Cum optimizam campania de Google Adwords -πŸ‘Star Marketing πŸ‘
15 Feb
2019

Cum optimizam campania de Google Adwords

Category:SEO & Marketing
image_pdfimage_print

Promovarea prin Google Adwords este o metoda excelenta de promovare a afacerii tale pentru ca iti da sansa sa licitezi pe cuvinte cheie cautate de clientii potentiali si poti aparea in fata lor in motoarele de cautare pentru cautari targetate. Acest lucru iti da sansa sa afisezi mesaje targetate pentru clientii potentiali in rezultatele de cautare Google.

Nu mai este nicio surpriza ca Google Adwords este atat de valoros – dar in ciuda atator avantaje – aceasta metoda de promovare este foarte competitiva.

Google Ads poate sa fie foarte costisitor pentru sunt atat de multi oameni care pot licita pe cuvintele tale cheie – fiecare posesor de site isi doreste ca el sa ajunga in fata cator mai multe persoane – posibili clienti.

Astfel oamenii desteptepti de marketing trebuie sa gaseasca noi metode de a obtine avanatajul competitiv. Pentru multi, asta inseamna sa liciteze mai mult sau sa foloseasca tehnici mai avansate pentru a creste eficienta anunturilor lor.

In acest articol vei afla pas cu pas cum sa utilizezi extensiile de anunturi pentru a creste eficienta anunturilor tale.

Aceasta metoda de optimizare a campaniilor de Adwords este ideala daca vrei sa cresti CTR-ul si sa scazi costurile.

DECI CE SUNT EXTENSIILE DE ANUNTURI IN ADWORDS?

Google Adwords extensions sunt practic elemente care adauga valoare si informatii relevante anunturilor tale.

Ele pot fi informatii statice sau dinamice. Sunt multe tipuri de extensii de anunturi in Adwords care nu te costa nimic in plus pentru a te ajuta.

DE CE AI NEVOIE SA ITI OPTIMIZEZI CAMPANIA DE ADWORDS?

In primul rand pentru ca nu vrei sa platesti sume foarte mari pentru promovarea afacerii tale in PPC.

Iar in al doilea rand pentru ca vrei sa atragi cat mai multi clienti targetati pe site care sa cumpere de la tine.

Extensiile de anunt de la Google Adwords ajuta la optimizarea campaniei tale in 2 moduri diferite:

1. ajuta anunturile tale sa ocupe mai mult spatiu fizic – ceea ce va atrage atentia userilor 

2. Ofera informatii si context care poate sa fie valoros pentru userul final

Ambele beneficii duc la rezultatul dorit – cresterea ratei de click si ratei de conversie a anunturilor tale.

Google a anuntat ca in medie anunturile PPC care folosesc extensii de anunturi au o rata de click cu pana la 17% mai mare decat cele care nu folosesc aceste extensii.

Cum dezvoltam extensii de anunturi in Adwords?

In primul rand trebuie sa intram in dashboard-ul Google si sa selectam o campanie pe care dorim sa o optimizam. 

Putem adauga extensii de anunturi la campanie, ad grup si anunt – depinde cat de targetate le dorim.

TIPURI DE EXTENSII IN ADWORDS:

Sunt mai multe tipuri de extensii de anunturi pe care la putem dezvolta in campania noastra de Adwords:

– sitelinks extensions – ele sunt foarte populare pentru ca sunt usor de dezvoltat si ofera mai multe informatii despre ceea ce promovam. Ele sunt de tip linkuri care apar sub anunturile noastre.

– callout extension – sunt acele extensii care sunt dezvoltate pentru a crea CTA engaging cu scopul de motiva oamenii care vad anunturile noastre sa dea click.

– call extensions – ele ne permit sa adaugam numarul de telefon in anunturile noastre.

– structured snippets – ele sunt mai dinamice si ofera informatii in functie de ceea ce cauta userii.

– local extensions – sunt acele extensii care ne permit sa adaugam locatia afacerii noastre in anunturile Adwords.

Daca ti-a placut acest articol te invitam sa citesti si urmatoarele articole:

Cum sa ai o campanie de PPC de succes

Cum optimizam corect o campanie de Adwords

Cum crestem rata de click a anuturilor Adwords

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+