Servicii web design profesionale in Timisoara
6 Feb
2018

Despre codurile UTM din Google Analytics

Category:Advertising, Marketing

http://bncconnectorsupplier.com/xxx-porn-hot-sexy-weeding-night-you-tube|xxx porn hot sexy weeding night you tube Lipsa monitorizarii eforturilor de marketing de pe site poate cauza multe batai de cap si irosire de bani.

In acest articol vei afla cum sa dezvolti campanii de UTM care sa asigure o monitorizare mai buna a site-ului tau.

1. Daca planuiesti o Campanie, alege numele campaniei.

2. Apoi alege Sursa – facebook, twitter, linkedin.

go to site 3. Alege si Mediumul – afiliati, parteneri, display, social, paid+email, paid+social

source site servicii de seo timisoara

2. Unde gasesti Campanii Custom in Google Analytics?

Iata 3 metode de a gasi aceste date in GA.

1. Folosirea raportului de Campanii

here Intra in Achizitie->Campanii->Toate Campanile

2. Folosirea unei dimensiuni secundare

Daca vrei sa privesti campaniile tale in relatie cu utm_source si utm_medium poti merge la Achizitie->Trafic Total-> Sursa/Medium

3. Crearea unui raport customizat

Poti dezvolta rapoarte personalizate si alege dimensiuni sau medici specifice si decide ce poti sa afisezi.

Iata cum: Customizare-> Raport Personalizat-> Nou Raport

3. Cum te poti asigura ca ai coduri UTML functionale?

Pentru a testa daca ai coduri UTM care functioneaza poti scrie url-ul in browser si vezi ce se intampla.

Poti merge si in “Real Time” -> Surse de trafic si poti vedea daca Google Analytics iti ia informatiile.

Daca acele coduri UTM dispar cand pagina se incarca, ele nu functioneaza corect si Analytics nu iti ia informatiile necesare.

agentie de web design timisoara

4. De ce nu functioneaza codurile UTM?

a. Cel mai intalnit motiv pentru care codurile UTM nu functioneaza este pentru ca ele au redirect la URL. Daca dai tag campanilor, foloseste url final nu redirecturi.

Daca ai probleme de tip 301, 302 poti modifica setarle serverului.

b. Nu ai folosit mandatory utm_source parameter – ai grija sa folosesti utm_source in URL.

c. Folosesti ga.js – o versiune clasica de Google Analytics – si ai inserat campania si parametrii in fragmente incomplete.

d. Nu ai codul de tracking instalat pe site

e. Nu ai configurat filtrele care sa previna afectarea datelor de trafic dubios

5. Afecteaza redirecturile 301 si 302 utm?

Da. Aceste redirecturi afecteaza direct utm parameters.

Daca ai probleme cu 301 si 302 redirects, configureaza serverul tau sa treaca utm parameters peste redirects.

curs facebook
6. Se pot pune 2 UTM tags pe acelasi link?

Da, se poate. Foloseste semnul “?” inainte de fiecare parametrcu si separa toate query din parametrii cu acest semn- &.

7. Recomadari

utm_source, utm_medium si utm_campaign parameters sunt recomandate pentru a fi utilizate in orice campanie de tracking, dar este necesar sa ai utm_source.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+