după ce am revăzut nenumărate campanii, mi-am îmbunătățit abilitățile de predicție pentru a ști care dintre ele se vor descurca bine și care vor eșua.
Când vine vorba de campanii de succes, există câteva variabile comune.
De exemplu, unul dintre cei mai mari factori pe care îi văd pentru campaniile performante este numărul mare de clicuri (CTR).
CTR-urile mari sunt esențiale, deoarece ele afectează în mod direct costul pe clic și scorul de calitate.
Acestea, la rândul lor, vor influența cât de mult vă costă fiecare plumb sau vânzare.
Și asta va duce în cele din urmă la cât de mulți bani veți avea în buzunar la sfârșitul zilei.
Uneori am clienți care se luptă cu CTR și nu știu de ce.
Pot exista un milion de motive pentru care un anunț nu merge bine. Dar, în cea mai mare parte, se ajunge la utilizarea cuvintelor potrivite în locurile potrivite.
Aceasta nu este o știință exactă. Și nu există o scurtătură pentru a avea o campanie PPC cu adevărat eficientă.
Cu toate acestea, există hack-uri pe care le puteți face pentru a încerca să vă îmbunătățiți rentabilitatea investiției.
Angajarea câtorva dintre aceste sfaturi AdWords de top poate lovi startul procesului prin ridicarea CTR-ului.
Să ne aruncăm o privire asupra modului în care le puteți utiliza pentru campaniile dvs.
Cum sa cresti rata de click a anunturilor Adwords
1. Adăugați cuvinte cheie ale concurenților la titlurile dvs.
Probabil că te-ai îmbolnăvit de auz despre importanța cuvintelor cheie.
Dar este un mesaj important de repetat. Cuvintele cheie contează.
Doar aruncați o privire la aceste cuvinte cheie extrem de competitive. Oamenii plătesc foarte mulți bani pentru cuvintele de top.
Dar adevărul este că, dacă încercați să vă poziționați pentru unele dintre cele mai populare cuvinte cheie, cu excepția cazului în care sunteți un influenț suficient de mare, nu veți vedea clicuri.
Știu, știu. Dar este realitate.
Din fericire, nu trebuie neapărat să mergeți după cele mai competitive cuvinte cheie din întreaga industrie.
În schimb, vă recomandăm să mergeți după cuvintele cheie pe care le utilizează concurenții direcți.
Sau, mai bine, includeți concurenții în copia dvs. de anunț.
Evident, acest lucru este enervant dacă este propria dvs. companie.
Dar este o strategie destul de inteligentă din punctul lor de vedere. Ei folosesc numele Kissmetrics pentru a-și da un impuls.
Și este ceva ce poate face oricine.
Și ei folosesc unul dintre cele mai bune cuvinte de putere în titlurile lor: gratuit.
Chiar dacă nu ați vrea să menționați direct concurenții în anunțurile dvs. (unii nu știu, și asta este bine), puteți utiliza în continuare această strategie pentru a vă îmbunătăți cuvintele cheie.
Dacă nu sunteți sigur ce termeni utilizați de concurență, încercați să scanați alte anunțuri cu SpyFu.
Accesați pagina de pornire a SpyFu și intrați pe site-ul concurentului dvs.
Puteți scana rapid copia cu cuvintele cheie potrivite pentru afacerea dvs. și apoi le includeți în titlurile anunțurilor dvs.
Atât de viclean dar atât de eficient.
2. Utilizați o copie a anunțului persuasiva
Desigur, este mai mult decât un anunț bun decât cuvinte cheie.
Includerea cuvintelor cheie competitive în titluri și în copia anunțurilor va ajuta anunțurile dvs. să aibă rang pentru anumiți termeni, dar nu va îmbunătăți întotdeauna valoarea CTR.
Pentru a face acest lucru, trebuie să utilizați acele cuvinte cheie alături de copia care vinde cu adevărat.
Titlul dvs. este driver-ul de acțiune cheie pentru anunțul dvs. Nu numai că trebuie să conțină cuvinte cheie relevante, dar trebuie să fie și convingător.
Iar când vine vorba de o copie de performanță, cuvintele de putere sunt critice. Ele adaugă emoție și entuziasm la anunțul dvs., o metodă dovedită a genera mai multe părți sociale.
În mod frecvent încerc să conving oamenii că nu au nevoie să-și petreacă mai mult timp în cercetarea cuvintelor cheie. Trebuie doar să-și îmbunătățească exemplul de vânzări.
Ei trebuie să găsească cuvinte care să le apeleze la audiența lor principală. Apel la audiența dvs. duce la CTR-uri mai mari.
Deci, dacă vă aflați într-adevăr blocat când vine vorba de CTR, uitați-vă la cuvintele pe care le utilizați, care nu sunt cuvinte cheie.
Sunt materiale de înlăturare a cuvintelor fără sens, sau îi atrage pe cititor?
Da, cuvintele cheie sunt importante, dar doar pentru că anunțurile dvs. apar în partea de sus a SERP-urilor nu înseamnă că vor primi automat un clic.
Combinați cuvintele cheie corecte cu o copie care vă va vinde publicul.
3. Conectați anunțurile la paginile de destinație personalizate
Paginile de destinație sunt un alt factor cheie atunci când vine vorba de PPC.
Unul dintre motivele pentru care mașina de reparații auto de mai sus funcționează atât de bine este nu numai că anunțul a fost incredibil de convingător, dar a condus, de asemenea, la o pagină de destinație de mare conversie.
Nu toate afacerile au dat seama asta. Adesea văd anunțurile care se leagă de o pagină de pornire generică care nu are nimic de-a face cu intenția de căutare originală.
Dacă site-ul dvs. oferă informații despre mai multe servicii sau produse, paginile de destinație personalizate sunt esențiale. Ele diminuează confuzia, ducând-o pe client la exact ceea ce au nevoie.
Motivul pentru care oamenii de multe ori nu fac acest lucru este că consumă mult timp. În principiu, trebuie să creați pagini de destinație noi pentru fiecare cuvânt cheie.
Unul dintre trucurile mele preferate de a comuta rapid în această lucrare este utilizarea înlocuirii dinamice a textului.
În acest fel, puteți crea un șablon de pagină de destinație de bază. Apoi, conținutul și copia se vor schimba în funcție de termenul de căutare pe care cineva la folosit doar câteva secunde înainte.
4. Utilizați anunțuri extinse și extensii text
În timp ce ei spun că brevitatea este sufletul inteligenței, coincidența vă poate afecta, de asemenea, valoarea CTR.
Când vine vorba de anunțuri, uneori o scurtă teză doar nu este suficientă.
Acolo unde anunțurile text extinse pot salva ziua.
Anunțurile extinse vă permit să difuzați anunțuri cu o copie mai lungă.
Acestea funcționează bine dacă direcționați cuvinte cheie cu coada lungă sau aveți nevoie de puțin spațiu suplimentar pentru persuasiune suplimentară.
Aveți sansa nu numai să scrieți un titlu convingător, ci și să adăugați un al doilea titlu și o descriere completă.
Care credeți că va obține CTR-uri mai mari?
Dacă ai spus cel mai lung, ai fi corect.
Datele interne Google arată că includerea mai multor cuvinte cheie în anunț crește CTR cu 15%.
Are sens. Mai multe cuvinte cheie înseamnă mai multe șanse de a obține punctul dvs. de vedere și mai multe oportunități pentru o potrivire de cuvinte cheie dintr-o căutare.
De asemenea, puteți utiliza extensii pentru a îmbunătăți anunțurile. Extensiile de sitelinkuri reprezintă o modalitate excelentă de a obține clicuri mai bine direcționate.
Puteți adăuga până la patru linkuri către copia dvs. de anunț, fiecare conducând la o altă pagină de destinație diferită.
Cheia este să folosiți aceste link-uri cu înțelepciune și să vă asigurați că legăturile sunt încă asociate cu anunțul.
Concentrați-vă pe conectarea la alte cuvinte cheie care ar putea fi relevante pentru termenii dvs. de căutare.
5. Întrerupeți-vă anunțurile neperformante
Iată un alt pic de adevăr dur.
Nu toate anunțurile dvs. vor fi câștigătoare.
De fapt, pe baza legii mediilor, majoritatea nu vor fi.
Puteți optimiza fiecare anunț în conținutul inimii dvs. Dar, la sfarsitul zilei, daca nu functioneaza, nu functioneaza.
Dacă nu reușiți să vedeți în continuare CTR-uri semnificative cu anunțurile dvs., trebuie să scoateți fișa.
Acest lucru ar trebui să fie un ne-brainer. Dacă nu funcționează, vă rotiți roțile și cheltuiți bani pentru ceva care nu vă atrage noi clienți. Lăsați anunțurile rele să meargă.
Și dacă anunțul nu primește niciun fel de dragoste de la publicul dvs. potențial, acesta nu va primi nici o dragoste de la Google.
Potrivit companiei People Search Engine, Google se așteaptă ca anunțurile dvs. să obțină o CTR de cel puțin 0,5%. De fapt, ele sugerează o medie standard de 2% CTR.
Dacă nu atingeți acest obiectiv, acestea vor afișa anunțurile dvs. mai rar.
Aceasta începe un ciclu vicios. CTR inferior înseamnă vizibilitate redusă a anunțului, ceea ce înseamnă o valoare CTR mai mică. Obțineți punctul.
În cazul în care anunțul dvs. are o performanță redusă, ar fi mai bine să trageți fișa pentru a încerca un anunț nou sau să așteptați până când termenii dvs. de căutare devin mai relevanți.
Dar, dacă nu sunteți gata să renunțați la anunț, există un ultim lucru pe care îl puteți face: utilizați cuvinte cheie negative. Cuvintele cheie negative vor elimina segmentele de public care sunt mai puțin probabil să facă clic pe anunțul dvs.
Cum? Eliminând șansele de a vă clasifica anumite cuvinte cheie.
În timp ce acest lucru poate părea un lucru rău, este de fapt în beneficiul dumneavoastră.
În cazul în care campania dvs. are un CTR redus, adăugarea de cuvinte cheie negative va duce în fața unui public mai selectiv.
Aceasta înseamnă că audiența este mai probabil să fie gata și dispusă să facă clic pe produsul sau serviciul dvs.
Persoanele pe care doriți să le vedeți vor vedea în continuare, iar persoanele pe care nu le doriți (care nu vor face clic) nu o vor vedea.
Acesta poate fi un impresionant imens pentru anunțurile cu performanțe slabe.
Puteți găsi cuvinte cheie negative în tabloul de bord al campaniei, accesând “Cuvinte cheie”, apoi “Cuvinte cheie negative”, apoi căutați caseta “Nivel de campanie”.
Rețineți că adăugarea de cuvinte cheie negative va opri complet afișarea anunțurilor pentru acele cuvinte.
Dacă doriți să clasificați anumiți termeni, nu le adăugați în lista dvs. de cuvinte cheie negative.
Concluzie
Este important să rețineți că îmbunătățirea valorii CTR nu se întâmplă peste noapte.
Este nevoie de puțin timp. Și multe încercări și erori.
Cuvintele cheie funcționează, dar nu vă așteptați să adăugați doar câteva cuvinte cheie aici și acolo și vedeți dintr-o dată un vârf în conversii.
Optimizarea anunțurilor dvs. are o anumită finețe. Trebuie să vă studiați publicul, să cercetați cuvintele cheie care le sunt convingătoare și apoi să găsiți modalități de a le include în mod strategic și organic.
Acordați o atenție deosebită copiei anunțului dvs., conectați anunțurile dvs. la anumite pagini de destinație și extindeți-vă anunțurile cu textul vizat suplimentar.
Și dacă nu funcționează, nu vă fie frică să vă întoarceți la tablă și să încercați ceva diferit.
AdWords va funcționa, dar acestea trebuie să stea în largul mării de concurenți. Urmați cele cinci hacuri din acest post și veți fi bine în drum.
Ce trucuri ați utilizat pentru a mări CTR-ul dvs. de anunțuri AdWords?