By - flavius

Cum sa imbunatatesti pozitia anunturilor Adwords

Îmbunătățirea clasării anunțului dvs. pe AdWords poate fi un pic obositoare. Uneori se poate simți ca indiferent cât de greu lucrezi la anunțurile tale text, nu poți să ajungi la numărul # 1 din AdWords! Iată trei lucruri pe care le puteți face pentru a îmbunătăți clasarea anunțului Adwords in pagina de rezultate de cautare:

Creați anunțuri persuasive

curs-adwords-timisoara-2018

Știu că este banal, dar este foarte important! Asigurați-vă că cuvântul dvs. cheie este în anunțul dvs. și este scris într-un mod care va converti. Rata de clic (click-through) este unul dintre principalii factori care ajuta în îmbunătățirea rangului de anunțuri. Nu veți fi perfect chiar acum, dar testarea A / B vă va permite să continuați să vă îmbunătățiți anunțurile și rata de clic, ceea ce vă va ajuta să vă îmbunătățiți rangul anunțului.

Ofertă / buget agresiv

Dacă lansați o campanie nouă, poate fi dificil să îmbunătățiți rapid rangul de anunțuri în linia de timp pe care ați prefera probabil.

>> Înainte de a merge mai departe, să defalcăm ceea ce determină gradul dvs. de anunț. Google afirmă – Clasarea anunțului este calculată utilizând suma licitată, scorul de calitate și scorurile de calitate (sursă).

Bine, acum înapoi la buget. Întrucât suma licitată reprezintă un aspect critic al îmbunătățirii rangului dvs. de anunțuri, ar fi logic să licitați în mod agresiv; mai ales la început. Acesta este singurul aspect al ecuației in care aveti un control total. Oferiți o sumă ridicată și veți depăși un scor de calitate scăzut de pornire, îmbunătățind astfel rangul de anunțuri.

Dar nu toată lumea are bugetul să liciteze agresiv. Deci ce faci? Din păcate, dacă constrângerile bugetare vă definesc, va trebui probabil să lucrați la răbdare si la scorul de calitate. Acest pas secundar este esențial pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți clasarea anunțului, dar, de asemenea, vă veți ajuta pe termen lung să reduceți sumele licitate și să vă îmbunătățiți rata de clic în timp ce păstrați sau îmbunătățiți rangul anunțului.

Poziții, Trafic și Costuri

Nu puteți contesta faptul că poziția de top atrage mai mult trafic. Studiile realizate de câțiva ani în urmă arată că anunțul de top poziția primește o rată de clic de aproximativ 7,1%, iar a doua poziție devine mai puțin de jumătate din aceasta, la 3%. Poziția nouă, tot drumul în jos, devine doar puțin peste jumătate de procent, la 55%. Acum, aceasta este o informație veche, dar va continua să fie adevărată într-un sens general. Poziția de top primește mai multă atenție, mai mult trafic și mai multe clicuri.

Cu toate acestea, acest tip de trafic vine la un preț. Poziția de vârf are cea mai mare concurență și va costa cel mai mult pentru a ajunge acolo. Este foarte căutat și, prin urmare, mulți oameni încearcă să-și liciteze drumul spre vârf.

Metrica pe care trebuie să o monitorizați atunci când lucrați cu AdWords nu este traficul specific pe care îl obțineți, nici volumul de clicuri. Este costul pe clic sau costul pe lead, în funcție de scopul anunțului dvs. Poziția 1 ar putea avea un trafic de două ori mai mare decât cel de-al doilea loc, dar dacă costă 3 ori mai mult, nu merită.

Factori pentru calcularea rangului anunțului

Există, în esență, patru factori care merg în calcularea poziției dvs. pentru anunțurile AdWords. A cincea – extensii la anunțuri – are un efect tehnic, dar este atât de minor încât nu merită considerat ca o modalitate de a vă îmbunătăți poziția. Cu toate acestea, merită să vorbim și o voi mai aminti mai târziu.

Cei patru factori care influențează clasarea anunțului dvs. sunt:

Suma CPC maximă.
Scorul dvs. de calitate al anunțurilor
Pagina de utilizare a paginilor de destinație
Concurența dvs. publicitară
Puteți afecta unele dintre acestea mai ușor decât altele. Să ne uităm la fiecare dintre ei și să vedem ce puteți face pentru a le îmbunătăți și, astfel, pentru a vă îmbunătăți poziționarea anunțurilor, nu?

Îmbunătățirea rangului AdWords prin intermediul Scorului de calitate

Pentru a profita la maximum de pozițiile anunțului dvs. și de anunțurile dvs., trebuie să aveți un scor de calitate ridicat. Vă puteți gândi la scorul de calitate ca un fel de multiplicator sau cod ieftin pentru AdWords. Cu cât scorul dvs. de calitate este mai bun, cu atât aveți mai multă libertate cu anunțurile dvs. și cu cât distanța pe care o va oferi fiecare dolar pe care îl licitați. Puteți, de fapt, “depăși” pe cineva a cărui ofertă monetară reală este mai mare decât a dvs., doar dacă aveți un scor de calitate mai bun.

Scorul de calitate este alcătuit dintr-o grămadă de factori diferiți. Acesta ia în considerare ratele de clic pentru anunțuri, relevanța textului publicitar pentru cuvântul cheie, relevanța paginii de destinație pentru cuvântul cheie și performanța dvs. AdWords în trecut, agregată. Este ultimul factor, în special, care poate face ca scorul de calitate să fie dificil de îmbunătățit, dacă aveți o istorie îndelungată de a nu vă acordați atenție. Este inerția simplă; mai multă masă pentru a se deplasa, necesită mai multă energie pentru al mișca.

În cea mai mare parte, îmbunătățirea scorului de calitate înseamnă pur și simplu îmbunătățirea relevanței. Dacă cuvântul cheie pe care-l vizați este “Lanterne”, probabil că doriți să copiați anunțul despre cele mai bune lanterne pe care le oferiți pentru vânzare. Copierea anunțului despre repararea lanternei probabil că nu va face atât de bine. Copia de anunț despre felinare sau lămpi cu ulei va face destul de prost. Copierea anunțului despre șosete nu va fi relevantă deloc.

Una dintre modalitățile prin care puteți îmbunătăți scorul de calitate este îmbunătățirea ratelor de clic. Un instrument pe care îl ai pentru îmbunătățirea ratei de clic este extensiile la anunțuri, pe care le voi acoperi mai târziu.