Când vine vorba de lumea extrem de competitivă a AdWords, găsirea unor modalități de a reduce costul pe clic (CPC) pentru cuvintele cheie ale campaniei dvs. puternice de la cea mai înaltă la cea mai joasă campanie de PPC este un pas vital în a deveni competitiv .În funcție de industrie, produse și locația vizată, nivelul de dificultate pentru obținerea unui CPC sunt multe variante, dar iată câteva sfaturi generale care, dacă sunt aplicate corect, vă pot ajuta.
1. Scaderea sumei licitate
Reducerea sumei licitate este cel mai simplu mod de a scădea CPC-ul mediu al campaniei AdWords. Prin scăderea sumelor licitate, oferiți Google o sumă CPC maximă mai mică pentru a percepe taxe pentru fiecare clic pe care îl primește campania dvs.În cazul în care campania dvs. este pe un avg. poziția mai bună decât 3 și este în prezent limitată de buget, vă puteți permite să reduceți sumele licitate, deoarece sumele licitate mai mici ar implica un nivel mai scăzut al sumei. CPC.
Deși poziția ar scădea și ea, puteți să permiteți în continuare mai multe clicuri cu același buget și să puteți afișa anunțurile dvs. în mai mult timp, crescând astfel expunerea dvs. pe Google și pe generația viitoare a potențialilor clienți.
2. Cercetați și găsiți variante de cuvinte cheie suplimentare
Să presupunem că desfășurați o campanie nouă pentru un magazin de flori, dar se confruntă cu o concurență dificilă și, din moment ce sunteți o afacere mică de start-up, nu vă puteți permite un buget AdWords imens.
Aici puteți beneficia în mod cert de efectuarea unor cercetări suplimentare asupra cuvintelor cheie. Un instrument bun pentru a vă ajuta în această căutare pentru a găsi cuvinte cheie alternative cu costuri mai mici este Planificatorul de cuvinte cheie.
Aici puteți utiliza câteva abordări pentru a găsi variante de cuvinte cheie noi.
După cum puteți vedea în imaginea de mai jos, puteți rula cuvântul cheie principal pentru a obține idei suplimentare. Odată ce ați făcut acest lucru, puteți filtra rezultatele prin concurs pentru a găsi cuvinte cheie de concurență mai mici.
De obicei, aceste cuvinte cheie au volume de căutare mai mici, dar au și un avg CPC mult mai mic.
Prin efectuarea acestui filtru, puteți găsi câteva cuvinte cheie care se află în acel “loc dulce”, unde acestea au o concurență scăzută și volume ridicate de căutare.
În acest caz, cuvântul cheie “Flori și cadouri” ar reprezenta o opțiune bună, cu un înalt nivel. căutări lunare și concurență scăzută.
O altă opțiune bună de a găsi variante suplimentare de cuvinte cheie este să efectuați un alt filtru în Planificatorul de cuvinte cheie, dar de această dată să utilizați coloana sugerată și opțiunile de cuvinte cheie filtrate de la valoarea medie la cea mică. Estimări CPC.
Dacă vă uitați la captura de ecran de mai jos, veți vedea că există câteva opțiuni bune, cum ar fi “trandafiri de Valentine day” sau “buchet frumos de flori”. După cum puteți vedea, amândouă aveți un Avg. CPC, concurență medie și volume moderate de căutare lunare.
3. Folosiți diferite tipuri de potrivire
În funcție de structura campaniei dvs. și de industria în care concurați, este posibil să existe o valoare ușoară până la un nivel semnificativ. Variație CPC pentru aceleași cuvinte cheie în diferite tipuri de potrivire sunt diverse.
Ați putea configura campania dvs. cu diferite grupuri de anunțuri pentru a testa aceleași cuvinte cheie în diferite tipuri de potrivire sau puteți crea chiar campanii separate pentru difuzarea pe tipul de potrivire a diferitelor cuvinte cheie pe care doriți să-l testați.
Dacă vă îngrijorează cât de scumpe ar putea fi unele dintre aceste cuvinte cheie, le puteți încărca în AdWords odată cu oprirea campaniei și apoi vizualizați estimările privind afișarea în prima pagină și cele afișate în prima pagină recomandate de Google pentru a obține o idee despre media.
CPC pentru acele cuvinte cheie.
Acum, să zicem că observați că potrivirea exactă este mult mai costisitoare decât BMM (Modificator de potrivire amplă), aici puteți decide să vă modificați cuvintele cheie de la Exact la BMM pentru a vă ajuta să scădeați nivelul dvs. mediu. CPC
4. Modificați anunțurile pentru a le face mai relevante
Relevanța anunțului dvs. de campanie face parte din formula utilizată de Google pentru a determina Scorul de calitate pentru cuvintele dvs. cheie.
Pentru a afla relevanța anunțurilor dvs., puteți accesa fila cu cuvinte cheie și apoi treceți cu mouse-ul peste balonul explicativ al fiecărui cuvânt cheie pentru a afla nivelul relevanței anunțurilor.
După cum puteți vedea în imaginea de mai jos, dacă anunțurile dvs. nu sunt foarte relevante pentru cuvintele dvs. cheie, le veți vedea etichetate ca “Sub medie”.
O modalitate bună de a îmbunătăți relevanța anunțului dvs. este să includeți cuvinte cheie din grupul de anunțuri în titlul și descrierea anunțului, pentru a vă asigura că pagina dvs. de destinație are cea mai mare relevanță pentru cuvântul cheie.
Prin includerea în anunțuri a cuvintelor cheie din grupul dvs. de anunțuri, aceasta va indica o relevanță mai mare pentru Google, ceea ce înseamnă un Scor de calitate mai ridicat și un nivel mai mic. CPC pentru cuvintele cheie din acel grup de anunțuri.
Rețineți că formula de bază pentru a calcula Clasarea anunțului este (suma licitată CPC maximă x Scor de calitate), prin urmare, dacă creșteți Scorul de calitate, puteți să vă permiteți din punct de vedere tehnic să reduceți sumele licitate și să rămâneți în aceeași medie. poziţie.
Dacă Scorul dvs. de calitate este suficient de bun, ați putea depăși concurenții care licitează mult mai agresiv, dar care nu au un Scor de calitate solid.
5. Încercați să utilizați diferite pagini de destinație
Acum, dacă presupunem că creați anunțuri foarte bune și foarte relevante și ați reușit să le marcați Google ca fiind “peste medie”, probabil că veți îmbunătăți relevanța anunțului dvs.
După cum puteți vedea în imaginea de mai jos, experiența paginii de destinație este, de asemenea, luată în considerare de Google ca factor de calcul al Scorului de calitate pentru cuvintele dvs. cheie.
6. Creați grupuri de anunțuri bine tintite
Google se referă la relevanță, prin urmare, crearea unor liste cu cuvinte cheie și grupuri de anunțuri bine tematice este de obicei una dintre cele mai bune practici recomandate pentru a stabili o campanie și a obține un bun Scor de calitate.
În funcție de afacerea dvs. și de configurarea paginii web, trebuie să vă structurați cuvintele cheie și grupurile de anunțuri pe diferite categorii de produse și servicii pe care le furnizați și doriți să le promovați online.
Să presupunem că aveți o pagină web care vinde echipamente informatice și care are câteva softuri, cum ar fi calculatoarele, laptop-uri, computerele desktop, tabletele etc.
Aici puteți crea grupuri de anunțuri separate pentru fiecare tip de softuri de computer pe care le vindeți pe site-ul dvs. Web. Creați cuvinte cheie foarte relevante și selectați cea mai bună pagină de destinație posibilă disponibilă pentru fiecare grup de anunțuri de pe site-ul dvs. web.