Pentru ca peste 95% din experientele online se petrec pe Google sau mai bine zis incep cu o cautare pe Google, este important pentru afacerea ta sa aiba un site web bine clasat in motoarele de cautare.
[emaillocker]
Astfel se poate optimiza site-ul web pentru ca acesta sa ocupe o pozitie mai buna in rezultatele de cautare, se poate investii in Adwords, sau se poate optimiza contul de Google My Business.
Daca ai o afacere locala precum un cabinet stomatologic, magazin fizic, etc. este recomandat sa ai un cont de Google My Business bine optimizat.
Potrivit unui studiu efectuat de NetMarketingShare – peste 92% din cei care folosesc telefonul mobil incep o experienta de navigare online pe Google.
In ziua de azi, prezenta afacerii tale in topul rezultatelor de cautare Google este cruciala pentru succesul afacerii tale.
Ce este Google My Business?
Google My Business este un serviciu gratuit oferit de Google prin care tu iti poti pune afacerea in online si poti adauga poze, detalii relevante, locatie, alte elemente cu scopul ca piata ta tinta sa te gaseasca mai usor.
Spre exemplu sa zicem ca esti un medic dentist care doreste sa atraga noi pacienti in cabinetul sau stomatologic. Astfel poti intra pe https://www.google.com/business/ si sa dai click pe start now. Apoi Google te va duce pe aceasta pagina (map)
Aici adaugi detalii despre afacerea ta – numele, tara, adresa fizica, codul postal, oras, telefon, categorie (foarte importanta pentru clasarea in rezultatele de cautare), website.
Apoi dai pe continue si Google te va duce pe pagina de editare a informatiilor.
Aici adauga o categorie principala si 2 categorii secundare. Este important sa alegi cu atentie categoria in care vrei sa apara afacerea ta pe Google My Business.
Adauga si etichete dupa care sa fie clasata afacerea ta pe My Business. Recomand sa adaugi cuvintele cheie relevante pentru afacerea ta.
Dupa aceea adauga poze cu afacerea ta precum urmeaza:
Poza Profil, Poza cu Sigla, Poza de Cover, Poza interior/exterior etc.
Optimizarea contului de Business de la Google
Dupa ce ai adaugat poze, informatii despre afacerea ta, site, categorii, etc trebuie sa optimizezi aceste elemente.
Atentie! Asigura-te ca toate informatiile adaugate pe Google My Business sunt la fel cu informatiile de pe site. Este important sa pastrezi o consistenta a informatiilor.
Dupa ce ai adaugat afacerea ta pe Google My Business trebuie sa astepti intre 10-14 zile pentru ca Google sa iti trimita un plic cu un cod de verificare pe care sa il adaugi in pagina de verificare.
Atragere de linkuri catre Google My Business
Aceasta este o faza pe care multi proprietari de pagini Google My Business o omit sau o fac rapid si fara atentie. Este imporant ca pagina de Google My Business sa atraga noi link-uri si citatii locale. Adauga site-ul tau, link catre contul de Google My Business in directoare de afaceri bine vazute de Google.
Printre cele mai bune directoare de business din Romania sunt BusinessHouse, PaginiAurii, Site4all, multe altele.
Atentie pastreaza locatia, numarul de telefon, numele afacerii consistent pe fiecare director in care iti faci cont.
[/emaillocker]