18 Mar
2018

Single Keyword Ad Groups – Adwords Hack

Category:Adwords

Îmbunătățirea Scorului de calitate, sporirea ratei de clic (CTR), reducerea cheltuielilor dvs. publicitare fără compromiterea rezultatelor … acestea sunt toate minte pentru marketingul PPC care utilizează AdWords.

Recent, am crescut CTR cu 28,1%, îmbunătățind Scorul de calitate de la 5,56 la 7,95 (din 10). Cum am făcut-o?

Prin intermediul unor grupuri de anunțuri cu un singur cuvânt cheie, o tactică puțin cunoscută pe care marketingul inteligent o folosește pentru a-și maximiza cheltuielile PPC.

În primul rând, ce este Scorul de calitate?
Scorul de calitate este una dintre cele mai importante valori din contul dvs. AdWords, deoarece are un impact semnificativ asupra costului pe conversie pe care o plătiți

Când Wordstream analizează peste 30.000 de conturi, au constatat că sporirea Scorului de calitate cu doar 1 punct ar putea duce la o scădere cu 16% a costului pe conversie.

Deci, ce este Scorul de calitate? La un nivel ridicat, este alcătuit din 3 factori distinctivi:

CTR așteptat.
Experiență privind pagina de destinație.
Relevanța anunțului.

O cantitate semnificativă de cercetări a fost efectuată asupra ponderii acestor factori în algoritmul Scorului de calitate.

Wordstream a constatat că CTR și Scorul de calitate au fost direct corelative.

În mod similar, AdEspresso a constatat că creșterea relevanței anunțurilor și a CTR determină scăderea costului pe clic (CPC), semnând probabil o îmbunătățire a Scorului de calitate.

Adalysis a constatat recent că relevanța anunțurilor și CTR reprezintă 61% din algoritmul Scorului de calitate.

Ce sunt grupurile de anunțuri cu un singur cuvânt cheie?
Grupurile de anunțuri cu un singur cuvânt cheie sunt, după cum sugerează și numele, grupuri de anunțuri cu un singur cuvânt cheie în ele.

În prezent, aveți probabil mai multe cuvinte cheie pentru fiecare grup de anunțuri. De fapt, până de curând, Google a sugerat să adăugați 10-20 cuvinte cheie pe fiecare grup de anunțuri.

Dar problema cu acest lucru este că este foarte dificil să scrieți anunțuri care sunt foarte relevante pentru toate cuvintele cheie din grupul dvs. de anunțuri.

Modul în care grupurile unice de anunțuri cu cuvinte cheie pot îmbunătăți scorul de calitate
La Clicteq, am realizat recent un studiu care a analizat impactul implementării grupurilor de anunțuri cu cuvinte cheie unice. Am asociat acest lucru și cu o strategie de testare a copiilor de anunțuri.

Am constatat că grupurile de anunțuri cu un singur cuvânt cheie au crescut CTR cu 28,1% în perioada de testare de două luni. Ele au contribuit, de asemenea, la îmbunătățirea Scorului de calitate de la o medie ponderată de la 5,56 la 7,95 (din 10).

În timpul perioadei de testare, poziția medie a anunțurilor a rămas constantă la 2,4, ceea ce ar sugera că îmbunătățirea CTR a venit din implementarea grupurilor de anunțuri cu un singur cuvânt cheie. Nu au existat, de asemenea, modificări aduse extensiilor de anunțuri sau setului de cuvinte cheie, ceea ce ar putea duce la o creștere a CTR-ului, poluând datele.

Asigurarea fiabilității datelor
Cu PPC, testarea funcționează puțin diferit. Problema principală cu asigurarea faptului că rezultatele testului sunt fiabile este faptul că rezultatele căutării nu sunt niciodată statice … toate sunt dinamice.

De exemplu, dacă căutați ceva și apoi reîmprospătați pagina, veți observa că există diferite anunțuri. Majoritatea agenților de publicitate afișează anunțurile în 50-80% din căutări, în funcție de bugetul lor.

Cei mai mulți agenți de publicitate au mai multe variante diferite de copiere a anunțurilor. Prin urmare, este probabil să aveți în jur de 40 de anunțuri diferite. Apoi, anunțul dvs. va fi selectat de Google pentru a fi afișat în anumite căutări selectate împreună cu alte 10 anunțuri.

Deci, aveți tendința de a obține o poluare și trebuie să lucrați cu o medie.

Lucrurile cheie care trebuie luate în considerare sunt:

Poziția medie, care face cea mai mare diferență la CTR.
Numărul de extensii afișate.

Cum să implementați grupuri de anunțuri unice pentru cuvinte cheie
Înainte de a ajunge în modul de creare a unor grupuri de anunțuri cu un singur cuvânt cheie, merită menționat faptul că este posibil să nu doriți să puneți fiecare cuvânt cheie într-un singur grup de anunțuri cu un cuvânt cheie.

Crearea grupurilor de anunțuri cu un singur cuvânt cheie consumă foarte mult timp, deoarece trebuie să creați două variante de copie a anunțurilor personalizate pentru fiecare dintre cuvintele dvs. cheie.

În schimb, ar trebui să luați în considerare aplicarea regulii 80/20. Aceasta prevede că 80% din producția unei campanii date este realizată prin intermediul a 20% din input.

În cazul programului AdWords, este posibil să constatați că 80% din conversiile dvs. sunt generate de cele mai importante 20% din cuvintele dvs. cheie. Deci, veți dori să vă concentrați eforturile asupra acelor cuvinte cheie și să le adăugați mai întâi la propriile grupuri de anunțuri cu un singur cuvânt cheie.

Procesul Grupului de anunțuri cu un singur cuvânt în 4 pași
Acum, la procesul pas cu pas.

PASUL 1: RAPORT DE TERMENI DE CĂUTARE
Accesați contul dvs. AdWords și navigați la raportul Termeni de căutare făcând clic pe fila Cuvinte cheie.

PASUL 2: PRIORITIZARE
Trebuie să comandați raportul privind Termenii de căutare după numărul de conversii. Puteți face acest lucru dând clic pe antetul coloanei de conversie, după cum se arată mai jos.

Odată ce ați făcut acest lucru, veți dori acum să adăugați toate cuvintele cheie cu performanțe performante la propriile lor grupuri de anunțuri cu cuvinte cheie unice.

PASUL 3: MATCH TYPES
Veți dori să adăugați cuvântul cheie în toate cele trei tipuri de potrivire (adică potrivire exactă, potrivire expresie și modificator de potrivire amplă) pentru grupul de anunțuri cu un singur cuvânt cheie

PASUL 4: CREAREA DE ADS SPECIFIC
Etapa finală este crearea de anunțuri care sunt foarte specifice cuvintelor dvs. cheie

Concluzie
Grupurile de anunțuri cu un singur cuvânt cheie reprezintă o metodă incredibil de eficientă pentru creșterea relevanței anunțului și a valorii CTR, care reprezintă doi dintre cei mai importanți factori din algoritmul Scorului de calitate, care reprezintă peste 60%.

Și când Scorul de calitate se îmbunătățește, suma CPC scade.

Iată cinci pași de bază care trebuie urmăriți dacă doriți să configurați grupuri de anunțuri cu un singur cuvânt cheie …

Găsiți cuvintele dvs. cheie performante.
Adăugați cuvintele cheie din toate cele trei tipuri de potrivire pentru grupurile de anunțuri cu un singur cuvânt cheie.
Creați anunțuri specifice și direcționate pentru fiecare grup de anunțuri cu un singur cuvânt cheie.
Începeți prin testarea pe scară largă, făcând modificări semnificative în copia anunțului dvs. (de exemplu, oferta dvs. USP).
Apoi începeți să testați factori mai mici, mai mici (de exemplu, punctuația, capitalizarea).

Call Now