22 Mar
2018

Ghid Google Adwords-Structura unui Cont

Category:Adwords

click here Felicitări! Ai început să călătorești in lumea PPC din Google Adwords.

Bineînțeles, în acest moment  PPC este un domeniu minunat, dar necesită un pic de muncă, disciplină și cunoștințe pentru a ajunge acolo și această serie va fi un început excelent pentru tine.

În această secțiune a seriei, ne vom concentra în special pe obținerea unei performante ridicata a campaniilor de căutare în Rețeaua de căutare. Am descoperit că setarea corectă a contului dvs. în într-adevăr nu poate fi subevaluată în importanță.

Construirea contului tau va va pregati pentru succes in viitor. Dacă nu reușiți să vă construiți bine contul pe de altă parte, vă puteți face să vă plângeți că modul în care Search Marketing “nu funcționează” pentru dvs.

go to site Nu este vina PPC atunci când este eroare de utilizator.

watch Partea 1: Configurarea contului – AdWords Express sau UI?

În ceea ce privește crearea unui cont și construirea acestuia bine, primul pas este de a deschide un cont. Acest lucru poate părea un pas pe care doriți să îl treceți, dar este posibil să fiți surprins de câteva dintre aceste sfaturi utile dacă sunteți nou în AdWords.

Una dintre primele intersecții pe care le veți găsi în noua dvs. călătorie AdWords este decizia de a deschide un cont cu AdWords Express sau cu interfața tradițională de utilizator AdWords (UI, de aici în continuare).

În timp ce interfața cu utilizatorul AdWords oferă toate setările campaniei și oportunitățile de optimizare pe care un marketer ar trebui să-și administreze bine campaniile, AdWords Express este construit pentru … err, să spunem, un marketer mai puțin investit. Acesta este oferit proprietarilor și managerilor de rețele SMB ca o modalitate de a face publicitate pe Google fără a întrerupe “locurile de muncă cu normă întreagă”.

Ca și orice altceva, “rapid și ușor” se traduce, de obicei, în pierderea eficienței, iar AdWords Express nu este diferit.
AdWords înșiși susțin: “Doar configurați-vă contul și vom gestiona unde și când vor apărea anunțurile pe Google. Nu există cuvinte cheie pe care să le alegeți, nu sunt necesare strategii de marketing online și nu există întreținere în curs. ”

Problema aici este că AdWords este un traseu din ce în ce mai costisitor pentru IMM-uri și chiar ceea ce poate salva agenții de publicitate din partea IMM-urilor împotriva concurentului cu mai multă atenție este o strategie ultra-precisă, cu cuvinte cheie alese, testări inteligente și … întreținere.

La fel ca în viață, nu există reduceri minore în AdWords, iar AdWords Express este pur și simplu o rușine îmbogățită rapid, destinată să ducă la dezamăgire.

Dacă intenționați să faceți AdWords, trebuie să o faceți bine și cu acces la toate armele de direcționare din arsenalul dvs., gestionate de un individ sau o echipă capabilă. Indiferent dacă este vorba de agenție sau de companie, recomandarea mea este să ignor AdWords Express și să merg direct la interfața AdWords AdWords tradițională (mai avansată).

Setarea contului: Cont Manager?
Deci, v-ați decis să mergeți pe ruta UI AdWords, dar există o întrebare pre-instalare pentru a răspunde. Creați mai multe conturi pentru afacerea dvs. sau gestionați o agenție? Dacă este ultima, atunci vă recomandăm să luați în considerare un cont de manager (folosit pentru a fi Centrul multi-client -MCC).

Un cont de manager vă permite să gestionați mai mulți clienți într-un singur tablou de bord și este foarte util pentru întreprinderea sau agenția mai mare din cadrul companiei.

Puteți chiar să conectați Conturile Managerului la alte conturi de Manager. Dacă credeți că poate fi necesar să mergeți în jos pe ruta deschiderii unui cont de manager, accesați aici: Deschiderea unui cont Manager AdWords.

Setarea contului: Noțiuni de bază
Acum că sunteți gata să vă derulați, accesați aici și creați un cont AdWords cu datele de conectare Gmail.

urmați instrucțiunile afișate pe ecran (nu știința despre rachete de aici), obțineți informațiile dvs. de facturare, eliminați orice campanie AdWords vă dorește să începeți și suntem pregătiți să ne întoarcem.
Să începem prin configurarea primei campanii de căutare.

Partea 2: Configurarea campaniilor de căutare, Setări
Campaniile de căutare sunt esențiale pentru AdWords.

Sunt obsedat de marketingul de căutare și motivul se datorează faptului că există un aspect care depășește datele de comportament demografic sau de cumpărare folosite în marketing înainte de acest punct.

Cu marketingul de căutare, vă conectați cu un singur individ care dezvăluie cel mai profund și mai întunecat secret.

Adică vă vor spune intenția personală.

Atunci când o persoană individuală (sau o vorbește) într-un motor de căutare, acea expresie sau cuvânt pe care ei o spun este denumită “interogare de căutare” sau “termen de căutare”. Veți licita apoi la acești termeni de căutare selectând cuvintele cheie pe care doriți să le vizați.

În acest fel, puteți face publicitate numai în termenii exacți de căutare pe care doriți să faceți publicitate. Intenția de intenție personală la cele mai bune.

În timp ce probabil că sunteți familiarizat cu multe dintre acestea, cum se procedează, de fapt, înființarea unei campanii AdWords pentru licitarea exactă a cuvintelor cheie?

Continua să citești.

Campaniile de căutare: Setări
Pe măsură ce vă începeți contul AdWords, acum vă puteți crea prima campanie.

Selecția elementelor
Asigurați-vă că selectați “Campanie de căutare” și apoi “Toate funcțiile” din opțiuni. Acest lucru vă va asigura că veți obține cât mai multe decizii de cont pentru a rămâne în controlul a cât mai multor variabile de cont posibil.

Următorul lucru pe care îl veți vedea este opțiunea de a alege rețeaua dvs.
Deoarece creați o campanie de căutare, sunteți automat înscris în Rețeaua de căutare Google pentru a vă asigura că vă afișați pe site-urile Google (Căutare, Cumpărături, Hărți etc.), cu toate acestea aveți opțiunea de a include sau exclude site-urile de parteneri de căutare.

Partenerii de căutare sunt site-uri care nu sunt Google și care sunt eligibile să afișeze anunțurile dvs. Deci, depinde de dvs. dacă doriți să vă afișați pe site-uri Google sau dacă doriți să vă extindeți acoperirea.

Există controverse minime în terenul PPC în ceea ce privește excluderea sau includerea în mod automat a partenerilor de căutare. Din toate conturile cu care am ajutat de-a lungul anilor, am văzut rareori că partenerii de căutare au performanțe destul de slabe pentru a justifica excluderea în mod automat, așa că am tendința de a părăsi partenerii de căutare optați.

Sfat utilitar: Dacă alegeți să mergeți în jos pe acest traseu, asigurați-vă că aveți o privire îndelungată asupra performanței Partenerilor de căutare, deoarece puteți alege să le excludeți din anumite campanii dacă acestea nu au performanțe minime. Puteți face acest lucru în fila dvs. de campanii, selectând butonul “Segmentare” și apoi selectând “Rețea (cu parteneri de căutare)”.

Direcționarea în funcție de locație

Locația este următorul element de setări care trebuie luat în considerare, ca și în cazul tuturor campaniilor AdWords, aveți o anumită flexibilitate în care puteți viza anunțurile dvs.
Evident, veți dori să selectați locațiile geografice legate în mod specific de produsul sau serviciul pe care îl vindeți.

Puteți lua câteva calendare aici, în funcție de dimensiunea și specificul campaniilor dvs., puteți începe în general (vizând, de exemplu, toate SUA) și apoi puteți optimiza mai târziu licitarea unei locații mai specifice sau puteți alege regiuni specifice de vârf după direcționare în funcție de oraș, stat, țară, cod poștal sau rază și setați sumele licitate în consecință.

Strategia inițială de licitare

În acest moment al călătoriei veți ajunge la o răscruce de drum, setând strategia de licitare.

Mai multe vor fi spuse probabil în termeni de optimizare, așa cum este vorba de licitare, și, din păcate, nu avem timp să ne implicăm mai mult în diferitele strategii în acest moment.

O licitație rapidă pentru licitarea automată este că cu cât mai multe date de conversie pe care le aveți pentru ca roboții AdWords să le utilizeze pentru licitarea inteligentă, cu atât mai bine.

Aceasta înseamnă că, dacă inițiezi prima dată o campanie sau gestionezi un cont mai mic, probabil că ai o idee mai bună de a începe să licitezi CPC manual. Aceasta este strategia mea preferată inițială de licitare, asigurați-vă că deselectați opțiunea “Activați suma CPC optimizată” ca fiind selectată în mod prestabilit.

Următorul truc pentru licitarea corectă este identificarea modului în care veți stabili mai întâi sumele licitate. Acest lucru poate fi oriunde la fel de simplu ca:

(1) identificarea sumelor licitate medii anterioare în cont și începând de acolo

(2) utilizând instrumentele Google furnizate, cum ar fi Planificatorul de cuvinte cheie, pentru estimări

(3) câteva scenarii minunate de matematică complicate, bazate pe obiectivele dvs. de profit.

Stabilirea unui buget

Acum, când ți-ai dat seama că ești licitată, e timpul să stabilești un buget.

În general, bugetarea pentru un nou cont sau pentru o campanie poate fi dificil de realizat deoarece, bine, Marketingul de căutare este o licitație care se modifică de fiecare dată când se execută o interogare.

Acest lucru înseamnă că stabilirea unui buget dur și rapid este mai dificil decât stabilirea parametrilor bugetului general. Din cauza trasabilității campaniilor AdWords la conversii, este de asemenea recomandat să permiteți flexibilizarea bugetului, deoarece este determinată rentabilitatea.

Nimic mai rău decât atingerea obiectivelor campaniei, dar totuși trebuie să opriți campaniile deoarece bugetul lunar a fost lovit.

În planificatorul de cuvinte cheie, puteți obține estimări (și idei) pentru cuvintele cheie pe care intenționați să le licitați și apoi puteți stabili o idee generală despre un buget inițial pentru campania dvs.
În acest exemplu, am selectat câteva cuvinte, am dat un CPC de bază pe care am fost dispus să-l plătesc pe baza a ceea ce am văzut în medii și a scos o recomandare. Dacă dvs. sau clientul dvs. sunteți confortabil să cheltuiți acest lucru, puteți seta apoi un buget al campaniei undeva în acest interval.

Îmi place să stabilesc în mod realist bugetele campaniei, în cazul în care ceva nu merge prost, va avea șansa de a pune capăt până când nu vei putea să rezolvi problema.

Avertisment corect: nu pot spune acest lucru suficient de lung sau de tare, dar nu puteți avea încredere în planificatorul de cuvinte cheie pentru a fi exact. Este ca Codul Pirate al Căpitanului Barbossa, îl folosesc mai mult ca o îndrumare decât regulile actuale.

La sfârșitul zilei, adevăratul determinator al bugetului este clientul sau managerul dvs., dar acest lucru vă oferă cel puțin câteva date pentru a face o sugestie inițială.

Programare

În acest moment al jocului, veți ajunge în partea de jos a paginii cu setările campaniei, dar nu opriți încă. În secțiunea Avansat sunt mai multe piese de puzzle pentru a fi conștienți de aceste elemente.

Extindeți prima opțiune și veți vedea că aveți o opțiune de programare a campaniei.

Pentru campaniile veșnic verzi (campaniile pe care doriți să le utilizați în mod continuu), pur și simplu părăsiți câmpul “data de încheiere” și treceți mai departe. Cu toate acestea, dacă desfășurați o anumită campanie pentru o promoție, vă recomandăm să programați difuzarea campaniei în direct și să faceți o pauză în anumite date ale promoției.

A doua opțiune aici este cea pe care am folosit-o pentru a crea cu exactitate fiecare campanie construită.

În acest mod, vă puteți seta campaniile după un program. Acest lucru vă va ajuta mai târziu, deoarece puteți seta, de fapt, sumele licitate bazate pe programul pentru a reduce sau crește sumele licitate în funcție de ora din zi, când oamenii au mai mult / mai puțin probabil să convertească.

Dacă doriți doar să vă difuzați anunțurile în orice moment pentru a începe (recomandat, cu excepția cazului în care aveți un buget sau un scop foarte restrâns în ceea ce privește calendarul), lăsați-l singur, deoarece puteți să le construiți ulterior în funcție de datele afișate după anunțuri au fost difuzate pentru un timp.

Rotația anunțurilor

Rotația anunțurilor este o configurație oarecum controversată.

Dacă alegeți primele două opțiuni, Google va face alegerea pe baza datelor pe care datele sale le declară că reprezintă cel mai bun anunț într-un grup de anunțuri.

Problema pe care PPCers experții o au remarcat în trecut este faptul că Google poate face de multe ori o alegere atât de rapidă încât nu pare să ia testul publicitar al acelui grup de anunțuri ca factor principal.

Am fost un singur susținător al Rotate pe o perioadă nedeterminată, așa că am putut decide întotdeauna asupra testelor mele publicitare, totuși am început să folosesc Rotate mai mult. Acest lucru permite anunțurilor dvs. să se rotească uniform timp de 90 de zile, iar Google va alege câștigătorul.

Această alegere este utilă în special pentru multe grupuri de anunțuri care nu sunt AG-urile tale de top, deci nu pentru cele pe care le priviți mereu, dar pe care doriți să le asigurați că sunt încă optimizate.

ProTip: Un lucru crucial pentru a înțelege prin rotația anunțurilor este acela că nu înseamnă în mod egal 100%, 50-50 în mod egal.

Potrivit Google, acest lucru se datorează faptului că: “calitatea anunțurilor diferă și calitatea este utilizată pentru a determina unde se afișează un anunț sau dacă chiar arată, procentajul de afișări pentru fiecare anunț poate să nu fie perfect egal.

Un anunț de înaltă calitate poate apărea pe prima pagină a rezultatelor căutării, în timp ce pe a doua pagină a rezultatelor căutării se poate afișa un anunț cu o calitate scăzută, care ajunge la un număr mai mic de utilizatori. ”

Acest lucru este util pentru a ști de când mulți agenți de publicitate pentru prima dată se întreabă de ce anunțurile lor nu sunt rotite în mod egal

Partea 3: Setarea campaniilor de căutare, crearea și strategiile

Acum, când am creat campania dvs. de căutare, este timpul să deveniți creativi. Detaliile murdare sunt în cale, acum te distrezi să le umple.

Cu toate acestea, înainte de a începe să răspândiți cuvintele cheie la stânga și la dreapta în grupuri de anunțuri aleatoare, trebuie să dezvoltați o strategie. Am discutat deja despre convențiile de naming ca o strategie anterioară și care va aluneca mână în mână cu strategia preferată pe care o alegeți pentru a crea campanii de căutare.

Există multe strategii pentru structurarea campaniilor dvs. de căutare în AdWords, dintre care patru sunt cele mai comune (1) după tipul de potrivire, (2) de parametrii clientului, (3) de date dezvăluite, (4) SKAG-uri.

S-au discutat diverse despre toate acestea, iar o Căutare rapidă pe Google va ține lectura dvs. ore întregi. Rezumatele dezbaterilor de la SMX East și SMX West sunt legate de aici pentru comoditate.

Ca cineva care a încercat fiecare dintre aceste patru strategii în diferite puncte și a ascultat și a dezbătut o sumă corectă în ultimii ani cu privire la punctele mai fine ale structurii contului, pot spune cu încredere că … nu există un sistem perfect.

În opinia mea, fiecare structură are beneficii pentru aceasta și aceste beneficii depind adesea de clientul specific pentru care lucrați și de nevoile specifice ale acestuia.

O scurtă analiză a fiecărui sistem de structurare:

Segmentați după tipul de potrivire – Desigur, acesta este favoritul meu personal. În acest sistem, fiecare grupare de cuvinte cheie este împărțită în două campanii.

O campanie pentru potrivirea exactă și o campanie pentru potrivirea amplă. Potrivirea expresiei este utilizată doar în mod redus în câteva grupuri de anunțuri, dacă este necesar pentru ordinea cuvântului.

Acest sistem este excelent pentru bugete limitate, deoarece permite deciziile ușoare bazate pe termenii de potrivire exactă vizați în întregul grup de campanii.

Bugeturile pot fi controlate la un nivel de campanie pentru a vă asigura că cei mai buni termeni exacți se bucură de cea mai mare parte a bugetului limitat. Principala negativă a acestei structuri este faptul că contul poate deveni destul de mare și voluminos, mai ales într-un client mare.

Segmentarea după parametrii clientului – Această structură tinde să se concentreze în principal pe categoria de clienți, mărcile de produse sau temele și să creeze campanii grupate în jurul acestora.

Beneficiul este că energia de optimizare și bugetul pot fi dedicate în mod specific domeniilor pe care un client este cel mai interesat.

Preocuparea principală pe care o am pentru acest lucru este că doar pentru că un grup de produse este clasificat într-un anumit mod, nu înseamnă că acesta este cel mai bun mod de a le grupa în scopuri de optimizare, mai ales că poate termina termeni de performanță slabi ai BMM cu termeni exacți și deciziile de optimizare la nivel înalt sunt mai dificile.

Segmentați prin date dezvăluite – această structură preferă să fie flexibilă. Pe măsură ce datele arată sprijinul, acesta va crea câteva SKAG-uri pentru acest brand de produs, apoi se va segmenta după Tip de potrivire pentru acea marcă și așa mai departe.

În unele moduri, majoritatea conturilor în timp se transformă în mod natural în această strategie, pur și simplu pentru că managerii multiple și schimbarea datelor necesită adaptabilitate în strategii.

Această strategie “captură toate” funcționează în această privință, deoarece adaptarea este esențială pentru buna gestionare a PPC. Preocuparea principală pe care o am pentru această strategie este că ea necesită un pic de date istorice pentru a lua aceste decizii, iar acest lucru nu este deloc de ajutor pentru persoana care dorește să creeze un cont.

SKAG-uri (Grupuri unice de anunțuri cu cuvinte cheie) – Strategia de bază constă în faptul că trageți fiecare dintre cele mai importante cuvinte cheie în propriile grupuri de anunțuri, astfel încât să rămâneți vizate cu laser, cu modificări ale ofertei și teste de anunțuri și filtrarea interogărilor pe acești termeni principali. va exista un mijloc de găsire a unor cuvinte cheie alternative care să suplimenteze SKAG-urile, iar acest lucru va arăta ca o campanie mai generală sau o campanie din anunțurile dinamice afișate în rețeaua de căutare din cont. Am constatat în anumiți clienți că această strategie nu poate fi bătută din cauza hiper-focusului pe acele cuvinte cheie de top care aduc o mare parte din afacere. Pe de altă parte, preocuparea principală pe care o am pentru strategie este că se bazează și pe cunoașterea a ceea ce sunt acești termeni înainte de a le construi în SKAG-uri, deci nu poate fi o strategie ideală pentru un cont complet nou.

Cuvinte cheie

Este ceva de pui și de ou în ceea ce privește dacă trebuie să faci mai întâi cercetarea cu cuvinte cheie sau să îți dai seama de structura contului tău. Ambele sunt importante și lucrează împreună, astfel încât, pe măsură ce vă dezvoltați structura, va trebui să lucrați în cuvintele cheie pe care de fapt veți licita.

În ceea ce privește găsirea cuvintelor cheie, există o serie de locuri pe care le puteți găsi pentru a crea o listă de cuvinte cheie. Principalele locuri pe care le privesc sunt:

Site-ul clientului și informații
Planificatorul de cuvinte cheie
Instrumente de analiză competitivă cum ar fi SpyFu sau SEMRush (dacă nu aveți un abonament, utilizați Fiverr.com Tipul pe care îmi place să îl folosesc este acesta)
Google Analytics sau datele anterioare privind interogările AdWords (consultați raportul privind termenii de căutare, o mină de aur a informațiilor dacă aveți istoricul)

După cum sa menționat anterior, un cuvânt cheie este un cuvânt sau o expresie la care alegeți să licitați în AdWords. Un lucru esențial pentru a fi conștient de cuvintele cheie este ideea tipurilor de potrivire. Tipurile de potrivire reprezintă modalități diferite de a vă spune Google că sunteți dispus să permiteți potrivirea cuvântului dvs. cheie cu anumite întrebări. Cele patru tipuri de potrivire sunt:

Pe larg – cel mai indulgent, Google va potrivi acest lucru până la orice cuvânt pe care îl crede că are legătură cu termenul tău. Eu personal niciodată nu folosesc niciodată larg, pentru că s-ar putea să te pierzi prea mult în termeni de calitate scăzută.

+ Broad + Modified – cuvintele cheie BMM sau MBM includ un + în fața acestora în contul dvs. AdWords. Aceasta înseamnă că cuvântul căutat va include cuvântul pe care îl licitați în mod special, dar cuvintele pot fi în orice ordine din interogarea de căutare.

Deci, dacă licitați pe + flori roșii +, anunțul dvs. este în continuare eligibil să apară pentru interogarea de căutare “Am văzut flăcări roșii în afara magazinului de flori”. Acest lucru este mai bun decât meciul lărgit, atâta timp cât păstrați-l cu atenție, este o sursă excelentă de găsire a unui trafic nou.

“Expresia” – Cuvintele cheie cu potrivire pentru expresii utilizează ghilimele și spuneți AdWords că doriți să licitați pentru acele cuvinte, în acea ordine, dar alte cuvinte pot apărea în jurul cuvântului dvs. cheie în interogare.

De exemplu, dacă licitați pe “floare roșie”, nu ar apărea pentru “Am văzut flăcări roșii în afara magazinului de flori”, dar ar apărea pentru “îmi place mirosul de flori destul de roșii”. Aceasta este o opțiune bună pentru termenii de marcă și în cazul în care ordinea cuvintelor poate schimba sensul.

[Exact] – cuvintele cheie cu potrivire exactă folosesc paranteze [] pentru a observa că numai acele cuvinte, în ordinea în cauză, și nimic altceva nu pot fi licitate pe.

Acesta este sfatul sfânt al direcționării specifice, dar problema este că acest lucru reduce semnificativ traficul pentru contul dvs., deoarece vă limitați la numărul de persoane care caută acea interogare și numai acea interogare.

În general, un bun amestec al ambelor termeni de potrivire exactă pentru a viza termenii cei mai importanți și câteva cuvinte cheie BMM sau Phrase pentru a vă ajuta să vă extindeți acoperirea vă va permite să vă păstrați capacul cheltuielilor, dar și să găsiți trafic nou și să obțineți cuvântul.

Cuvinte cheie negative – Un tip de cuvânt cheie final care trebuie notat este cuvântul cheie negativ. Acest cuvânt cheie vă permite să excludeți anumiți termeni de căutare și este un instrument inestimabil în arsenalul dvs.

Există trei tipuri diferite de potrivire pentru cuvântul cheie negativ din AdWords și aceștia acționează similar. Dacă doriți să excludeți doar un anumit termen, ați folosi – [cuvânt cheie], orice termen care include expresia “expresie cheie” specifică sau orice cuvânt care include oricare dintre termenii negativi ai potrivirii ample.

Strategia grupului de anunțuri

Acum că știți ce campanii veți crea și cuvintele cheie pentru a le completa, este timpul să le adăugați efectiv în campaniile dvs. Veți face acest lucru grupându-le în grupuri numite Grupuri de anunțuri.

Când strategiați cum să grupați cuvintele cheie în grupuri de anunțuri, considerați relevanța pentru anunțul care va fi afișat. Prefer să păstrez grupurile mele strâns grupate într-o singură temă care poate fi menționată în mod specific în anunțurile mele.

Acest lucru înseamnă că lucrări suplimentare, cum ar fi “cele mai bune” sau “cumpărați”, primesc grupuri de anunțuri proprii în campaniile mele.Anunțuri text

Nu în ultimul rând în configurarea campaniei, va trebui să obțineți difuzarea anumitor anunțuri, astfel încât utilizatorii să poată vedea produsul dvs.

Brad Geddes (unul dintre autori în acest curs) a spus anterior că anunțul este singurul lucru pe care îl creați de fapt clienții potențiali vor vedea. Aici intră cunoștințele dvs. de marketing, aici este locul în care PPC depășește datele și strategia și, de fapt, scade în marketing.

Anunțul de bază de text de pe Google a trecut printr-un pic de schimbare în timpul acestei postări. Anunțurile text extinse au fost introduse recent și făcute implicite, ceea ce înseamnă cea mai mare schimbare a anunțurilor text de la începutul programului AdWords.

Există mai multe exemple de bune practici, precum și câteva practici pe care trebuie să le învățați în timp, pe care le voi împărtăși acum cu ocazia creării anunțurilor dvs. text.

Utilizați cuvântul cheie în anunțul dvs. Acesta este un bătrân, dar încă bun. De multe ori îmi testez Titlurile, inclusiv cuvântul cheie din grupul meu de anunțuri (și în toate cuvintele mele cheie, deoarece sunt strâns grupate, așa cum tocmai am învățat) împotriva mai multor titluri de mai multe clicuri și uneori sunt surprins să văd că cuvântul cheie din Titlul funcționează încă o bună parte a timpului. O parte din acest lucru se datorează probabil faptului că Google încă evidențiază cuvintele cheie utilizate în interogarea de căutare din textul dvs. publicitar, astfel încât poate face ca acesta să apară mai mult în SERP (Pagina de rezultate a motorului de căutare) .

Înclinația inițială este de a utiliza toate caracterele, dar acum că avem mai multe caractere, poate că nu ar fi întotdeauna benefic să mergeți la umplerea anunțurilor cu cât mai multe cuvinte posibil. Trăim într-o cultură post-lectură, deci asigurați-vă că rulați testele cu anunțuri scurte și pline, precum și cu anunțurile dvs. obișnuite, de lungă durată.

Asigurați-vă că beneficiați de avantaje pentru utilizator, nu doar informații despre produsul sau serviciul dvs.

Acest lucru este mult mai greu de făcut și se practică. Un exemplu ar putea fi, în loc să spui că “transportul rapid”, cum spun toate anunțurile concurentului dvs., încercați să prezentați beneficiul consumatorului. “Întoarce-te pe bicicleta cât mai repede, cu transportul nostru de 2 zile”.

Acest lucru ajută la satisfacerea nevoii lor, “bicicleta mea a rupt” și răspunde la întrebarea pentru ei, “cum pot obține repede acest lucru?”, Ajutându-i să vadă ce doresc cel mai mult “să mă întorc pe bicicletă și să călătoresc din nou”.

Titlurile sunt adesea mai influente decât descrierile care afectează traficul. Mulți PPC-uri au observat că titlurile sunt cele mai influente aspecte ale anunțurilor de text. Ca și celelalte, încercați acest lucru pentru dvs., dar, cu siguranță, fiți conștienți de faptul că acele titluri mari sunt probabil acolo unde doriți să puneți cel mai important text.

Concluzie Structura contului AdWords

În anumite privințe, probabil că sunteți la fel de obosit să citiți acest lucru după cum îl scriu. Pe de altă parte, ne-am zgâriat abia la suprafață cu ceea ce puteți face cu campaniile de căutare Google.

Utilizați șansa de a citi prin link-urile de articol pe care le-am inclus și de a continua să înveți și în această serie. Căutarea Google AdWords este încă un mijloc de publicitate uimitor de succes și sunt încântat să începeți această călătorie.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+