Cum sa cresti vanzarile in ecommerce fara discount - STAR MARKETING TIMISOARA
1 Jan
2019

Cum sa cresti vanzarile in ecommerce fara discount

Category:Ecommerce
image_pdfimage_print

Vrei sa te asiguri ca nu pierzi bani cand dezvolti promotii pe magazinul tau online?

Iata o metoda buna – incearca sa oferi discounturi pe care competitia ta nu le poate oferi.

Nu ne intelege gresit – daca oferi corect discounturi, vanzarile tale vor creste rapid.

In acest articol vei afla cateva tehnici prin care sa dezvolti promotii de calitate pentru magazinul tau online.

Un discount prea mare va creste numarul de vanzari, dar nu va genera in profituri mari.

Nu te lasa captat in mentalitatea de reducere de pret pentru a vinde mai mult.

Este de obiecei o cursa spre gaura sacului.

Trebuie sa dezvolti alte metode de a genera vanzari:

– discounturile vor invata clientii ca la urmatoarea promotie vor primi produsul la pret redus.

– Discounturile spun clientilor tau ca ai preturi mari

– discounturile pot devaloriza un brand – mai ales daca actionezi in zona de calitate si lux.

Iata cum sa cresti vanzarile fara sa dai discounturi mari.

1. Ofera posibilitatea de guest checkout – cum poti sa faci mai usor procesul de achizitie a unui produs decat prin guest checkout.

Aceasta tehnica functioneaza bine pentru ca oamenii nu vor sa isi faca de fiecare data cont pe site si sunt grabiti.

2. Ofera livrare gratis

Oamenii se bucura mereu cand primesc ceva gratis – de aceea este important sa oferi daca poti transport gratuit.

3. Feedback vizibil

Dovezile sociale ne influenteaza in mare masura cand vrem sa cumparam ceva online. Foloseste testimoniale si recenzii de la clienti pe pagina de produs, categorii, dar si in procesul de checkout.

4. Recenzii

Dupa cum am spus mai sus, suntem influentati de parerile altor oameni cand vrem sa cumparam produse. De aceea este bine ca pe pagina de produs sa facem vizibile recenziile si testimonialele clientior.

5. Creeaza o stare de urgenta

Nimanui nu-i place sa rateze o oferta buna. Cand stocurile sunt mici, oamenii vor sa cumpere produsele pentru a nu pierde aceasta sansa.

Poti adauga oferte limitate de timp si de cantitate.

6. Poze de produse si videos

Este important sa prezinti cat mai clar produsele tale prin imagini de calitate si video-uri explicative.

7. Ofera un cadou fiecarui client

Este important sa stii ca poti sa inlocuiesti discount-ul cu ceva mai valoros. Astfel iti vei dezvolta brandul in loc sa ii scazi valoarea.

Poti sa oferi ceva semnificativ ca si cadou.

8. Rasplateste clientii loiali

Asigura-te ca arati clientilor fideli cat de mult ti la ei. Cu cat iti faci clientii fideli sa se simta mai bine si mai importanti cu atat mai bine.

Articole utile:

Cum sa utilizezi video-urile in ecommerce

10 metode de a reduce rata de abandon a cosului de cumparaturi

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+