Cum optimizam contentul pentru SEO - ✔️STAR MARKETING✔️
23 Feb
2019

Cum optimizam contentul pentru SEO

Category:SEO & Marketing
image_pdfimage_print

Unul dintre cei mai importanti factori de clasare a unui site in rezultatele de cautare Google este CONTENT-ul. Acesta joaca un rol crucial in pozitia pe care site-ul tau o va ocupa in rezultatele de cautare Google si cum se simt userii pe site.

Chiar daca este interpretat diferit de oamenii de marketing – acesta are o definitie universal valabila:

“Contentul de pe site este o structura de cuvinte, imagini, videos care este impartit corect pe sectiuni prin Subtitluri si bullet points care permit userilor sa citeasca mai usor si robotiilor Google sa il claseze in motoarele de cautare”.

CUM STRUCTURAM MAI BINE CONTENTUL DE PE SITE

Structurarea continutului de pe site nu este o tehnica noua, defapt este o metoda prin care facem mai usor citirea acestuia.

Cand vrei sa iti clasezi site-ul pe #1 pozitie, iti trebuie un content de calitate, backlink-uri bune si site optimizat din punct de vedere tehnic.

Daca nu pui accent pe structurarea contentului tau atunci pierzi sansa sa iti cresti vizibilitatea site-ului tau in motoarele de cautare.

Sunt mai multe trenduri prin care sa poti optimiza continutul site-ului tau:

  1. Algoritmul Featured Snippet

Acesta se bazeaza foarte mult pe structurarea continutului – Google afiseaza cele mai bune raspunsuri la intrebarile pe care oamenii le pun in bara de search.

Algoritmul Google este capabil sa extraga acele raspunsuri din content care sunt foarte bine structurate de obicei a site-ulurilor care ocupa pozitia #1-#5.

  1. Optimizarea pentru cautarile vocale

Featured snippets sunt doar varful icebergului – cele mai moderne tehnologii se schimba des iar oamenii consuma diferit contentul in 2019. Cautarile vocale se bazeaza foarte mult pe featured snippets pentru ca ele cauta raspunsuri la cautarile userilor – mai ales la intrebarile lor.

Cu cresterea cautarilor vocale, devine din ce in ce mai important sa iti optimizezi corect contentul de pe site. Practic in contentul de pe site va trebui sa raspunzi la intrebarile din mintea userilor.

  1. Schimbarea comportamentului motoarelor de cautare

Cu cresterea cautarilor vocale dar si a mobile search, acesti algoritmi Google se schimba mereu pentru a oferi cele mai bune rezultate de cautare. Astfel userii vor raspunsuri rapide si sigure fara sa caute pe zeci de site-uri web.

optimizare continut site

Daca ai un content care nu satisface nevoile userilor si nu le raspunde la intrebari, acestia din urma vor parasi site-ul tau.

Astfel trebuie sa ai un continut care sa fie bine structurat si sa ofere informatii utile pentru useri.

Optimizarea conținutului nu trebuie să fie dificilă. Este cu siguranță unul dintre elementele mai ușoare ale SEO de înțeles.

Cu toate acestea, trebuie să vă asigurați că urmați un proces și că respectați liniile directoare privind cele mai bune practici.

Acest ghid va va arata cum sa optimizati mai bine continutul de pe site pentru ca acesta sa fie mai bine clasat in Google si sa ofere informatii utile pentru vizitatorii de pe site.

Conținutul rămâne unul dintre cele mai puternice semnale de clasare ale Google. Cu toate acestea, atât de mulți marketing nu reușesc să obțină conținutul corect.

De ce publicați acest conținut?

Este important să creați conținut cu un scop.

Nu trebuie să publicați doar postări pe blog sau alte tipuri de conținut doar pentru a face acest lucru.

În mod tipic, veți publica conținut pentru a întruni unul dintre mai multe obiective, printre care:

Pentru o mai buna clasare in Google
Pentru a obtine linkuri
Pentru educarea publicului
Pentru a genera leads

Este important să înțelegeți de ce intenționați să creați și să lansați următorul conținut.

Când vine vorba de a pune împreună pagina perfect optimizată, există o listă de verificare simplă pe care o puteți urmări:

Cuvinte cheie direcționate

Cercetarea cuvintelor cheie ar trebui să fie întotdeauna punctul de plecare la scriere.

Este important să aliniați conținutul pe care îl creați cu cercetarea dvs. de cuvinte cheie.

Trebuie să stabiliți dacă creați conținut (hub-ul principal al unui subiect de bază) sau conținutul de cluster / suport (ceea ce este legat de subiectul principal și legăturile dinapoi) și de a găsi cuvinte cheie bazate pe acest lucru.

Utilizați instrumente, cum ar fi Planificatorul de cuvinte cheie Google sau Exploratorul de cuvinte cheie Moz, pentru a determina cuvintele cheie care sunt căutate de utilizatori în jurul subiectului ales și pentru a le utiliza ca bază.

servicii-optimizare-seo-timisoara

Nu mergeți doar în crearea conținutului orbește; formulați un plan bazat pe un set de cuvinte cheie și vă stabiliți strategia pentru succes de la început.

Aceasta ar trebui să constituie baza conținutului dvs. iar cuvintele cheie alese vor influența și alți factori de pe pagina.

Concluzie: dacă nu vă direcționați conținutul la anumite cuvinte cheie de la bun început, vă veți strădui să vă poziționați pentru orice lucru competitiv.

Ia-ți timp și cercetări minuțioase; înțelegerea a ceea ce ar putea acționa ca suport pentru conținutul clusterului la o dată ulterioară dacă este o pagină de piatră de temelie pe care o realizați în prezent.

OPTIMIZAREA URL-URILOR

Inca din 2008, Matt Cutts de la Google a spus ca un url cu 3-5 cuvinte este optim si ca url-urile cu foarte multe cuvinte nu vor fi bine clasate in rezultatele de cautare Google pentru ca isi vor pierde din putere.

Este important sa stim ca un url curat si scurt care sa includa cuvantul/expresia cheie dupa care optimizam pagina va avea sanse mai mari de clasare fata de url-urile lungi.

Prima regula este sa optimizam url-urile cu expresia cheie dupa care vrem sa ne clasam bine site-ul.

OPTIMIZAREA TITLURILOR DE PE PAGINA

Probabil ca un element important in optimizarea contentului de pe site este titlul acelei pagini.

Este important sa adaugam expresia cheie in titlu pentru ca Google sa isi dea seama mai usor despre ce este vorba pe pagina.

Trebuie sa adauga expresia cheie in inceputul titlului si sa pastram titlul la o marime de 60 caractere.

ghid seo 2019

SA NU UITAM DE META DESCRIERI

Probabil ca va intrebati de ce sa mai optimizam meta descrierile daca Google nu le ia in considerare? Ei bine chiar daca Google ignora meta descrierile ca factor de clasare, sa stiti ca oamenii pun accent mare pe aceste meta descrieri cand vine vorba de rezultatele de cautare.

Astfel trebuie sa optimizam cat mai persuasiv meta descrierile pentru a indemna oamenii sa dea click pe site-ul nostru in rezultatele de cautare.

OPTIMIZAREA SUBTITLURILOR DIN CONTENT

Nu putem sa nu includem in acest articol despre continutul despre SEO – subtitlurile. Acestea vor ajuta structurarea mai buna a continutului de pe pagina si la fac mai usor de “consumat”.

Subtitlul h1 – este cel mai important pentru ca el trebuie sa fie unic pe fiecare pagina in parte.

Dupa care putem sparge contentul in subtitluri mai bine optimizate care sa contina cuvinte cheie similare.

ADAUGAREA EXPRESIEI CHEIE IN PRIMUL PARAGRAF

Este important sa stim ca Google pune accent pe primul paragraf din content – astfel aici trebuie sa adaugam expresia cheie dupa care optimizam pagina.

FOLOSIREA DE CUVINTE CHEIE SEMANTICE

Cheia pentru o clasare mai buna in rezultatele de cautare Google este sa demonstrezi motoarelor de cautare ca ai un content util, mai bun decat al concurentei care sa foloseasca si alte cuvinte cheie sinonime.

Inainte de update-ul Panda si Hummingbird – cautarile erau focusate strict pe densitatea cuvintelor cheie. Din fericire acest lucru este de domeniul trecutului.

In multe cazuri, veti putea utiliza cuvinte/expresii cheie care sunt sinonime si semantice cu cele dupa care optimizam pagina.

CONTENT UNIC SI LUNG

Ultimul punct al acestui ghid de optimizare a continutului de pe site este sa ai un content unic si dens.

Este comun ca orice om de marketing sa dezvolte continut unic, care sa ofere valoare pentru vizitatorii de pe site, care sa cuprinda un subiect interesant.

De obicei pe prima pagina a rezultatelor de cautare Google site-urile care sunt in top au un content de 1000 de cuvinte.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+