27 Dec
2018

Optimizarea procesului de checkout

Category:Ecommerce, Marketing

http://resultiveboards.com Te intrebi daca pierzi clienti in faza de checkout a paginii?

best porn chat sites Cu siguranta ca DA.

chris brown fucked up Acest lucru se intampla des in ecommerce.

here Coșul de cumpărături abandonat este o problemă mare pentru comercianții cu amănuntul eCommerce. Cercetarea de la Institutul Baymard spune că rata medie de abandon al cosului de cumparaturi este de 69%.

angel or demon ep2 rimming gangbang canela skin totti zack Cu alte cuvinte, cei mai mulți oameni care au pus un articol în coșul de cumpărături nu-l cumpără. Și acești bani nu trebuie pierduti.

follow url Costurile de abandon al coșului de cumpărături eCommerce stochează sute de miliarde de dolari în vânzări pierdute, spune Baymard, dar nu trebuie. În cazul în care comercianții cu amănuntul își optimizează paginile de checkout , aceștia pot recupera aproximativ 260 miliarde de dolari din cheltuielile pierdute.

http://johanstellerphotography.com De asemenea, trebuie să vă optimizați pagina de checkout , deoarece recuperarea chiar și a câtorva dintre aceste vânzări ar putea aduce o mare diferență afacerii dvs. și vă va oferi veniturile de care aveți nevoie pentru a reuși sau pentru a crește.

http://johanstellerphotography.com Acest articol vă va ajuta să faceți acest lucru.

go Vă vom arăta sfaturile de optimizare a paginii de casă care vor face vizitatorii dvs. să dorească să finalizeze vânzarea.

http://johanstellerphotography.com Vom concentra asupra problemelor legate de pagina de control în sine. Până la urmă, veți cunoaște cele mai bune modalități de optimizare a procesului dvs. de plată, astfel încât să puteți obține mai mulți bani.

enter

Motive pentru abandonarea cartului

follow Deci, de ce atât de mulți cumpărători își abandonează coșurile de cumpărături? Cercetarea Baymard oferă câteva motive:

  • Cumpărătorii urăsc să fie surprinși de taxe pentru transport și alte costuri neașteptate
    În cazul în care nu pot realiza costul în avans, este și un drapel roșu
    A avea un cont pentru a finaliza o achiziție este un turnoff
    Plățile complexe scot afară cumpărătorii
    Mulți nu au încredere în site-ul pe care îl cumpără
  • Transportul maritim este un biggie, indiferent dacă acesta este lipsa de transport gratuit, incertitudinea cu privire la costurile de expediere sau expedierea lentă.

http://johanstellerphotography.com Dar există și o grămadă de oameni care navighează sau cercetează și nu sunt chiar pregătiți să cumpere. Și navigarea slabă a site-ului este, de asemenea, un downfall pentru unii.

see Toate aceste probleme pot conduce potențialii cumpărători, costându-vă venituri.

http://johanstellerphotography.com Dar nu trebuie să pierdeți bani la casă. În schimb, utilizați sfaturile noastre pentru a vă optimiza procesul de plată și pentru a câștiga mai multe vânzări. Iată optimizările paginii de plată pe care o sugerăm.

http://johanstellerphotography.com/porn/miss-mallu-aunty

http://ja-gosyogawarashi.com/porn/girl-cums-hard-core 1. Utilizați Exit-Intent®

enter site Una dintre cele mai eficiente modalități prin care site-urile de comerț electronic online ale comercianților cu amănuntul poate recupera cărucioarele abandonate este utilizarea exit-intent®. Această tehnologie avansată OptinMonster stabilește când vizitatorii sunt pe punctul de a părăsi site-ul dvs. și le arată un mesaj vizat la momentul potrivit.

gorgeous pounded 2. Utilizați Urgența și FOMO

watch Urgența și teama de a pierde (FOMO) sunt două tactici de marketing garantate pentru a obține rezultate. Oamenii nu-i plac deloc gândul că s-ar putea să rateze o afacere bună și dacă afacerea este pe cale să se termine, este chiar mai mult un impuls pentru ao lua

http://ancestorscalling.com/porn/slow-blowjob-in-a-car Am menționat că oferim cupoane de mai sus, dar le puteți face mai atrăgătoare, limitând timpul necesar pentru a le accesa sau a le folosi de către vizitatori. Și, bineînțeles, dacă elementul din coșul de cumpărături este în vânzare, semnalizarea prețului redus este cu siguranță un ajutor. De asemenea, puteți arăta nivelurile stocurilor pentru a încuraja cumpărătorii să finalizeze vânzarea.

sexy gets in the british babe

http://ja-gosyogawarashi.com/porn/ashley-oral-style 3. Evitați costurile surprinzătoare

amazing blowjob in jungle Nu este nimic mai rău decât să credeți că cheltuiți o sumă, doar pentru a afla că este o mulțime de mult mai mult până când costurile de livrare și taxele sunt adăugate.

http://mustafamovie.com/porn/teen-girl-quotes Costurile suplimentare reprezintă o problemă pentru 60% dintre abandonatorii de carduri. Asta înseamnă că este o zonă importantă de abordat cu optimizarea paginii de control.

source link Motivul pentru care atât de mulți comercianți cu amănuntul de pe eCommerce oferă transport gratuit este pentru că funcționează – oamenii o iubesc!

go to site Dacă nu puteți oferi transport gratuit, atunci arătați în mod clar ce articole vor costa odată ce oamenii le cumpără. Și asigurați-vă că pagina coșul de cumpărături reflectă întotdeauna prețul final.

enter În mod similar, dacă oferiți transport gratuit și returnări sau costuri reduse de livrare, faceți acest lucru clar pe fiecare pagină a site-ului dvs.

anal with small girls masturbation  

wife the tent during their party 4. Trimiteti email-uri de abandonment

girl getting a massage Stiati ca multa lume paraseste site-ul de ecomemrce chiar daca au produse in cos si nu revin?

brutal hard dick Ideea este ca de multe ori uita de acest lucru.

amateur in the beach De aceea trebuie sa le amintim ca au produse in cos prin serii de email de abandon cand oamenii parasesc site-ul dvs.

http://mustafamovie.com/porn/ethiopian-sex-club-scene-in-hercules-bengali-movie Potrivit studiilor Salesforce – trimiterea unui email de amintire ca oamenii au produs in cos in 24 de ore – scade rata de abandon cu 50%.

the neighbor full movies Primul email trebuie trimis in maxim 4-8 ore dupa ce o persoana a parasit site-ul fiindca sunt sanse mai mari de a cumpara dupa ce au adaugat un produs in cos.

go
5. Includeti mai multe optiuni de plata

In jur de 8% din oameni abandoneaza site-ul si pagina de checkout pentru ca nu gasesc optiunile de plata preferate.

Pana la 5% din oameni parasesc site-ul pentru ca nu pot plati cu cardul.

Oferirea de mai multe optiuni de plata pe site vor creste rata de conversie.

6. Elemente de securitate

Iata inca o problema cand vine vorba de optimizarea paginii de checkout – pana la 19% din vizitatori abandoneaza pagina de checkout pentru ca nu au incredere in site.

Baymard spune ca sunt cateva elemente care dau incredere magazinelor online precum:

– certificatul SSL care arata ca site-ul este sigur

– includerea de simboluri de incredere pe site

7. Folosirea de live chat

Este important pentru customer service sa ofere consultanta prin live chat. Este dovedit ca va creste rata de conversie.

Acesta se datoreaza faptului ca oamenii au sansa sa li se raspunda la intrebari de catre suportul de clienti.

Pe langa asta, vom stii ce intrebari, indoieli au oamenii inainte de a cumpara.

Astfel putem dezvolta un content de calitate si sa facem oamenii sa vrea sa cumpere.

analiza gratuita seo
8. Guest checkout

In research Baymard – 37% din cumparatorii online care abandoneaza site-ul si cosul de cumparaturi fac acest lucru pentru ca trebuie sa isi faca un cont pentru a cumpara.

Este un numar mare de clienti potentiali pierduti.

Rezolvarea este simpla – includerea unui proces de checkout pentru ca oamenii sa poata cumpara fata cont.

9. Simplificarea procesului de checkout

Un proces complicat de checkout face ca pana la 29% din oameni sa paraseasca site-ul. De aceea este logic sa facem procesul de checkout de pe site cat mai usor. Iata cum putem face asta:

– gasirea adresei dupa cod postal

– auto fill de date din browser

– retinerea informatiilor clientilor

– copierea informatiilor de livrare in campul de facturare

analiza seo gratuita
10. Reducerea pasilor si fieldurilor

Nimanui nu ii place sa completeze zeci de fielduri pentru a finaliza o comanda pe un magazin online. De aceea formularul de comanda trebuie sa aiba un numar cat mai mic de fielduri.

Putem utiliza un singur field pentru numele clientului, putem sa facem adresa de livrare identica cu cea de facturare.

11. Single page checkout

O alta modalitate prin care sa reducem frictiunea pe pagina de checkout este sa facem acest proces posibil pe o singura pagina.

In multe cazuri, acesta poate imbunatatii experienta de utilizare si creste rata de conversie.

12. Eliminarea distractiilor

O tehnica foarte utila pentru a creste rata de conversie de pe pagina de checkout este sa eliminam elementele care distrag atentia.

Nu vrei ca oamenii care completeaza pagina de checkout sa fie distrasi.

De aceea este important sa eliminam sidebars, popups, etc.

Trebuie sa mentinem oamenii focusati pe procesul de checkout.

13. Arata testimoniale

Un studiu efectuat de Statista a aratat ca 40% din oameni parasesc site-ul pentru ca doar fac browsing. 39% din oameni parasesc site-ul pentru ca fac doar research.

Cateodata oamenii au nevoie de ajutor pentru a face o achizitie.

Testimonialele si recenziile ajuta la acest lucru.

14. Upsell si cross sell

Este important in procesul de optimizare a paginii de checkout sa faci oamenii sa cumpere mai mult.

Poti face asta prin cross-sell si up-sell:

– arata oamenilor ce produse sunt relevante cu cele din cos

– ofera un upsell dupa achizitie

Concluzie proces de checkout

Acum ca am aflat cu sa optimizam procesul de checkout putem sa punem in aplicare ceea ce am citit mai sus si sa ne bucuram de mai multe vanzari.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+