Cum dezvoltam reclame in Google Display 💰-STAR MARKETING💰
31 Mar
2019

Cum dezvoltam reclame in Google Display

Category:Uncategorized

Google a demonstrat ca peste 2 milioane de site-uri folosesc Display Network pentru a se promova. Astfel reach-ul acestor anunturi ajunge pana la 90% din utilizatorii internetului.

Cele mai bune features ale Google Display Network sunt acelea prin care iti permit sa targetezi audienta pe baza de multe criterii.

Pe de alta parte, acest reach nu prea conteaza daca nu targetezi audienta potrivita.

Google Ads iti da sansa sa ajungi in fata multor clienti potentiali care sa intre pe site-ul tau.

Urmatoare intrebare este – cum poti utiliza Google Adwords si Display Ads pentru a creste nivelul de branding a afacerii noastre?

Raspunsul il poti afla mai jos:

Ai ajuns vreodata pe un site web si dupa ce ai parasit site-ul multe anunturi te-au urmarit pe diverse site-uri cu oferte de pe primul site?

DECI CE ESTE GOOGLE DISPLAY NETWORK?

Este un model de anunt prin care dezvolti mai multe bannere cu oferte, imagini, logo si text prin care urmaresti oamenii care au fost sau nu pe site-ul tau.

Astfel Google Display iti da sansa sa cresti vizibilitatea ofertelor tale daca este folosit corect.

facebook-ads-ghid-timisoara

Unde pot aparea anunturile tale din Display Ads?

In primul rand anunturile tale pot sa apara pe diverse site-uri pe care tu le targetezi, sau algoritmul Google le targeteaza.

Asta inseamna ca ai sansa sa iti listezi usor si rapid anunturile in fata oamenilor care au sanse mari sa le vada si care sunt targetati.

Poti targeta site-uri dupa industrie, dupa adresa web si dupa alte elemente.

Care sunt costurile pe Adwords?

Frumusetea anunturilor Adwords pe Google Display Network este ca se poate customiza in functie de buget.

Bugetele mai mari au sanse mai mari de succes petnru ca mai multa lume va vedea anunturile tale. Dar si cu un buget micut poti face performanta in termeni de remarketing.

Deci cum functioneaza costurile in Display Network?

In primul and plasezi un “bid” pentru site-uri specifice, cuvinte cheie, interese, ad groups.

Sunt un numar mare de strategii pe care le poti utiliza cand faci o licitare pe Google Display Network.

O strategie de tip enhanced Cost Per Click este utilizata cand ai o campanie cu CPC manual. Bidurile sunt ajustate manual pentru a aduce mai multe conversii.

Apoti avem licitarea de tip CPA – cost per achizitie care foloseste machine learning pentru a creste conversiile intr-o anumita limita.

O alta strategie buna de utilizat este Viewable CPM – costul per mia de afisari – la 1000 de afisari a anunturilor tale vei fi taxat cu o suma anume.

CINE POATE VEDEA ANUNTURILE TALE?

Acum ca ai inteles cum functioneaza Adwords Google Display hai asa vedem cine iti vede anunturile tale.

Poti sa alegi site-urile pe care sa apara anunturile tale si poti seta alte metode de plasament a anunturilor tale.

Daca vei considera ca pe anumite site-uri poti sa atragi clienti, poti sa faci o targetare dupa domeniu de activitate, site-uri.

Poti sa targetezi dupa industrie, cuvinte cheie de pe site, content de pe site.

Sa nu uiti sa folosesti cu atentie si cuvintele cheie negative in activitatea de targetare.

Poti sa foloesesti si targetarea de tip demografica dupa varsta, gender, income, locatie.

Dar mai poti utiliza targetarea si dupa interesele audientei tale tinta.

CONCLUZIE

Daca vrei sa extinzi notorietatea brandului tau, poti utiliza foarte usor si rapid Google Display Network pentru a dezvolta campanii de succes.

Este important sa targetezi bine audienta ta tinta pentru a afisa anunturile cartre persoanele potrivite.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+