Cum cresti valoarea medie a cosului de cumparaturi - STAR MARKETING TIMISOARA
1 Jan
2019

Cum cresti valoarea medie a cosului de cumparaturi

Category:Adwords, Ecommerce

Scopul unui magazin de ecommerce este sa faca bani. Cand vrei sa cresti valoarea cosului de cumparaturi, vei face mai multi bani iar magazinul tau va deveni mai profitabil.

Valoarea medie a cumparaturiloe este suma medie de bani pe care oamenii o cheltuie in magazinul tau online cand fac o comanda.

Poti sa calculezi usor AOV magazinului tau online impartind veniturile totale per numar de comenzi.

Este cea mai usoara metoda de a calcula. Totusi, tine minte ca sunt cheltuieli cu magazinul tau precum – marketing, oameni, hosting etc.

Astfel este important sa cresti valoarea cosului de cumparaturi pentru mai multe motive.

Prima data, vei avea nevoie de bani pentru a avea un magazin profitabil.

In al doilea rand, iti permite sa investesti mai multi bani in promovare.

Iata cum cresti valoarea medie a cosului de cumparaturi:

Ofera livrare gratuita – cea mai usoara metoda de a creste valoarea medie a cosului de cumparaturi este sa oferi gratuit transport daca se cumpara pentru X lei.

Daca ai o valoare medie de cos de 100 lei, cu o crestere de 30% vei avea la final 130 lei.

Este un numar la care sa setezi pragul de a oferi transport gratuit.

Astfel mai poti sa informezi clientii ca mai au X lei pana sa primeasca transport free.

2. Ofera discount pentru a creste valoarea cosului

Poate suna contraintuitiv cand oferi discount pentru a creste AOV dar poti sa te folosesti din nou de PRAGURI.

Spre exemplu – reducere de 15 lei la fiecare 100 lei cheltuiti.

3. Ofera pachete de produse

Daca oferi pachete de produse pentru clienti poti sa cresti valoarea cosului rapid.

De exemplu – cumperi 2 produse primesti al treilea gratis.

Astfel poti sa cresti dorinta de a cheltui mai mult a clientilor.


4. Ofera un card cadou

Cardurile de cadou sunt o metoda buna de a creste valoarea medie a cosului, chiar si cand dai ceva mic gratis.

Spre exemplu, pentru toate produsele de peste 100 lei poti sa oferi un card de cumparaturi de 15 lei.

Trebuie sa fi atent ca aceste valori sa fie profitabile (valorile date in exemplele din acest post sunt generale).

5. Ofera cadouri pentru cei care cumpara prima data

Daca ai clienti noi pe site care nu au mai cumparat de la tine, este important sa ii indemni sa cumpere de la tine.

Astfel poti oferi discounturi si oferte exclusive pentru persoanele care vor cumpara prima data de la tine.

6. Cross-sell + up+sell

Sunt 2 metode foarte bune de a creste valoarea cosului de cumparaturi pentru ca oamenii sunt deja in procesul de achizitie.

Este important ca produsele din cross-sell sa fie relevante.

De exemplu daca vinzi un hanorac poti sa pui ca produs de cross-sell o pereche de jeans.

Un upsell este atunci cand incurajezi oamenii sa cumpere produse mai scumpe sau complementare cu cele din cos.

7. Ofera oferte limitate de timp

Sunt magazine online care folosesc aceasta tehnica pentru a creste valoarea cosului de cumparaturi. De exemplu poti avea oferte limitate de timp pe site, sau oferi discount in urmatoarele 48 h.

8. Oferte limiate pe homepage

Pagina de homepage iti ofera o platforma excelenta pentru a informa vizitatorii despre ofertele tale. Ideea este sa promovezi oferta pe homepage si sa pui un prag de achizitie pentru ca oamenii sa fie eligibili sa profite de oferta ta.

Exemplu – cumperi produse in valoare de peste 500 lei si beneficiezi de discount de 10% la urmatoarea achizitie.

9.O alta metoda buna de a creste vanzarile in ecommerce este sa te folosesti de personalizare. Aici ne referim la userii care deja au fost pe site-ul tau web si au un istoric de navigare. Poti afisa produse la care s-a uitat in trecut.

Multe magazine de ecommerce se folosesc de sectiunea de “Produse recent vizualizate”.

10.Ofera ceva gratuit – orice lucru primit gratuit de catre clienti este un magnet bun de a-i face sa realizeze o achizitie. Astfel oamenii cand primesc ceva pe gratis se simt “constransi” sa cumpere de pe acel site.

Iata cateva metode de a te utiliza de acest concept “gratis” pe site-ul tau web:

– cumperi 2 produse primesti al treilea gratis

– un accesoriu free daca vei cumpara produsul X (telefon, TV)

Concluzie

Acum ca ai aflat cateva tehnici de crestere a valorii medii a cosului de cumparaturi, te invitam sa le aplici pe site-ul tau.

Succes.

Articole utile:

Cum sa reduci rata de abandon a cosului

Cum sa utilizezi video-urile de produs

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+