curs-adwords-timisoara-2018
By - flavius

Cum sa reduci costurile PPC in Adwords

Google AdWords este o foarte populară platformă de publicitate cu plată-pe-clic (PPC). Acest serviciu de anunțuri vă taxează numai atunci când un utilizator caută pe Google și vă accesează site-ul Web ca rezultat. Trebuie să plătiți doar atunci când un potențial client face clic pe anunțul dvs. și accesează site-ul dvs. web. Dacă procedura este urmată în mod corespunzător, PPC poate aduce în mod eficient trafic de înaltă calitate la un preț competitiv și rezonabil decât orice altă formă de publicitate. Deși este un cost relativ scăzut, trebuie să știți cât de mult vă va costa în general.

curs-adwords-timisoara-2018

Riscurile asociate cu taxele AdWords
Google Adwords este un instrument de marketing excelent pentru dvs., dar dacă nu știți cum să gestionați cu pricepere procesul, costurile vor începe să se adune mai întâi. Cea mai mică taxă AdWords este de un cent pe clic, dar, în unele cazuri, un singur clic poate costa o sumă masivă de 55 USD. Fără abilități manageriale adecvate, ați putea ajunge cu ușurință să plătiți dublu sau chiar triplu suma de bani pe care ați sperat-o inițial să o cheltuiți.

Principala problemă pentru dvs. este cum puteți să păstrați costurile sub control și să invitați încă un număr mare de clienți și să câștigați profit. AdWords a devenit un sistem extrem de complex, cu câteva zeci de variabile reglabile. Adesea, companiile investesc în programul AdWords și ajung să plătească mai mult decât au anticipat. Rezultatul final este renunțarea la această platformă minunată și plecarea fără a profita de ea.

Acesta este motivul pentru care este comun să găsiți companii care au o experiență negativă despre AdWords. Acest lucru este nefericit deoarece, atunci când este folosit în mod corespunzător, AdWords poate oferi companiei dvs. un impuls important în traficul web, credibilitate și profit.

CAT COSTA PUBLICITATEA PE ADOWDS:

Costul pe clic și costul total sunt determinate de o serie de factori, printre care:

Competitivitatea cuvântului dvs. cheie: Competitivitatea cuvântului dvs. cheie este un factor în cât de mult trebuie să plătiți. Trebuie să găsiți un echilibru între cuvintele cheie care sunt atât eficiente, cât și accesibile.
Suma licitată maximă și suma licitată maximă: Sumele licitate mai mari vă ajută să obțineți o clasare mai bună, dar probabil că acestea vor fi mult mai costisitoare. Alegeți strategic suma licitată pentru a găsi cele mai bune oferte.
Rata de clic (CTR): Google monitorizează eficacitatea anunțurilor dvs. și recompensează anunțurile și cuvintele cheie care au rate de clic mai ridicate, cu o taxă redusă per clic.

Scorul dvs. de calitate a cuvintelor cheie: Google vă recompensează pe baza scorului dvs. de calitate. Google analizează scorurile dvs. de calitate prin calcularea CTR, relevanța paginii de destinație și relevanța anunțului.
Istoricul dvs. de publicitate: acest lucru nu este documentat, dar zvonurile spun că costul mediu al clicurilor este corelat negativ cu rata petrecută pentru publicitate.

Urmați 12 pași pentru a cheltui mai puțin pentru plata pe clic

Creați grupuri de anunțuri cu un singur cuvânt cheie (SKAGS): Asigurați-vă că fiecare dintre grupurile dvs. de anunțuri are un cuvânt cheie cu trei tipuri diferite de potrivire: potrivirea exactă, potrivirea expresiei și potrivirea amplă. SKAGS vă asigură că anunțurile dvs. text și paginile de destinație sunt foarte specifice cuvântului cheie, prin urmare, scorul de calitate este în creștere. Plătiți mai puțin când scorul de calitate este ridicat.

Creați două anunțuri în fiecare grup de anunțuri: Crearea a doar două anunțuri în fiecare grup de anunțuri vă permite să împărțiți testarea traficului între anunțuri. Împărțirea testelor de trafic vă permite să aflați ce anunțuri text generează mai multe clicuri și costă mai puțin. Odată ce știți care sunt cele mai eficiente, renunțați la eșec și creați un alt anunț pentru a testa unul împotriva celui de succes. Cele două anunțuri specifice cuvintelor cheie îmbunătățesc rata de clic, relevanța în timp și contribuie la scăderea costului pe clic.

Asigurați-vă că paginile de destinație sunt specifice fiecărui cuvânt cheie: utilizați inserarea cuvântului cheie dinamic sau DKI și asigurați-vă că cuvântul cheie specific grupului de anunțuri apare pe pagina dvs. de destinație. DKI vă va asigura că pagina dvs. de destinație conține întotdeauna cuvântul cheie pe care îl caută potențialii clienți.

Verificați scorurile de calitate: Totul cu Google AdWords este legat de Scorul de calitate. După cum știți, Google determină scorul dvs. de calitate din relevanța anunțului dvs., relevanța paginii de destinație și valoarea CTR. Plătiți mai puțin pe clic atunci când toate aceste zone sunt peste medie.


Ajustați strategic sumele licitate la nivel de cuvânt cheie: Costul pe clic va scădea dacă suma licitată maximă este mai mică. În plus, trebuie să vă ajustați sumele licitate cu înțelepciune sau poziția anunțului va scădea și nu veți obține nicio conversie. Găsiți câteva cuvinte cheie cu performanțe de vârf și micșorați sumele licitate cu câteva cenți. Dacă acest lucru ajută, reduceți mai mult sumele licitate pentru aceste cuvinte cheie și reduceți și sumele licitate ale altor cuvinte cheie. Monitorizați modificările și nu faceți multe schimbări bruște în același timp.

Adăugați cuvinte cheie negative: căutați cuvinte cheie negative cel puțin o dată pe săptămână, se va asigura că nu plătiți pentru clicuri inutile care conduc la costuri. Adăugarea constantă a cuvintelor cheie negative face ca clicurile de la utilizatori să fie mai relevante, ceea ce va îmbunătăți ratele de clic și va crește scorurile de calitate.

Eliminarea concurenței interne: Eliminați concurența internă și păstrați clicurile de la utilizatori cât mai relevante posibil. De exemplu, un cuvânt cheie cu prețuri scurte de preț ridicat ar putea fi afișat pe un cuvânt cheie cu preț redus. Pentru a evita acest lucru, executați diagnosticarea cuvintelor cheie, aflați ce cuvinte cheie blochează altele și adăugați cuvinte cheie negative, astfel încât acestea să apară în grupurile de anunțuri pe care le doriți.

Găsiți cuvinte cheie cu costuri reduse bazate pe intenție: găsiți cuvintele cheie cu costuri reduse bazate pe intenții pentru a licita. De exemplu, dacă dețineți un serviciu de întinerire a casei, utilizarea unui cuvânt cheie precum “covor umed” aduce mult trafic, dar va aduce și multe căutări nerelate bazate pe covor și materiale legate de covoare.

Evitați cuvintele cheie cu costuri ridicate și câteva conversii: Clasificați cuvintele cheie după cost și filtrați după conversii, apoi puteți găsi cuvintele cheie care vă costă cel mai mult fără nici o rentabilitate a investiției. Evitați cuvintele cheie costisitoare, care nu produc. Investiți în cuvinte cheie cu costuri reduse și mai profitabile.
Adăugați în mod regulat cuvinte cheie noi în conturi: căutați mereu cuvinte cheie noi pentru a licita. Cu ajutorul raportului de termeni de căutare, puteți descoperi cuvinte cheie noi. Adăugați modificarea termenilor de căutare drept cuvinte cheie noi cu propriile lor anunțuri și grupuri de anunțuri.

Utilizați programarea anunțurilor: Programarea anunțurilor are o mulțime de potențiale pentru a economisi bani și este adesea trecută cu vederea. Monitorizați-vă clicurile, costurile și conversiile non-stop și dacă găsiți o anumită oră cu clicuri cu costuri ridicate cu conversii foarte mici, creați un program de anunțuri în setările campaniei dvs. și excludeți acel moment. În funcție de afacerea dvs., anumite ore ale zilei și anumite zile ale săptămânii ar putea fi mult mai profitabile decât altele. Utilizați această oportunitate și, în curând, costul va scădea.

Verificați locațiile geografice: Verificați unde se afișează anunțurile dvs. Rapoartele geografice vă vor arăta dacă anunțurile dvs. ajung la grupul potrivit de persoane și care sunt zonele cele mai productive. Dacă sunteți o companie locală, dar sunteți mai multă lovită din afara domeniului dvs. de acoperire, atunci ar trebui să modificați locația avansată a campaniei pentru a afișa numai “persoane din zona mea vizată”. De asemenea, ar trebui să evitați zone cu costuri ridicate cu o rată de conversie foarte scăzută.

Nu efectuați prea multe modificări cu anunțurile dvs. plătite pe clic. Faceți o schimbare și observați ce se întâmplă și apoi luați o decizie cu privire la alți factori.