Cum utilizam Facebook Audience Insights - ✔️Star Marketing✔️
facebook ads timisoara
16 Feb
2019

Cum utilizam Facebook Audience Insights

Category:Uncategorized

Atunci cand vrei sa iti promovezi afacerea prin Facebook Ads este important sa intelegi ca alegerea audientei tale targetate va juca un rol crucial in succesul campaniei tale de promovare.

Astfel este foarte important sa petreci timp si sa analizezi cine este clientul tau ideal si targetat pentru ca in fata lui sa apara anunturile tale.

Stii unde locuieste clientul ideal? Este femeie sau barbat? Ce ii place pe Facebook? Dar ce alte informatii importante stii despre audienta ta tinta?

Daca nu stii elementele de baza asupra audientei tale, cum le poti compara cu alte audiente similare, cum poti sa planifici campania ta dar si sa dezvolti anunturi relevante?

De unde poti sa stii ca Facebook este platforma ideala pentru a dezvolta anunturi si campanii de promovare pentru afacerea ta?

Nu mai trebuie sa ghicesti detalii despre audienta ta tinta pentru ca te poti folosi cu succes de Facebook Audience Insights pentru a afla date concrete despre audienta ta tinta.

Acest tool – Audience Insights este o metoda excelenta pe care Facebook o ofera cu scopul ca noi sa gasim audienta potrivita pentru campaniile noastre.

Folosind acest Tool putem dezvotla profiluri de clienti la nivel foarte adanc, pe langa asta putem afla comportamentul de achizitie a clientilor nostri si ce fel de content este cel mai potrivit.

In acest articol vei afla cum sa utilizezi corect Facebook Audience Insights pentru ca tu sa poti dezvolta anunturi si campanii excelente de promovare care sa iti aduca mai multi clienti si sa iti creasca brandul afacerii tale.

Daca vrei sa ai o campanie de Facebook Ads de succes trebuie sa te focusezi in prima faza de elementele de baza precum:

  • elemente creative precum imagini, video, headline, ad text – care sa fie persuasive
  • un produs sau oferta interesanta
  • targetarea celei mai bune audiente care sa vada anunturile tale
  • licitarea, optimizarea structurii campaniei tale

Asftel tinand cont ca audienta aleasa pentru campania ta este un element important in structura unei campanii – este important ca aceasta sa fie bine aleasa inca de la inceput.

Stiai ca peste 2.27 miliarde de oameni sunt activi zi de zi pe Facebook – asta inseamna ca si afacerea ta poate sa gaseasca noi clienti potentiali.

Optiunile de targetare pe Facebook Ads sunt multe dar dintre ele gasim:

Custom and lookalike audiences
Location
Age
Gender
Language
Demographics
Interests
Behaviors
Fans or friends of fans of a Facebook page

Audientele personalizate sau asemanatoare sunt foarte utile pentru ca sunt mai targetate, dar trebuie sa ai destul trafic pe site pentru ca Facebook sa isi dea seama care este audienta ideala pentru tine.

Aici vine in actiune targetarea demografica si dupa interes.

Pentru a ne folosi de Audience Insights trebuie sa mergem in Business Manager in partea stanga.

Aici ne va fi afisat un pop-up care sa ne permita sa alegem audienta generala sau oameni conectati cu pagina noastra de Facebook.

De indata ce am selectat audienta noastra vom ajunge in ecranul principal.

In partea stanga avem filtre pentru audienta noastra cheie:

  • tara, regiune, oras
  • varsta
    -sex
  • interes
  • fanii paginii
  • diverse optiuni – language, education, relationship status, work, multicultural affinity, parents

Problema este cand nu ai destui fani pe pagina de Facebook – ce poti face in acest sens?

Poti sa dezvolti buyer personas in functie de interesele audientei si clietniilor potentiali.

Folosnd buyer personas in functie de interese putem sa dezvoltam o audienta care sa ne vada anunturile noastre.

Concluzie articol

Facebook Audience Insights este un tool foarte bun pentru a targeta audienta ta cheie si este gratuit. Este ceva ce orice advertiser de pe Facebook trebuie sa il utilizeze.

Este important sa petrecem 30 – 60 de minute pentru a gasi audienta noastra tinta si sa dezvoltam o lista de 10 interese inainte de a da drumul campaniei noastre de Facebook Ads.

Tine minte ca atunci cand facem research de interese trebuie sa gasim un avatar a clientului nu doar o lista de interese.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+