Cum optimizam site-ul in 2019 - 👍-STAR MARKETING👍
23 Mar
2019

Cum optimizam site-ul in 2019

Category:Uncategorized

Stim ca in ziua de azi multi antreprenori, oameni de marketing si detinatori de site-uri vor sa atraga mai multi clienti si vizitatori pe site, de aceea este bine sa stii ce tehnici actuale si eficiente sa implementezi in strategia ta de SEO pentru ca site-ul tau sa fie mai bine clasat in rezultatele de cautare Google si sa atraga vizitatori targetati pe site.

Astfel am dezvoltat acest articol in care iti vom arata cum sa iti optimizezi corect site-ul in 2019 pentru o clasare mai buna in rezultatele de cautare Google si pentru atragerea de clienti mai multi.

Vom avea mai multi pasi importanti de parcurs dar fiecare este important si are o pondere destul de mare in pozitia pe care site-ul tau o va ocupa in Google.

Erorile de indexare si crawling

Trebuie sa ne asiguram ca site-ul nostru va fi usor de descoperit si de indexat de catre robotii motoarelor de cautare cand vine vorba de contentul nostru.

Este un pas care face parte din strategia de SEO tehnic si trebuie implementata de fiecare data cand schimbam hostingul, site-ul, incepem activitatea de SEO.

Partea usoara tine foarte mult de optimizarea fisierului de tip robots.txt – care sa nu blocheze paginile importante de la a fi indexate de robotii motoarelor de cautare.

Poti sa vezi usor fisierul robots.txt daca intri pe site-ul tau si pui dupa numele site-ului “/robots.txt”/ Daca nu ai un fisier robots.txt trebuie sa il creezi si sa il urci pe server.

facebook-ads-ghid-timisoara

Daca nu vrei sa blochezi nici o pagina de pe site, fisierul text trebuie sa contina urmatoarele linii de text:

User-agent: *
Allow: /

Astfel te vei asigura ca toate paginile sunt usor de gasi de catre roboti motoarelor de cautare. Cea mai usoara metoda este sa faci submit la sitemap. Totusi o metoda mai buna de a indexa mai rapid paginile de pe site este prin crearea de linkuri de calitate.

Pentru ca Google si alte motoare de cautare sa iti descopere site-ul si paginile acestuia, el foloseste un soft cunoscut ca fiind crawlers. Acestia acceseaza site-ul tau cu ajutorul linkurilor pentru a descoperi noi pagini. Deci pentru a te asigura ca atunci cand dezvolti noi pagini, trebuie sa dezvolti cateva linkuri care sa permita robotiilor Google sa descopere site-ul tau.

Partea grea este atunci cand vrei sa previ problemele de indexabilitate, fie din cauza serverului sau a erorilor PHP, chiar si din cauza unui content duplicat. Acestea vor afecta in mod negativ site-ul tau si pozitia lui in Google cand vine vorba de paginile noi – iar bugetul de crawling va fi irosit pentru pagini neimportante sau cu probleme.

Google si alte motoare de cautare va limita numarul de pagini pe care le acceseaza pe un site, deci daca paginile neimportante sau cu content slab sunt accesate primele, atunci paginile importante nu vor avea buget de crawling.

Pentru o mai simpla intelegere, trebuie sa te asiguri ca paginile importante sunt indexate si accesate de catre robotii Google. Poti face acest lucru daca scrii adresa site-ului tau in felul urmator “site:siteultau.com”. Astfel vei vedea care sunt paginile indexate de catre acest motor de cautare.

Adauga tool-uri de monitorizare si de analiza a datelor de pe site

Este important sa ai o gandire analitica si critica cand vine vorba de performanta site-ului tau si a strategiei de SEO.

Daca te uiti atent peste datele furnizate de catre aceste tool-uri poti sa iti dai seama ce content functioneaza pentru site-ul tau si pentru nisa ta. Poti sa vezi ce pagini, articol aduc cel mai mult trafic, ce pagini convertesc mai bine, dar si ce fac oamenii pe site-ul tau.

Tool-uri recomandate de catre echipa Star Marketing sunt – Google Analytics, Hotjar, Search Console – ele sunt un must pentru orice site web care doreste sa atinga performanta.

  1. Este important sa iti optimizezi corect titlurile, contentul si meta datele

Este o greseala pe care des o vedem cand vine vorba de SEO on page. Multa lume se focuseaza mult prea mult pe a atrage linkuri spre site, dar putina lume se focuseaza in prima parte pe sectiunea de SEO on-page si uita sa optimizeze contentul, titlurile, subtitlurile.

Acestea sunt elementele de baza ce trebuiesc a fi optimizate pentru a avea o fundatie buna de SEO.

Este important sa adaugi cuvinte cheie sinonime cu cel principal daca vrei sa iti clasezi site-ul pentru mai multe expresii cheie si sa acoperi mai multe cautari.

Poti utiliza foarte usor Google Keyword Planner pentru a gasi cele mai importante cuvinte cheie pentru site-ul tau dar si sa vezi volumul de cautare + cuvinte cheie similare.

Daca vrei sa iti clasezi pagina pentru mai multe cuvinte cheie, iti recomandam sa optimizezi titlul, subtitlul dar si contentul pentru mai multe keywords.

Meta descrierea este foarte importanta pentru ca afecteaza direct CTR-ul site-ului tau si poti atrage interesul oamenilor care vad site-ul tau in rezultatele de cautare.

Foloseste la maxim Google My Business

DAca ai o afacere locala iti recomandam sa folosesti Google My Business pentru a-ti lista afacerea.

  1. Pentru un succes rapid iti recomandam sa utilizezi cuvinte cheie mai putin competitive

Este o idee buna sa nu te arunci in a optimiza din prima site-ul dupa cuvinte cheie supercompetitive pentru ca rezultatele vor dura mult pana sa apara. In schimb trebuie sa te focusezi pe long tail keyword – acele cuvinte cheie mai lungi care sunt mai targetate.

Astfel vei atrage clienti mai targetati pe site care cauta produse si servicii targetate.

optimizare continut site

Scrie content de nota 10

Este foarte important sa ai un content original si de calitate care sa acopere un subiect intreg. Unii spun ca pentru a te clasa bine in prima pagina, contentul tau trebuie sa aiba minim 2000 de cuvinte, sa fie original, sa include sinonimele cuvantului cheie principal.

Studiile arata ca un content lung si dens are cu pana la 300% sanse sa fie mai bine clasat in rezultatele de cautare Google.

Optimizeaza imaginile

Site-urile web care se misca greu pierd din trafic, conversii si sunt mai slab clasate in Google. Acest motor de cautare vrea sa ofere experiente de calitate pentru useri, iar site-urile care se misca greu vor fi declasate.

O cauza pentru care viteza de incarcare este inceata se datoreaza faptului ca site-ul tau are imagini neoptimizate si necomprimate care ocupa mult spatiu pe disc, iar browserele au nevoie de timp pentru a incarca acele imagini.

Este bine astfel, sa comprimi cat mai mult imaginile de pe site si sa te asiguri ca ele nu ocupa mult spatiu pe site.

  1. Pasul 2 – Caching si minificarea codului

Dupa ce ai optimizat imaginile trebuie sa te asiguri ca toate fisierele pot fi stocate pe browserul userului care acceseaza site-ul. Cand o persoana reviziteaza site-ul tau, in loc ca aceste fisiere de pe site sa fie din nou descarcate, browserul va stoca fisierele pentru a permite o mai buna si rapida incarcare.

De multe ori este bine sa faci o compresie la toate fisierele si sa activezi caching-ul. Pentru WordPress – recomandam sa folosesti W3 Total Cache – face o treaba excelenta.

  1. Fi activ pe social media

Profilurile de social media sunt usor de indexat in Google iar daca le optimizezi bine, acestea vor ocupa o pozitie buna in Google.

  1. Cere recenzii

Oamenii sunt fiinte care atunci cand au dubii se uita in jur sa vada ce fac alte persoane pentru a gasi o solutie la probleme lor.

De aceea si in online, cand vine vorba de shopping mai ales, ne uitam sa vedem ce scriu oamenii la recenzii, testimoniale, cate stelute are un produs sau serviciu.

Este important astfel, pentru brandul tau, sa atragi cat mai multe recenzii pe site-ul tau.

  1. Optimizare linkuri interne

Este important, dupa cum am scris mai sus, sa ai linkuri interne de calitate pe site pentru ca robotii Google sa descopere contentul tau.

Este important ca navigarea de pe site sa fie cat mai facila, sa foloesti anchor text de calitate si divers.

Dupa care, important este sa dai link spre resursele importante de pe site, studii de caz, etc.

Astfel daca robotii Google vad ca o pagina are multe linkuri interne, o va considera ca fiind importanta si o va clasa mult mai bine.

Pentru o viteza mai buna iti recomandam sa elimi featurile si plugin-urile inutile care nu aduc valoare site-ului tau pentru ca ele vor ingreuna foarte mult viteza de incarcare a acestuia.

Prea multe features pot fi slidere inutile, pop-uri, flash – orce element care nu aduce plus valoare site-ului tau.Vezi si din cand in cand baza de date daca are tabele sau entries inutile, dar inainte de asta, asigura-te ca ai un back-up up to date.

  1. Dezvolta studii de caz

Cand vrei sa creezi un content nou, trebuie sa te gandesti pe ce subiect vei merge si care sunt cuvintele cheie cele mai importante. Astfel trebuie sa ai o lista de cuvinte cheie similare care sa fie incluse in continut si sa dezvolti studii de caz sau pagini de resurse – precum aceasta in care scopul principal sa fie acela de a oferii valoare useriilor.

  1. Foarte important este sa intelegi intentia de cautare a userilor

De fiecare data cand vrei sa dezvolti un content nou pe site, asigura-te ca stii ce vor sa gaseasca oamenii pe pagina ta – astfel este important sa intelegi intentia de cautare a useriilor.

Acest articol a fost gandit pentru a oferii informatii oameniilor care vor sa afle cele mai bune tehnici de optimizare in 2019. Deci scopul este sa introducem cuvinte si expresii cheie precum – cum sa optimizezi site-ul, tehnici de SEO, optimizare 2019, etc.

  1. Asigura-te ca site-ul tau este securizat

Trebuie sa ai in acest an un certificat SSL bun, care nu doar sa ofere incredere ci si sa ofere siguranta userilor. Google pune foarte mare accent pe acest aspect si se asteapta ca site-ul tau sa fie securizat.

  1. Analizeaza competitia ta in mod regulat

Este foarte important sa analizezi atat backlink-urile dar si contentul competitiei tale pentru ca tu sa iti dai seama ce fac ei bine si sa aplici aceeasi abordare ca si ei dar la un nivel mai bun.

Daca ai au un content de 1000 de cuvinte pe un subiect, logic ar fi ca tu sa dezvolti un content de 2000 cuvinte. La fel si cu backlink-urile.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+