. Formatare content pentru featured snippets

Aceste snippets ajuta sa atraga atentia persoanelor care cauta informatii si vor deveni mai importante in 2019-2020.

Aceste mici blocuri de inforamtii vor aparea cand un user cauta raspuns la intrebari pe Google.

Pentru a creste sansele sa apara site-ul tau in featured Snippets poti sa folosesti tehnicile de mai jos:

  • raspunde la intrebari in contentul de pe pagina
  • asigura-te ca ai un content original de calitate ridicata
  • foloseste liste cu bullets si numerotate
  • include statistici si date
  • structureaza logic continutul

NU UITA DE LINKURILE INTERNE

Este important sa ti userii cat mai mult pe site-ul tau iar acest lucru se poate realiza daca ai o strategie buna de internal linking si sa trimiti userii pe alte pagini de pe site-ul tau web.

Astfel trebuie sa ai linkuri interne plasate strategic pentru ca userii sa descopere si alte tipuri de continut care sa ii ajute si sa ii informeze dar cu scopul ca ei sa stea mai mult pe site-ul tau web.

Poti de asemenea sa adaugi si linkuri externe care sa duca userii spre conturile tale de social media sau spre alte site-uri ale tale.

optimizare continut site

Concluzia acestui articol:

Este foarte important sa dezvolti content care sa fie pe placul audientei tale tinta si care sa le raspunda la intrebari – daca iti doresti sa te clasezi in primele rezultate de cautare Google.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+