curs-adwords-timisoara-2018
11 Mar
2018

Filtre de utilizat in Google Adwords

follow site Ce sunt filtrele AdWords? Probabil ați auzit de ele, dar le folosiți? Dacă sunteți interesat să descoperiți puterea din spatele filtrelor AdWords, ați ajuns la locul potrivit.

follow

http://humlebingen.com curs-adwords-timisoara-2018

http://afcmarseille.com/porn/chaco-foot-fetish De ce? Deoarece filtrele AdWords sunt o caracteristică încorporată în cadrul platformei Google AdWords, care vă va ajuta să vă îmbunătățiți performanța PPC rapid și ușor, fiind capabil să vizualizați și să grupezi datele într-un mod care le transformă într-o înțelegere detaliată.

DE CE SUNT IMPORTANTE FILTRELE IN ADWORDS:

http://mycarril.com Cu ajutorul filtrelor AdWords, nu trebuie să căutați manual rânduri pe rânduri de date pentru a găsi anunțuri întrerupte sau cuvinte cheie cu performanțe reduse. Cu câteva apăsări rapide ale tastaturii, veți obține ceea ce aveți nevoie în clipa când un ochi (fără ochi).

http://afcmarseille.com/porn/elegantly-dressed-mature-handjobs Sunt foarte ușor de învățat și de aplicat. Iar timpul și durerile de cap pe care le va salva, merită greutatea lor în aur.

see Filtrele AdWords vă permit să setați criterii specifice prin care să monitorizați performanța după Campanie, Grup de anunțuri și / sau Cuvânt cheie.

http://afcmarseille.com/porn/amber-ivy-cumshots Iată câteva filtre de eșantion simple pentru a vă începe:

xxx sad song Filtru 1: pentru cuvintele cheie cu niveluri ridicate de afișare (mai mult de 200 de afișări)

accidental porn on facebook Filtru 2: Pentru cuvintele cheie cu Scoruri de Calitate scăzute (clasament 1-3)

http://afcmarseille.com/porn/watch-women-sex Filtrul 3: pentru cuvintele cheie cu valori CPA ridicate (valoarea / costul de conversie mai mare de 20 $ sau orice este o cutoff bun pentru dvs.)

enter Filtru 4: Combinați toate cele trei cuvinte cheie cu niveluri ridicate de afișare + Scoruri de calitate reduse + CPA-uri mari

men who like to lick pussy Cu ajutorul acestor filtre, puteți vedea acum TOATE cuvintele cheie din toate campaniile sau toate grupurile de anunțuri care îndeplinesc aceste criterii (în acest caz cuvinte cheie care ar putea afecta performanța) într-o singură diagramă.

http://johanstellerphotography.com Nu există niciun motiv pentru care să nu folosiți filtre AdWords. Beneficiile lor au lovit toate punctele dulci: îmbunătățirea CTR-ului și oferirea unei modalități simple de a ști exact ce trebuie să faceți după ce vă conectați la Google AdWords.

http://johanstellerphotography.com Lucruri de știut înainte de a începe
Ca orice altceva în noua interfață Google AdWords, funcționalitatea filtrului sa schimbat – ne gândim mai bine. Acum, veți găsi sub “Filtru Icon”, după cum se arată mai jos.

source site Odată ce faceți clic pe pictogramă, va apărea o fereastră verticală. Aici veți vedea filtrele încorporate și toate cele pe care le-ați creat.

see url Există doar câteva lucruri pe care trebuie să le cunoașteți înainte de a începe să creați filtre AdWords.

http://johanstellerphotography.com În primul rând, filtrele utilizează câteva simboluri matematice. O reîmprospătare rapidă:

http://johanstellerphotography.com > Mai mare decât
> = Mai mare sau egal cu
<Mai puțin decât
<= Mai puțin sau egal cu

http://johanstellerphotography.com De exemplu, acest filtru este setat pentru grupurile de anunțuri care au o poziție de nivel inferior sau mediu:

http://johanstellerphotography.com Scorul de calitate
Îndepărtarea cuvintelor cheie cu scoruri reduse de calitate reprezintă o modalitate sigură de a vă îmbunătăți valoarea CTR globală.

go Însă, mai întâi, asigurați-vă că filtrați cuvintele cheie care nu primesc niciun clic – aceștia ar trebui să fie primii care vor merge.

http://johanstellerphotography.com Filtru 7: pentru cuvintele cheie cu mai puțin de 1 clic

http://johanstellerphotography.com Spargerea clasamentelor scorurilor de calitate în grupuri de câte trei (1-3 pentru joasă, 4-6 pentru mediu, 7-10 pentru mare) este de obicei suficientă pentru a face truc.

http://johanstellerphotography.com Filtru 2 – repetat: pentru clasificarea scorului de calitate scăzut (1-3)

see url Filtru 8: pentru clasarea medie a scorului de calitate (4-6)

cumming on pussy to orgasm hard n lonely Filtru 9: Pentru clasarea de înaltă calitate (7-10)

http://ja-gosyogawarashi.com/porn/masturbation-in-car-on-the-shower-again Să presupunem că desfășurăm mai multe campanii diferite, fiecare cu o altă strategie de licitare. Pentru campaniile noastre bazate pe CPA, dorim să ne asigurăm că optimizăm numai pentru cele mai performante cuvinte cheie care sunt sub costul nostru de conversie de 10 RON.

bikini blonde dans un show public Acest filtru ne va arăta cuvintele cheie pe care vrem să le scăpăm: acelea care au scoruri slabe de calitate și costuri de conversie mai mari decât maxima noastră:

click Filtru 10: Tipul strategiei de licitare specificate + Scorul de calitate mai mic sau egal cu 6 + Valoarea conversiei pe cost mai mare de 10 USD

clit rubbing in fuck stepdaddy so much begging pov Rata de clic (%)
Ideea este să filtrați acele cuvinte cheie cu CTR-uri scăzute, dar afișări mari sau CTR-uri ridicate.

follow site Filtru 11: pentru cuvintele cheie cu CTR <20% + Impresii> = 100

young girl shows tits Filtru 12: pentru cuvintele cheie cu CTR> 30%

http://johanstellerphotography.com Aceste filtre vă vor identifica performanții cei mai buni în toate grupurile de anunțuri și campanii.

see Un alt filtru excelent care ne ajută să rămânem organizați:

http://johanstellerphotography.com/porn/bdsm-in-messy-sex Filtrul 13: pentru “toate cuvintele cheie non-active”

http://mustafamovie.com/porn/thick-bitch-pretty-toes Aceasta indică cuvintele cheie pe care nu le-ați utilizat încă.

http://kongre2013.com/porn/hotwife-in-loud-and-bouncy-3-scene-3-macho-man-video Dacă ați executat mai multe căutări pentru cuvinte cheie, aveți acum o modalitate ușoară de a le identifica.

http://ja-gosyogawarashi.com/porn/sissy-peeing-with-zeiramuslim-on-webcam Poziția medie a cuvântului cheie
Aceasta este o altă modalitate excelentă pentru măsurarea performanței unui cuvânt cheie. Începeți cu poziția medie și apoi adăugați alte valori.

go here Filtru 15: Poziție medie <8 + CTR <10%

http://johanstellerphotography.com Filtru 16: Poziție medie <8 + Impresii> 100 + Clicuri = 0

porn between two in pussy Ambele filtre vor marca cuvintele cheie care necesită o anumită atenție. Orice cuvinte cheie care se afișează sub Filtru 16 ar putea fi necesar să meargă.

http://kongre2013.com/porn/busty-coed-elektra-rose-is-squirtnal Alte idei minunate de grupuri de anunțuri pentru a îmbunătăți sănătatea campaniilor dvs.:

http://ancestorscalling.com/porn/abigail-mac-self-shot-pussy-reamed Afișări și clicuri. Un vechi, dar încă un bun. Doar creați un filtru pentru grupuri în care aveți un anumit nivel de afișări, dar fără clicuri și vă recomandăm să revizuiți copierea anunțurilor sau să întrerupeți anunțurile.

http://ja-gosyogawarashi.com/porn/18-virgin-sex-stories Filtru 22: Pentru afișări mai mici de 100 + CTR mai mici de 10%

stripping for this anal orgy nudvista Clicuri, dar fără conversie. Căutați aceste grupuri de anunțuri cu performanțe reduse și semnalizați-le pentru investigații suplimentare, cum ar fi coeziunea mesajelor între pagina de destinație și textul publicitar.

http://mustafamovie.com/porn/pornhub-mayanmandev-from-my-fucking-semen Filtru 23: pentru CTR mai mare de 10% + conversii scăzute

go to site Angajament bun. Grupuri de anunțuri în care vizitatorii stau mai mult timp pe pagină și cu un nivel mai ridicat de clicuri au un angajament egal bun.

follow Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+