10 Feb
2018

Indicatori de performanta a site-ului web

Category:Ecommerce, Facebook

Cum fiecare website este diferit, avem nevoie de o multitudine de indicatori de performanta pentru a ne masura obiectivele.

De aceea in acest articol vei gasi cele mai importante KPI de monitorizat pe site-ul tau web.

1. Cost per vizita

Potrivit pentru – masurarea campaniilor de marketing, targeting, ROI

Raport – Achizitie->trafic total->sursa/medium+cost data

get link Multi analisti se opresc la datele despre campanii. Mie unul imi place sa merg un pas mai in fata si sa analizez costurile campanilor de SEO, Adwords, Social.

Indicatori de performanta a site-ului web
Indicatori de performanta a site-ului web

click 2. Cost per vanzare

Potrivit pentru – masurarea campanilor, targeting, roi

Raport – Conversii-Ecommerce-Performanta vanzari

Aici putem vedea cat de mult a vandut afacerea noastra.

3. Vanzari / canal

Potrivit pentru – masurarea campanilor, roi, aflarea celui mai bun canal

Raport – Conversii-Ecommerce-Sales Performance

Dimensiun – mediu de trafic

4. Sales per vizita

Potrivit pentru masurarea campanilor, scalarea lor, roi

Raport – Conversii-Ecommerce-Performanta vanzari

Dimensiuni – trafic medium

Aici masuram care este vanzarea per vizita. Ne ajuta sa scalam eforturile de marketing.

5. Istoric vanzari

Potrivit pentru – site-uri de ecommerce, intelegerea comportamentului vizitatorilor, intentie de cumparare

Raport – Audiente-Custom-Variabile custom

Dimensiuni – ecommerce

Segmente – Traffic type

Daca monitorizam aceasta metrica trebuie sa avem implementat tracking de ecommerce in Analytics.

Indicatori de performanta a unui site
Indicatori de performanta a unui site

6. Cost per KPI

Potrivit pentru – masurarea campanilor, targeting si ROI

Raport – Achizitie-Tot traficul-Sursa/medium

Cat de multi platesti pentru actiunile de pe site.

7. Timp per conversie

Potrivit pentru a masura performanta produselor, cercul de vanzare

Raport – Conversii-Multichannel Funnel->Time lag

Aici poti vedea de cat timp au nevoie oamenii pentru a cumpara

8. Rata de abandon a cartului

Potrivit pentru – masurarea optimizarii conversilor, puncte de durere a clientilor

Raport – Conversii-Obiective-Funnel

Dimensiuni – obiective

Aici putem vedea pasii in care se impotmolesc clientii nostrii pe site.

9. Average order value

Potrivit pentru site-uri de ecommerce, intelegerea comportamentului userilor, intentia de cautare

Raport – audiente-custom-custom variables

Dimensiuni – ecommerce

Segmente – traffic type

10. Product/service conversion rate

Potrivita pentru a masura intentia de cautare, performanta continut, mesajul continutului

Raport – comportament – site content – toate paginile

Dimensiune – pagini/sesiune

Segmente – goal completionts

Foloseste aceasta metrica pentru a vedea cat de bine performeaza produsele tale.

11. Newsletter sign up conversion rate

Potrivita pentru masurarea performantei continutului

Raport – Comportament-events-overview

Raport nr 2 – conversii – obiectiv- total

Segmente – tip de trafic

Aici putem utiliza aceasta metrica pentru a vedea care este rata de sign-up la newsletter.

12. Landing page Bounce Rate

Potrivita pentru o mai buna monitorizare mai buna a performantei paginilor de aterizare

Raport – comportament – site content – landing page

Segmente optionale – tip de trafic

Rata de bounce este o metrica neaparat de monitorizat pe site care arata cate de calitativa este o pagina.

indicatori de performanta site
indicatori de performanta site

13. Form conversion rate

Potrivita pentru a masura performanta traficului si continutului de pe pagina

Raport – conversii – obiective – goal urls

Dimensiune – Pasul precedent al obiectivului

Segmente – traffic type

Acest form poate fi formularul de checkout, cel de subscriere la newsletter.

14. KPI – Rata de abandon a formularului

Potrivita pentru a masura traficul si content performance

Raport – conversii – obiective- funnel vizualization

Dimensiuni – obiectiv

Este important sa masuram cati la % din oameni incep completarea unui formular si cati % abandoneaza formularul.

Poti afla multe informatii legate de form UX si UI dar si de satisfactia formularului.

15. Rata de deschidere a email-ului

Potrivita pentru a masura calitatea datelor, lead gen efforts

Raport – in functie de providerul serviciilor de email

16. Brandend keyword visits

Este o metrica potrivita pentru a masura expunerea brandului, cererea pentru brandul tau

Raportul poate fi gasit in Achizitie-SEO-Queries

17. Vizite directe

Aceasta metrica ne ajuta sa masuram intentia de cumparare a userilor de pe site, expunerea brandului, cererea pentru brand

Raport – Audiente-Overview

Segmente – trafic direct

18. Social media share rate

Este o metrica potrivita pentru a fi monitorizata si a analiza performanta continutului, micro conversii

Raport – Comportament – Events- Overview

19. Pagini per sesiune

Ajuta la monitorizarea performantei continutului, UI performance, engagementul pe site

Raport – Audiente – Overview

Dimensiuni – Pagini/Sesiune

Aceasta metrica este recomandat sa fie monitorizata des pentru a vedea cate pagini/site vad oamenii intr-o sesiune.

20. Noi vizitatori

Masoara brand exposure, content performance, campaign performance

Raport – audiente – overview

Dimensiune – % new sessions

Segmente – new users

Este important sa vezi cati useri noi atrage site-ul tau web fata de userii recurenti!

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+