curs-adwords-timisoara-2018
27 Oct
2018

Ghid cuvinte cheie NEGATIVE in Google Adwords

Category:Adwords, Marketing

Daca vreti sa reduceti costurile cu promovarea Adwords si sa controlati mai bine bugetul – am pregatit pentru dvs un ghid complet despre cum sa utilizati cuvintele cheie negative in Adwords si cele mai des intalnite erori in aceasta tehnica.

Eroarea nr. 1: Nu folosiți cuvinte cheie negative deloc

Google nu are nici o problemă să vă cheltuiască banii dvs.

Dacă le lasati, vor fi consumati prin bugetul publicitar, indiferent de rezultatele pe care le obțineți.

Și aceasta este o problemă predominantă. Aproape jumătate din comercianți declară că cel puțin 30% din bugetul lor anual este risipit de campanii și strategii ineficiente.

Și una dintre cele mai mari zone de irosire a bugetului se află pe partea anunțurilor.

Pe de o parte, această tendință are sens, mai ales pentru noii utilizatori de  anunțuri Google.

Dar, pe de altă parte, Google vă oferă o modalitate de a combate acest lucru pe care mulți oameni (chiar și veterani) îl ignoră din anumite motive.

Scopul anunțurilor Google este de a furniza conversii bazate pe intenția utilizatorului. Asta înseamnă că cuvintele cheie pe care le vizați trebuie să fie suficient de relevante pentru marca dvs. încât să îi solicite unui utilizator să dea clic și să convertească.

Orice lucru care nu leagă intenția utilizatorului față de rezultatul dorit este irelevant și inutil.

Dacă cuvintele cheie sunt irelevante și inutile, atunci se califică drept cuvinte cheie negative.

Dar dacă nu le folosiți deloc ca si cuvinte cheie negative, atunci Google va afișa anunțurile dvs. pentru acele căutări.

Veți obține clicuri de calitate scăzută, mai puține leaduri și veți pierde o avere în timp.

Deci, dacă doriți să reduceți cheltuielile publicitare inutile, evitați potrivirile de cuvinte cheie încrucișate (aka reclame auto-concurene) și nu mai difuzați anunțuri negative în general, apoi începeți să utilizați cuvinte cheie negative.

Aceste cuvinte cheie sunt foarte ușor de folosit. Accesați Cuvintele cheie> Cuvinte cheie negative și apoi faceți clic pe butonul albastru plus inconfundabil.

Apoi puteți începe încărcarea listei dvs. de cuvinte cheie negative.

Dacă aveți nevoie de ajutor pentru a începe, există o mulțime de liste și alte resurse pentru a vă ajuta să începeți brainstorming-ul.

Acestea vă vor oferi cuvinte cheie negative comune pe care să le alegeți și puteți completa golurile cu propriile teste și rezultate de acolo.

Eroare # 2: utilizați cuvinte cheie negative în locul greșit

Bine, știu că tocmai am spus că trebuie să începeți cel puțin să utilizați cuvinte cheie negative.

Dar când începeți să adăugați cuvinte cheie negative, este important să vă implicați într-o strategie.

Puteți adăuga cuvinte cheie negative la fiecare nivel al anunțurilor dvs., începând cu contul general și deplasând scara la nivelul grupului de anunțuri.

Dar o greșeală majoră pe care utilizatorii Adwords o fac tot timpul se întâmplă atunci când pierd din vedere strategia completă și încep să-și utilizeze greșit cuvintele cheie negative.

Ele vor adăuga cuvinte cheie negative la nivel de campanie la nivel de grup de anunțuri (ceea ce reprezintă o pierdere de timp) sau vor pune negative la nivel de cont la nivel de cont (ceea ce se termină cu confuzie).

Care este soluția?

Aflați ce este relevant și ce nu este, apoi selectați aceste cuvinte cheie în mod corespunzător.

Valorile cele mai irelevante sunt susceptibile de a se sfârși în lista dvs. la nivel de cont, în timp ce nivelurile de relevanță la mijlocul intervalului ar putea ajunge la o campanie, dar nu la alta.

De exemplu, dacă vindeți saltele, ați putea să apară în continuare pentru o căutare Google pentru “asternut saltele”. Acești oameni ce vor efectua cautarea nu vor putea converti, deoarece nu doresc să cumpere.

Și există tot felul de zone gri care se încadrează în cele trei grupuri arătate aici, dar asta e pentru tine să afli singur.

Începeți prin a găsi termenii cheie de bază care se potrivesc în mod explicit produselor dvs., apoi faceți mai multe cercetări cu Google Planificatorul de cuvinte cheie sau un instrument similar. (Forma mea preferată de cercetare a cuvintelor cheie este de a petrece de fapt câțiva lei , de a vedea ce funcționează sau nu de fapt și de a merge de acolo.)

În acest caz, căutați opusul a ceea ce vă veți uita în mod normal. Doriți căutări de volum mare care nu se potrivesc cu intenția utilizatorului.

Deși poate fi ușor să respingem aceste lucruri, nu ar trebui. Chiar dacă acestea duc doar la un clic aici sau acolo, se vor adăuga în timp.

Iar odată ce ați făcut cercetarea, nu uitați să faceți un pas înainte cu experimente, teste și vigilență constantă.

Asigurați-vă întotdeauna că toate cuvintele cheie pozitive pe care le-ați lăsat se întorc înapoi pentru a utiliza intenția și lăsați  cuvintele cheie negative să blocheze restul.

Eroare # 3: Nu știți cum se potrivesc cuvintele cheie negative

Chestiunile negative ale cuvintelor cheie nu ar trebui să fie complicate, dar, în același timp, probabil că unii oameni încă nu știu cum să le foloseasca.

Iată ce trebuie să știți: cuvintele dvs. cheie negative nu vor acoperi întreaga gamă de interogări relevante de căutare.

Totuși, puteți să pierdeți prea mult în bugetul dvs. publicitar datorită cautarilor si afisarilor irelevante.

cursuri google adwords

Sau mai frustrant, puteți afișa în continuare anunțurile dvs. pentru căutări cu intenții similare.

De exemplu, spuneți că veți căuta “pantofi de alergare” cu potrivire amplă, va trebui să introduceți cuvinte cheie negative cu intenții similare, cum ar fi” pantofi de tenis “și” echipament de alergare “.

Fraza de potrivire negativă poate întări acest lucru cu puțin mai mult și, din nou, pentru potrivirea exactă negativă.

Dar asta înseamnă că va trebui să adăugați tot mai multe cuvinte cheie negative pentru a crea o audiență mai restrânsă.

De aceea este important să învățați tipurile de potrivire a cuvintelor cheie negative și să le utilizați în mod corespunzător.

Concluzie

Nu mai pierdeti bani.

Cuvintele cheie negative nu reprezintă o pierdere de timp.

Sunt o modalitate de a salva cheltuielile publicitare pierdute și de a vă face pe magneți de clienti mai eficienți.

Dacă nu le folosiți deloc, atunci ar fi bine să justificați toate pierderile pe care le generează anunțurile dvs.

Dacă le folosiți în locul greșit, educați-vă pe elementele de bază ale anunțurilor, cum ar fi intenția utilizatorului și relevanța cuvintelor cheie. Apoi aplicați aceste cunoștințe.

Petreceți ceva timp perfecționând și tipurile de potriviri. Un cuvânt cheie negativ potrivit poate deschide oportunitati de a evita irosirea banilor.

Cuvintele cheie negative nu sunt greu de gasit . Sunt cuvinte prin care spuneti motorului de cautare Google cand sa nu afiseze anuturile dvs.

Call Now