Cum optimizam site-ul pentru cautarile locale - STAR MARKETING ✔️
3 Feb
2019

Cum optimizam site-ul pentru cautarile locale

Category:Uncategorized

SEO local este o strategie puternica si necesara in marketingul online in ziua de azi. Cautarile pe Google se focuseaza mai mult pe partea locala pentru ca oamenii vor sa gaseasca produse/servicii aproape de ei.

Cand oamenii vorbesc de SEO local, ei se refera la promovarea afacerii catre clienti locali din zonele lor de acoperire.

Optimizarea site-ului dvs. web pentru “căutări legate geografic” și obținerea acestuia în primele 3 rezultate ale căutării locale este esențială pentru afacerea dvs., mai ales dacă sunteți proprietar al unei întreprinderi mici.

SEO local este un succes extrem de mare pentru ca atrage si transforma perspectivele locale care au sanse mai mari de a deveni clientii dumneavoastra pe termen lung.

Caseta de rezultate Google cu 3 pachete locale apare pe primul loc în 93% din căutările cu intenție locală. În plus, aproximativ 75% dintre clienții care efectuează o căutare locală pe telefonul smartphone vizitează magazinul într-o zi.

Iată 6 factori care s-au dovedit a fi extrem de folositori pentru a spori vizibilitatea locală a afacerii dvs.:

1) Mențineți NAT actualizat și pe pagina principală

Datele corecte NAT (Nume, Adresă, Telefon) sunt esențiale, astfel încât Google să poată localiza în mod corect adresa fizică a companiei dvs. și să o afișeze în rezultatele căutării locale.

Iată câțiva factori pe care trebuie să îi țineți minte pentru a vă îmbunătăți datele NAT:

 Aveți numele exact al companiei, adresa și numărul de telefon pe site-ul dvs. Web și toate celelalte locații online în care sunt prezente informațiile de contact ale afacerii dvs.

Aveti fost menționate datele NAT pe pagina principală. De exemplu, puteți avea numele și numărul de telefon afișate în mod vizibil ca antet lipicios în partea de sus a site-ului. De asemenea, se recomandă să aveți adresa completă a companiei în subsolul paginii.

Creați anunțuri NAT pe site-uri de încredere, cum ar fi Manta, Yelp, LinkedIn, FourSquare, BBB, Pagini Aurii, Cercuri de comercianți, Compania mea pe Google, municipalitatea în care ați depus DBA etc.

rata abandon

2) O mai mare relevanță și proeminență

Relevanța este un factor important în SEO local și Google depune toate eforturile pentru a afișa numai cele mai relevante afaceri locale în rezultatele căutării.

Iată ce înseamnă în realitate relevanța și proeminența:

Relevanța: se referă la cât de bine o listare locală se potrivește cu ceea ce caută cineva

Prominență: se referă la cât de bine cunoscut și de încredere este o afacere. Afaceri care sunt populare și bine cunoscute oamenilor din lumea offline sunt clasate foarte bine în rezultatele căutării locale. Prominența se bazează, de asemenea, pe factori precum link-urile de intrare, linkurile contextuale în articole, listele de directoare, numărul de recenzii Google și comentariile pozitive.

Aveți o mulțime de evaluări pozitive și recenzii despre compania dvs. de la clienți autentici. Dacă oamenii încep să va iubească afacerea, atunci Google va urma.

 Gestionați corespunzător și răspundeți la recenzii.

 Păstrați exactitatea programului de lucru și îmbunătățiți continuu serviciul dvs. pentru clienți.

3) Linkurile contează mai mult decât credeți

Când vine vorba de clasamentul listelor de afaceri locale, avem tendința să uităm de legături cu linkuri.

Linkurile contează foarte mult și trebuie să depuneți toate eforturile pentru a obține o mulțime de linkuri locale relevante și de încredere înapoi pe site-ul dvs. pentru a vă îmbunătăți clasamentul local.

Analiza Factorilor de Referință SEO Moz de la nivel local pentru 2017 a arătat că semnalele de legătură sunt extrem de importante (17,31%, o creștere cu aproape 17% față de 2015) pentru a crește vizibilitatea afacerii dvs. în rezultatele căutării locale.

Câștigă legături de la site-uri cu autoritate înaltă și site-uri de înaltă performanță care au o mulțime de trafic.

Încercați să obțineți linkuri de la Wikipedia și Camera de Comerț locală.

Utilizați cuvinte cheie relevante la nivel local ca textul preferat de ancorare, deoarece vă va ajuta să obțineți un punctaj atunci când utilizatorii vor căuta folosind acele interogări.

Creați câteva pagini de resurse locale utilizând datele publice și contactați presa locală.

Oferiți burse și recompense locale.

4) Aveți o listă GMB optimizată

Afișarea pe Google Business este cea mai importantă resursă pentru clasarea pe rezultatele căutării locale. Aceasta este lista pe care se vor afișa segmentele de public atunci când se clasifică pe rezultatele Google.

Vă recomandăm cu insistență să urmați punctele de mai jos pentru a avea o înregistrare GMB optimizată:

 Revendicați-vă înregistrarea! Mulți proprietari de afaceri nu o pretind.

 Aveți cuvinte cheie privind locația în titlul de companie GMB.

 Alegeți categoria cea mai relevantă pentru afacerea dvs.

 Adăugați o descriere lungă și unică care include link-uri.

 Asigurați-vă că NAP este actualizat și corect.

Verificați programul de lucru.

 Includeți imagini și videoclipuri hi-res pentru ca potențialii clienți să le poată vedea cu ușurință.

 Trebuie să existe un link valid la site.

 Adăugați un număr de telefon local.

 Includeți alte informații relevante, cum ar fi locațiile de parcare, pentru a ajuta clienții atunci când vizitează magazinul dvs.

 Creați citate în listele dvs. de afaceri locale.

5) Asigurați-vă că lista dvs. de companii locale se află pe alte directoare locale

Nu este suficient ca afacerea dvs. să fie listată numai în Compania mea pe Google.

Există mai multe alte directoare web locale care sunt foarte apreciate atât de utilizatori, cât și de motoarele de căutare.

Yelp este unul dintre cele mai mari site-uri de trafic care vă poate trimite în fiecare lună mulți potențiali clienți. Lansat în 2004, Yelp este resursa pentru milioane de vizitatori care caută informații despre afacerile locale.

Iată directoarele locale de top pe care ar trebui să le vizați cu certitudine pentru a vă stimula strategia locală de SEO:

 Aabaco Small Business (fostul Yahoo! Small Business)
 Bing Places
 Facebook
 LinkedIn
 Pagini Aurii
 Scheunat
 Local
 Pagini albe

6.Creați un blog și scrieți conținut local

Blogging-ul este o armă secretă pentru SEO local care poate juca un rol vital în atragerea publicului local. Crearea de conținut care vizează în mod specific persoanele locale poate genera ROI mai bună.

Mai întâi de toate, iată de ce blogging-ul este util pentru SEO local:

 Oferă utilizatorilor informații în timp util și permite algoritmilor locali Google să detecteze și să promoveze conținut bazat pe prospețime.
 Puteți îmbunătăți scorul de proeminență al site-ului dvs., deoarece blogging-ul deschide canalele de interacțiuni cu utilizatorul, cum ar fi comentarea și abonarea. Un site prietenos și deschis pentru oameni are întotdeauna o șansă mai bună de a se poziționa mai bine în rezultatele căutării.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+