11 Mar
2018

Filtre de utilizat in Google Adwords

Category:Adwords

Ce sunt filtrele AdWords? Probabil ați auzit de ele, dar le folosiți? Dacă sunteți interesat să descoperiți puterea din spatele filtrelor AdWords, ați ajuns la locul potrivit.

curs-adwords-timisoara-2018

De ce? Deoarece filtrele AdWords sunt o caracteristică încorporată în cadrul platformei Google AdWords, care vă va ajuta să vă îmbunătățiți performanța PPC rapid și ușor, fiind capabil să vizualizați și să grupezi datele într-un mod care le transformă într-o înțelegere detaliată.

DE CE SUNT IMPORTANTE FILTRELE IN ADWORDS:

Cu ajutorul filtrelor AdWords, nu trebuie să căutați manual rânduri pe rânduri de date pentru a găsi anunțuri întrerupte sau cuvinte cheie cu performanțe reduse. Cu câteva apăsări rapide ale tastaturii, veți obține ceea ce aveți nevoie în clipa când un ochi (fără ochi).

Sunt foarte ușor de învățat și de aplicat. Iar timpul și durerile de cap pe care le va salva, merită greutatea lor în aur.

Filtrele AdWords vă permit să setați criterii specifice prin care să monitorizați performanța după Campanie, Grup de anunțuri și / sau Cuvânt cheie.

Iată câteva filtre de eșantion simple pentru a vă începe:

Filtru 1: pentru cuvintele cheie cu niveluri ridicate de afișare (mai mult de 200 de afișări)

Filtru 2: Pentru cuvintele cheie cu Scoruri de Calitate scăzute (clasament 1-3)

Filtrul 3: pentru cuvintele cheie cu valori CPA ridicate (valoarea / costul de conversie mai mare de 20 $ sau orice este o cutoff bun pentru dvs.)

Filtru 4: Combinați toate cele trei cuvinte cheie cu niveluri ridicate de afișare + Scoruri de calitate reduse + CPA-uri mari

Cu ajutorul acestor filtre, puteți vedea acum TOATE cuvintele cheie din toate campaniile sau toate grupurile de anunțuri care îndeplinesc aceste criterii (în acest caz cuvinte cheie care ar putea afecta performanța) într-o singură diagramă.

Nu există niciun motiv pentru care să nu folosiți filtre AdWords. Beneficiile lor au lovit toate punctele dulci: îmbunătățirea CTR-ului și oferirea unei modalități simple de a ști exact ce trebuie să faceți după ce vă conectați la Google AdWords.

Lucruri de știut înainte de a începe
Ca orice altceva în noua interfață Google AdWords, funcționalitatea filtrului sa schimbat – ne gândim mai bine. Acum, veți găsi sub “Filtru Icon”, după cum se arată mai jos.

Odată ce faceți clic pe pictogramă, va apărea o fereastră verticală. Aici veți vedea filtrele încorporate și toate cele pe care le-ați creat.

Există doar câteva lucruri pe care trebuie să le cunoașteți înainte de a începe să creați filtre AdWords.

În primul rând, filtrele utilizează câteva simboluri matematice. O reîmprospătare rapidă:

> Mai mare decât
> = Mai mare sau egal cu
<Mai puțin decât
<= Mai puțin sau egal cu

De exemplu, acest filtru este setat pentru grupurile de anunțuri care au o poziție de nivel inferior sau mediu:

Scorul de calitate
Îndepărtarea cuvintelor cheie cu scoruri reduse de calitate reprezintă o modalitate sigură de a vă îmbunătăți valoarea CTR globală.

Însă, mai întâi, asigurați-vă că filtrați cuvintele cheie care nu primesc niciun clic – aceștia ar trebui să fie primii care vor merge.

Filtru 7: pentru cuvintele cheie cu mai puțin de 1 clic

Spargerea clasamentelor scorurilor de calitate în grupuri de câte trei (1-3 pentru joasă, 4-6 pentru mediu, 7-10 pentru mare) este de obicei suficientă pentru a face truc.

Filtru 2 – repetat: pentru clasificarea scorului de calitate scăzut (1-3)

Filtru 8: pentru clasarea medie a scorului de calitate (4-6)

Filtru 9: Pentru clasarea de înaltă calitate (7-10)

Să presupunem că desfășurăm mai multe campanii diferite, fiecare cu o altă strategie de licitare. Pentru campaniile noastre bazate pe CPA, dorim să ne asigurăm că optimizăm numai pentru cele mai performante cuvinte cheie care sunt sub costul nostru de conversie de 10 RON.

Acest filtru ne va arăta cuvintele cheie pe care vrem să le scăpăm: acelea care au scoruri slabe de calitate și costuri de conversie mai mari decât maxima noastră:

Filtru 10: Tipul strategiei de licitare specificate + Scorul de calitate mai mic sau egal cu 6 + Valoarea conversiei pe cost mai mare de 10 USD

Rata de clic (%)
Ideea este să filtrați acele cuvinte cheie cu CTR-uri scăzute, dar afișări mari sau CTR-uri ridicate.

Filtru 11: pentru cuvintele cheie cu CTR <20% + Impresii> = 100

Filtru 12: pentru cuvintele cheie cu CTR> 30%

Aceste filtre vă vor identifica performanții cei mai buni în toate grupurile de anunțuri și campanii.

Un alt filtru excelent care ne ajută să rămânem organizați:

Filtrul 13: pentru “toate cuvintele cheie non-active”

Aceasta indică cuvintele cheie pe care nu le-ați utilizat încă.

Dacă ați executat mai multe căutări pentru cuvinte cheie, aveți acum o modalitate ușoară de a le identifica.

Poziția medie a cuvântului cheie
Aceasta este o altă modalitate excelentă pentru măsurarea performanței unui cuvânt cheie. Începeți cu poziția medie și apoi adăugați alte valori.

Filtru 15: Poziție medie <8 + CTR <10%

Filtru 16: Poziție medie <8 + Impresii> 100 + Clicuri = 0

Ambele filtre vor marca cuvintele cheie care necesită o anumită atenție. Orice cuvinte cheie care se afișează sub Filtru 16 ar putea fi necesar să meargă.

Alte idei minunate de grupuri de anunțuri pentru a îmbunătăți sănătatea campaniilor dvs.:

Afișări și clicuri. Un vechi, dar încă un bun. Doar creați un filtru pentru grupuri în care aveți un anumit nivel de afișări, dar fără clicuri și vă recomandăm să revizuiți copierea anunțurilor sau să întrerupeți anunțurile.

Filtru 22: Pentru afișări mai mici de 100 + CTR mai mici de 10%

Clicuri, dar fără conversie. Căutați aceste grupuri de anunțuri cu performanțe reduse și semnalizați-le pentru investigații suplimentare, cum ar fi coeziunea mesajelor între pagina de destinație și textul publicitar.

Filtru 23: pentru CTR mai mare de 10% + conversii scăzute

Angajament bun. Grupuri de anunțuri în care vizitatorii stau mai mult timp pe pagină și cu un nivel mai ridicat de clicuri au un angajament egal bun.