18 Mar
2018

5 metode de imbunatatire a campaniilor PPC

Category:Adwords

1. Structurați campaniile în grupuri de anunțuri mai mici, dar direcționate. Prin structurarea campaniilor dvs. în grupuri de anunțuri direcționate, creșteți relevanța dintre interogarea de căutare și anunț. Prin urmare, configurați campaniile dvs. cu multe grupuri de anunțuri care sunt specifice și legate de cuvintele cheie pe care le conține.

Aceasta poate fi o provocare, dar merită în cele din urmă. Nu puteti sa aveți doar unul sau două grupuri de anunțuri cu toate cuvintele cheie din ele. Nu puteți menține un grad ridicat de relevanță în acest fel. În plus, trebuie sa aveți un număr mai mic de cuvinte cheie pe grup de anunțuri.

Cu cât numărul de cuvinte cheie pe grup de anunțuri este mai mic, cu atât mai bine. Exemple bune de tipuri de variante de cuvinte cheie sunt plurali și singulari și alte asociații apropiate.

Uitați-vă la lista de cuvinte cheie și grupați-le în grupuri sau teme logice, cum ar fi produsele sau serviciile specifice marcă, fără marcă. Acest lucru vă va ajuta în timp ce configurați grupurile dvs. de anunțuri și păstrați-le focalizate și relevante. De asemenea, nu uitați să includeți liste de cuvinte cheie negative pentru performanțe mai bune.

curs-adwords-timisoara-2018

Organizarea contului este cheia pentru gestionarea eficientă a unui Scor de calitate bun, precum și pentru creșterea ratei de clic. Deci, aveți timp să planificați, să configurați și să structurați metodic contul, campaniile și grupurile dvs. de anunțuri și veți descoperi că acestea vor funcționa mult mai eficient și vă vor aduce rezultatele dorite.

2. Optimizați copia anunțurilor de cuvinte cheie. Alegeți o copie a anunțului adaptată îndeaproape cuvintelor dvs. cheie. Acest lucru va crește relevanța cuvintelor dvs. cheie pentru fiecare dintre anunțurile dvs. Nu numai că acest lucru vă va ajuta să vă măriți Scorul de calitate, dar va contribui, de asemenea, la creșterea ratei de clic. Asigurați-vă că ați primit cuvintele cheie în copia dvs. de anunțuri. Puteți face acest lucru manual sau puteți utiliza o inserare de cuvinte cheie dinamice (DKI), care le poate introduce automat. Matt Van Wagner are câteva sfaturi utile despre cum să utilizați DKI pentru a vă ajuta să plasați cuvintele cheie în copia dvs. de anunțuri.

3. Direcționați-vă paginile de destinație. Paginile dvs. de destinație ar trebui proiectate astfel încât să conțină conținut care utilizează cuvintele cheie direcționate pentru fiecare grup de anunțuri. Este posibil să nu fie practic să creați o pagină de destinație pentru fiecare grup de anunțuri, dar aceasta va contribui la creșterea relevanței. O pagină de destinație foarte relevantă vă va ajuta, de asemenea, la creșterea numărului de conversii. Dacă căutatorii dvs. vă citesc anunțul, apoi dau clic și trimit pe o pagină care își îndeplinește așteptările, atunci este probabil să aveți vizitatori fericiți care se pot transforma în clienți.

Pentru a afla cum văd Google paginile dvs. de destinație și la ce cuvinte cheie sunt relevante, încercați să utilizați Instrumentul Google AdWords pentru cuvinte cheie și introduceți URL-ul paginii de destinație în caseta de căutare “site web”. Veți obține o listă de cuvinte cheie pe care Google le consideră cele mai relevante.

5. Reduceți timpul de încărcare al paginii dvs. de destinație. Timpul de încărcare al paginii de destinație a devenit un factor important în calcularea Scorului de calitate. Luați timp pentru a verifica timpul de încărcare pe fiecare dintre paginile de destinație și pentru a vedea ce se poate face pentru a le reduce. Unii dintre factorii care contribuie la timpul de încărcare mai lungi sunt:

Metatags
Redirecționări lente
Redirecționări multiple
Pagini intercalate
Server lent
Dimensiune mare a paginii
Puteți utiliza Instrumentele Google pentru webmasteri sau Viteza paginii pentru a testa paginile de destinație și a le verifica viteza. Iată o listă cu cele mai bune practici pentru accelerarea site-ului dvs.

Call Now