cursuri-adwords-star marketing
1 Dec
2018

Cum sa cresti conversiile prin marketing online

Category:Marketing

source url Daca vrei sa iti cresti rata de conversie de pe site si sa cresti veniturile din marketing online, atunci te invitam sa citesti mai departe cele 8 tehnici prin care sa cresti rata de conversii.

follow url 1. Gaseste platforme social media unde sunt clientii tai

Daca esti intr-o industrie competitiva, atunci cu siguranta ai zeci de competitori care se bat sa iti fure clientii. Astfel trebuie sa afli pe ce platforme sociale sunt clientii tai potentiali.

Daca ajungi sa fi activ des pe aceste platforme cu siguranta vei avea mai mult de castigat.

Astfel poti aduce pe site clienti potentiali prin care sa cresti vanzarile. Pe langa asta, daca esti activ pe platformele de social media unde se afla clientii tai, poti sa afli parerea lor despre afacerea ta.

analiza gratuita seo

go to link 2. Parteneriate strategice

https://seanafe.org/how-to-get-a-job-in-las-vegas-casino Cand vine vorba de audiente, parteneriatele sunt ideale. Daca ai o audienta de exemplu 5000 pe membrii poti sa faci parteneriat cu alta companie complementara care are si ea aproximativ acelasi numar de membrii.

follow link Aici nu ne uitam la competitia directa ci la afaceri complementare cu a noastra. Daca ai o afacere de makeup poti sa faci parteneriat cu o companie de manichiura/pedichiura. Ambele afaceri vor avea de castigat.

watch 3. Ofera ceva gratuit

Este important sa oferi ceva de valoare pentru clientii potentiali pentru ca ei sa iti dea adresa lor de mail sau alte date de care ai nevoie.

Un giveaway bine promovat pe social media te va ajuta sa cresti numarul de followeri si numarul de subscriberi. Iti recomandam sa faci giveaway-uri pe Facebook, Instagram, Youtube. Poti de asemenea sa premiezi oamenii care dau share la o postare.

Sau poti da ceva gratis cand se face o achizite.

timisoara-adwords curs

4. A/B testing

Nu putem spune cat de mult conteaza in ziua de azi sa faci A/B testing cand vine vorba de tehnicile de marketing folosite. Daca ceva nu merge, inseamna ca trebuie sa faci un test la acel element cu o varianta de test.

Iti recomandam sa testezi totul, dar este mai bine sa incepi cu landing pages, homepage, postari pe blog, sales page, contact page, ad-urile tale, samd.

5. Landing page optimization

Daca landing page-ul pe care ajung oamenii care dau click pe ad-ul tau nu ii stimuleaza, atunci trebuie sa ii faci un redesign. Este important sa faci teste A/B si sa vezi ce elemente au impactul cel mai mare.

Gandeste un nou layout pentru landing page. Cum poti convinge clientii ca tu esti solutia ideala? – Aceasta este intrebarea principala.

6. Email marketing cu cap

Este important ca toate campaniile de email marketing sa aiba un obiectiv bine stabilit – vanzare, informare, educare, etc. Dupa care sa creezi content pentru acest obiectiv. Nu trebuie sa bombardezi zi de zi subscriberii cu emailuri de vanzare. Ei vor sa fie informati/educati.

Astfel trebuie sa deschizi o cale de comunicare cu clientii potentiali din lista de email.

curs-adwords-online-timisoara

7. Dezvolta content interactiv

In ziua de azi trebuie sa ai un content interactiv prin care sa faci oamenii sa stea mai mult pe site. De la infografice, surveys, video – oamenii vor sa gaseasca un content divers si interactiv.

De ce sa nu te puti sa creezi acest content cand stii ca va tine oamenii mai mult pe site?

Este usor sa faci un screen record sau un mic video cu produsele tale si sa le pui pe site.

8. Rezolva o problema

O buna metoda prin care sa creezi o relatie cu audienta ta tinta si sa cresti credibilitatea site-ului tau prin rezolvarea unei probleme pe care publicul tinta sa o aiba.

Astfel poti veni cu un ghid, know-how, how-to, video care sa arate cum poate sa fie rezolvata aceas problema.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+