cuvinte cheie negative
22 Mar
2018

Despre cuvintele cheie dinamice in Adwords

Category:Adwords

Introducerea cuvintelor cheie dinamice Google (DKI) Este o modalitate prin care agenții de publicitate pot personaliza anunțurile pentru a se potrivi cu un anumit cuvânt cheie care a declanșat anunțul. Instrumentul vă permite să introduceți cuvântul cheie care este cea mai apropiată potrivire cu ceea ce a căutat utilizatorul în anunțul dvs. prin introducerea unei bucăți de cod în anunțul dvs. text.

Iată un exemplu dat de Google: să presupunem că desfășurați o campanie de promovare a magazinului de bomboane și că aveți un grup de anunțuri care promovează produsele dvs. de bomboane de ciocolată.

follow url Fragmentul de cod pe care îl inserați în textul publicitar ar putea să arate după cum urmează: {KeyWord: Chocolate}. Acest lucru înseamnă că atunci când un cuvânt cheie nu poate fi inserat în anunțul dvs., vom introduce în schimb Chocolate.

go site curs-adwords-timisoara-2018

Atunci când un client utilizează unul dintre cuvintele cheie în căutarea dvs., piesa de cod din anunțurile dvs. va fi înlocuită de cuvântul cheie care a declanșat anunțul.

Caracteristica vă permite să creați pe anunț și va apărea diferit pentru căutătorii diferiți, în funcție de ceea ce au căutat. Acest lucru va face reclamele dvs. să pară mai relevante și mai utile pentru căutător.

Exemplu de cuvinte cheie dinamice:

AdWords oferă, de asemenea, trei exemple de inserare a cuvintelor cheie dinamice, pentru a vă ajuta să vizualizați cum vor arăta anunțurile dvs. atunci când utilizatorii caută termeni diferiți. Dacă site-ul dvs. vinde ciocolată, de exemplu, poate doriți să utilizați inserarea de cuvinte cheie dinamice în titlul anunțului dvs.

Aici titlul anunțului va citi Cumpără {keyword: ciocolata}. Când anunțul este declanșat {keyword: ciocolata} va fi înlocuit de cuvântul cheie din grupul dvs. de anunțuri care a declanșat anunțul dvs.

În cele două exemple de mai jos veți vedea că {keyword: ciocolata} a fost înlocuit în primul exemplu cu “Bară de ciocolată neagră” și în al doilea rând cu “ciocolată fără zahăr”.

În al treilea exemplu, totuși, veți vedea că nu a fost înlocuit. Acest lucru se datorează faptului că înlocuind {keyword: Chocolate} cu “trufe de ciocolată gourmet” ar depăși limita de caractere pentru titlu. În cazurile în care limita caracterului ar fi depășită, ciocolata va fi introdusă.

Cum să configurați inserarea de cuvinte cheie dinamice

Configurarea inserării cuvântului cheie în AdWords este destul de simplă. Atunci când creați anunțuri text, trebuie să inserați {Keyword: text implicit} unde doriți ca termenul de căutare să fie inserat dinamic în anunțurile dvs. text.

Ar trebui să înlocuiți “textul implicit” cu cuvintele cheie pe care doriți să le afișați atunci când codul nu poate fi înlocuit de un cuvânt cheie.

Când utilizați inserarea de cuvinte cheie dinamice, trebuie să țineți cont de lungimea anunțurilor dvs. text, astfel încât acestea să rămână în limitele de caractere stabilite de Google.

Când vine vorba de alegerea modului în care doriți să valorificați cuvintele cheie introduse dinamic, există 5 opțiuni:

Dacă doriți să păstrați cu majuscule cuvintele cheie inserate dinamic, atunci ar trebui să utilizați un cuvânt cheie cu litere mici. De exemplu, “șosete albastre”

Dacă doriți să folosiți prima literă a primului cuvânt dacă acesta va fi începutul unei propoziții, atunci ar trebui să utilizați cuvântul cheie. De exemplu, “Sosete albastre”

Dacă doriți să folosiți prima literă a fiecărui cuvânt care va fi inserat, atunci ar trebui să utilizați KeyWord. De exemplu, “Sosete Albastre”

Dacă doriți să valorificați fiecare literă a primului cuvânt și apoi prima literă a fiecărui cuvânt ulterior, ar trebui să utilizați KEYWord. De exemplu, “Sosete albastre din Marea Britanie albastre”

Dacă doriți să folosiți prima literă a fiecărui cuvânt și apoi fiecare literă din cuvântul final, ar trebui să folosiți KeyWORD, de exemplu “sosete barbati UK”

Pentru marea majoritate a timpului, veți utiliza a treia opțiune, deoarece aceasta oferă rate de clic mai mari decât primele două opțiuni. Cele două opțiuni finale vor fi utile numai atunci când utilizați abrevieri, deoarece politicile Google nu vă permit, în general, să valorificați excesiv.

Dynamic Best Insertion – CELE MAI BUNE PRACTICI

După ce ați văzut cât de eficientă poate fi inserția cuvântului cheie dinamic dacă este folosită corect, următoarea parte a acestui articol va fi despre cum să vă arătăm cum să o utilizați corect. Vă voi arăta exemple de viață reale, astfel încât să puteți învăța din ceea ce funcționează, nu doar din teorie. Vă voi arăta, de asemenea, unele dintre greșelile pe care le-au făcut agenții de publicitate prin nerespectarea celor mai bune practici, astfel încât să puteți evita să vă căutați în aceste capcane.

cum sa optimizezi site-urile pentru mobile rata

Greșeală 1: Nu utilizați niciodată DKI cu cuvinte cheie cu un singur cuvânt

Aceasta este una dintre greșelile cheie care a fost subliniată de Fabiola Sanchez la White Shark Media. . Dacă vă uitați la exemplul de mai jos, agentul de publicitate a creat un anunț cu titlul inserat dinamic, cu toate acestea, deoarece grupul de anunțuri conține cuvinte cheie cu un singur cuvânt, astfel încât titlul este doar un singur cuvânt. Aceasta este o oportunitate risipită pe măsură ce Google vă oferă 30 de caractere pentru a lucra.

Fabiola a subliniat, de asemenea, că anunțurile de genul celui de mai sus pot obține o valoare CTR foarte ridicată, deoarece acestea sunt foarte generice, totuși, pe măsură ce utilizatorii pe care anunțul le atrage devin mai generici, rata de conversie va scădea.

Greseala 2: Nu utilizați DKI pentru cuvinte cheie cu potrivire amplă

Atunci când utilizați inserarea cuvintelor cheie dinamice, evitați utilizarea cuvintelor cheie cu potrivire amplă, deoarece acestea vor apărea irelevante și confuze. Care înfrânge complet obiectul DKI, care este de a servi anunțuri care sunt la fel de apropiate de ceea ce căutăm utilizatorul cu putință.

Dinamica inserării cuvântului cheie este mult mai greu de controlat cu ajutorul cuvintelor cheie cu potrivire amplă, deoarece aveți mai puțin control asupra momentului în care sunt difuzate anunțurile. Evitați să utilizați cuvinte cheie cu potrivire amplă deoarece, în multe cazuri, cum ar fi cele de mai sus, anunțurile dvs. vor conține termeni irelevanți.

Atunci când utilizați DKI, trebuie să îl utilizați numai în grupurile de anunțuri care au cuvinte cheie care sunt fie potrivite exact, fie potrivire expresie.

Gresala 3: Feriți-vă de greșeli gramaticale

O greșeală obișnuită pe care o văd este că agenții de publicitate afișează anunțuri care conțin spell-uri greșite. Este o idee inteligentă de a licita în greșeli ale cuvintelor cheie, deoarece acestea pot conduce trafic orientat, de obicei, la un cost redus, deoarece există mai puțină concurență, însă afișarea de anunțuri care au greșeli vor pierde instantaneu credibilitatea ta. Mai jos este un bun exemplu în care o greșeală de scriere a copiilor a fost inserată dinamic în anunțuri

Greșeală 4: Nu amestecați plural și singular

Adesea văd anunțurile DKI care nu au sens din cauza faptului că agenții de publicitate amestecă versiuni plural și singulare ale cuvintelor cheie în aceleași grupuri de anunțuri. Includerea versiunilor singulare și pluraliste ale cuvintelor cheie este o practică bună deoarece vă permite să conduceți mai mult trafic, totuși dacă le amestecați în același grup de anunțuri, veți obține rezultate confuze

Cea mai dreaptă metodă de a face acest lucru este să vă împărțiți versiunile singulare și plural ale cuvintelor dvs. cheie în două grupuri separate de anunțuri dacă doriți să utilizați DKI. Odată ce ați făcut acest lucru, asigurați-vă că verificați dacă ambele au sens și fac modificări necesare.

EXEMPLE REALE

Ca parte a acestui articol, am vrut să vă împărtășesc câteva dintre campaniile reale pe care le-am creat clienților mei și să le analizez împotriva teoriei pe care v-am oferit-o mai sus pentru a vă arăta cum funcționează în practică.

Grup de anunt pentru locatii ieftine de nunta:

Cuvinte cheie: [potrivire exactă] și “potrivire expresie”

[Reduceri de nunta]
[Locuri de nunta ieftine]
“Cele mai ieftine locuri de nunta”
“Locuri de nunta de negociere”
“Locații de nuntă cu costuri reduse”

Anunț

Titlul 1: {KeyWord: locații ieftine de nuntă}
Titlul 2: Economii uriașe în locațiile de nuntă
Descriere: Salvați până la 75% din locațiile de nunți atunci când rezervați cu noi.
Calea 1. Nunta
Calea 2. Locurile

Analiză

În primul rând, veți observa că toate cuvintele cheie sunt cu trei cuvinte lungi, ceea ce evită prima greșeală obișnuită de utilizare a cuvintelor cheie cu un singur cuvânt și că acestea sunt fie potrivite prin potrivire expresie, fie potrivire exactă, evitând a doua greșeală de a utiliza potrivirea amplă.

Nu am inclus niciun cuvânt cheie concurent și nu am nicio altă greșeală, astfel încât anunțurile vor apărea credibile și nu vor încălca mărcile comerciale. În cele din urmă, nu există un amestec de cuvinte cheie singulare și plural, deoarece toate cuvintele cheie din acest grup de anunțuri sunt plurale.

Privind imaginile de mai sus ale anunțului, în celelalte 4 combinații posibile, veți vedea că toate anunțurile au sens. eu

De-a lungul anunțului am păstrat capitalizarea consecventă. Veți vedea că prima literă a fiecărui cuvânt a fost capitalizată și am folosit stilul de scriere cu majuscule {KeyWord: text implicit} pentru a vă asigura că prima literă a fiecărui cuvânt pe care o voi introduce dinamic va fi de asemenea capitalizată.

În cele din urmă, am asigurat că cuvintele cheie se vor încadra în limitele de caractere ale titlului. Toate cuvintele cheie au lungimea de 23 de caractere, astfel încât acestea se încadrează în maximum 30 de caractere pentru titlu.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+