Cum sa imbunatatesti pagina de produs - STAR MARKETING 🥇
2 Jan
2019

Cum sa imbunatatesti pagina de produs

Category:Ecommerce
image_pdfimage_print

Daca si tu ai un magazin online probabil ca stii deja cat de greu este sa il administrezi. Trebuie sa fi la curent cu cele mai noi trenduri, sa iti promovezi corect produsele, sa postezi des pe social media, sa dezvolti campanii PPC.

Astfel scopul magazinului tau online este sa vanda produsele tale.

Inainte de a vedea ce elemente sa adaugi pe pagina de produs a magazinului online, hai sa vedem cum putem pune la punct bazele.

Are pagina de produs elementele minime de care are nevoie pentru a capta atentia userilor?

Iata 4 elemente care trebuie sa apara pe pagina de produs pentru a avea sanse sa vinzi mai mult.

Cand analizezi traficul de pe site fie prin Google Analytics sau alt software este important sa acorzi o atentie mare si paginilor de produs.

Ele sunt locul in care prezinti produsele tale si le arati vizitatorilor de pe site produsul tau.

Este important ca paginile de produs sa convinga vizitatorii de pe site sa adauge produsul in cos – daca nu realizeaza acest lucru atunci iti va fi foarte greu sa vinzi online.

Stim ca o pagina de produs care vinde are cateva elemente care trebuie sa apara pe ea pentru a converti.

In teorie paginile de produs sunt simple – ele dau destule informatii clientilor potentiali despre produs, dar si ii convinge sa adauge produsul in cos.

Pagina de produs trebuie sa inspire incredere prin oferirea de informatii necesare pentru a sustine procesul de decizie cand vine vorba de achizitia unui produs online.

Iata cateva elemente care ajuta la dezvoltarea unei pagini de produs:

– produsul in sine
-brandul
– copywriting-ul
– design + user experience

Produsul tau trebuie sa fie punctul de atractie pe aceasta pagina – el trebuie sa aiba o serie de imagini clare din mai multe unghiuri, sa aiba un nume usor de retinut.

Brandul tau este important oriunde in online – social media, email, blog, pagina de produs.

Copywriting – este important sa transimiti informatia in mod persuasiv si sa rezolve nevoile/dorintele clientului.

Design + user experience – este important ca site-ul sa arate bine in general, sa ofere o experienta de cumparare buna si pozivita.

1. Recenziile si testimonialele

In online peste 87% din oamenii care intra pe magazinele online se uita la recenziile altor persoane care au cumparat produsele de pe acel magazin.

Deci unde este cel mai bun loc sa plasezi recenziile clientilor?

Evident – pe pagina de produs.

2. Adauga un buton de CTA care sa iasa in evidenta

Nu uita ca butonul de CTA trebuie sa fie usor de vazut pe pagina de produs si sa aiba o culoare diferita fata de cea de fundal.

Este important mai ales pentru persoanele care intra pe site-ul tau de pe mobile. Ei trebuie sa isi dea seama ca butonul de pe pagina adauga un produs in cos.

3. Customer service

Chiar daca ai cele mai explicative descrieri de produse, oamenii vor avea intrebari in mintea lor. Astfel trebuie sa ai un chat live pe site, sau chiar posibilitatea ca clientii sa te contacteze prin whatsapp sau messenger.

4. Imagini de calitate

Este important sa ai mai multe poze din mai multe unghiuri cu produsele tale.

Imaginile trebuie sa arate produsul in toata splendoarea sa 🙂


TEHNICI AVANSATE

Acum ca ai aflat ce elemente de baza sa adaugi pe pagina de produs hai sa vedem ce alte elemente mai avansate poti adauga pe aceasta pagina.

1. Poze de la clienti

Pozele de tip stoc cu produsele tale nu au asa mare impact.

Ce poze au impact mare sunt cele de la clienti.

Poti permite clientilor care au cumparat produsul tau sa urce poze cu produsul pe site-ul tau.

Cand oamenii vad ca alte persoane sunt multumite de produsele tale, ei vor fi mai tentati sa cumpere de la tine.

2. Lista cu produse sugerate

Deci o persoana a adaugat un produs in cos. Minunat. Acum care este next step?

Nu te opri aici – creste valoarea cosului adaugand o sectiune de cross sell si up sell.

3. Optiuni de personalizare

In functie de magazinul online pe care il ai, poti adauga o optiune de personalizare a produsului.

Poti de asemenea sa adaugi o optiune de impachetare.

4. Video de produs

Intr-un post anterior am aratat cat de puternice sunt video-urile de produs. Ele iti permit sa arati clar toate caracteristicile produsului tau si sa il preziniti mai bine.

Recomandam cu drag sa adaugi video de produs pe pagina de produs.

5.Este foarte important sa ai descrieri clare si persuasive care nu doar sa informeze clientii de pe site dar si sa ii convinga de faptul ca produsul tau este potrivit pentru ei.

6.Ofera toate informatiile tehnice despre produs precum – material, dimensiuni, caracteristici si “imbraca” aceste caracteristici in mod persuasiv prezentand beneficiile si cum ii ajuta pe clienti sa le rezolve problemele.

Afla si cum sa cresti rata de conversie din ecommerce pentru a avea vanzari mai mari.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+