curs-adwords-timisoara-2018
18 Mar
2018

8 metode de optimizare a campaniilor Adwords

Category:Adwords

Google Adwords iti poate aduce o gramada de clienti pe site. Micile modificari intr-o campanie pot produce un impact mare si profitabil.

go here Iata o lista de 8 elemente de care sa ti cont cand vrei sa optimizezi campania de Google Adwords.

1. Aplica bid modifiers bazata pe aria geografica si a performantei acesteia

go Performanta poate varia foarte mult in functie de aria geografica. Google Analytics trebuie sa iti ofere informatii despre zonele geografice cele mai profitabile, deci trebuie sa setezi bid-uri specifice in functie de aria geografica cea mai importanta.

enter Ca rezultat, cele mai slab performante arii trebuie sa foloseasca un buget mai mic. Asa ca recomand sa cresti bidurile pentru zonele geografice cele mai importante.

2. Aplica remarketing bid modifier pentru campania de Search

Campanile de remarketing se refera la acele campanii prin care targetezi persoanele care au fost pe site si nu au convertit. Remarketing bid modification este un must have.

Setarea acestor modifiers pentru remarketing-ul vizitatorilor trebuie sa fie activ pentru ca anuntul tau sa apara in pozitii de top si sa atraga noi clienti.

3. Split Testing

Anunturile tale trebuie sa aiba un sistem de A/B testing sistematizat. Acesta trebuie sa includa testarea de cuvinte cheie, headings, url, sitelink, extensii samd. Toate pentru a gasi formula perfecta.

4. Verifica search term report pentru a gasi cuvintele cheie negative

Acest raport iti arata ce cuvinte cheie permit declansarea de anunturi. In timp ce acest raport ajuta la intelegerea mai buna a clientilor te ajuta sa iti dai seama ce cuvinte cheie negative sa utilizezi in campania ta.

Astfel daca gasesti cuvintele cheie negative poti sa iti targetzi mai bine anunturile si sa apara doar atunci cand oamenii cauta cuvintele cheie pe care tu le targetezi.

5. Evalueaza campania ta in functie de bounce rate, timp pe site si page views.

Trebuie sa evaluezi potentialul cuvintelor cheie nu doar dupa conversii ci si dupa cum se comporta oamenii pe site dupa ce au dat click pe un ad. Acesta este un indicator bun in care poti vedea cat de bine ruleaza campania ta.

6. Refineaza lista de remarketing

Campania de remarketing targeteaza de obicei persoanele care au vizitat site-ul tau dar nu au convertit. Seteaza parametrii corecti cu Google Analytics. De exemplu poti exclude persoanele care au stat mai putin de 30 secunde pe site.

7. Foloseste Auction Insights pentru a maximiza reach-ul

Acest raport de auction insights este valabila la nivel de campanie, grup si cuvant cheie. Este o comparatie intre numarul de impresii si competitorii care liciteaza pe aceleasi cuvinte cheie.

Pe langa aceasta iti arata de cate ori a fost vazut un anunt.

8. Teste A/B

Diferite strategii de bidding pot sa duca spre diferite rezultate. Testeaza daca este ok sa mergi pe o licitare manuala, cost per achizite, manual bidding cu CPC Enhanced. Dupa care poti gasi cea mai buna strategie pentru campania ta.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+