realizarea unui audit de seo
5 Feb
2018

Metrici de monitorizat in Google Analytics

http://smkontaktzone.com/fcc-fine-orgy Daca vrei sa ai un control mai mare asupra site-ului tau web si a eforturilor de marketing trebuie sa monitorizezi constant site-ul tau web. Aceasta masurare a traficului de pe site te ajuta sa vezi cum interactioneaza oamenii cu site-ul tau web.

Daca vrei sa ai mai mult control asupra site-ului tau atunci te invit sa citesti mai departe.

enter site Google Analytics iti permite sa monitorizezi site-ul tau si eforturile de marketing online.

realizarea unui audit de seo

Iata cele mai importante metrici de analizat in Google Analytics:

1. Audiente

Aceasta metrica te ajuta sa vezi cine intra pe site-ul tau web.

2. Achizitia

follow Iti arata cum ajung oamenii pe site – prin Ads, organic, referral, direct search.

3. Comportament

follow site Iti permite sa vezi trendurile de comportament pe care oamenii le au pe site.

4. Conversii

Iti permite sa monitorizezi daca oamenii completeaza obiectivele de pe site.

5. Sesiuni

Google defineste o sesiune ca fiind o perioada de timp in care un user este activ pe site-ul tau web. O sesiune incepe cu momentul in care o persoana ajunge pe site si include toate actiunile facute pe site.

6. Userii

Aceasta metrica iti arata mai multe informatii despre vizitatorii de pe site. Un user este o persoana care are cel putin o sesiune pe site intr-o perioada anume.

Poti creste numarul de useri de pe site prin SEO, emails, PPC ads, direct search, social media.

7. Pageviews

Este numarul total a vizualizarii unei pagini. Este recomandat ca acest numar sa fie cat mai mare.

8.Pagini/sesiune

Este numarul mediu de pagini vizitate per sesiune de navigare pe site. In timp ce un numar mare de pagini/sesiune poate parea un lucru bun, uneori aceste pagini/sesiune mari arata ca userii nu gasesc informatii necesare pe site.

Daca vrei sa cresti numarul de pagini/sesiune adauga CTA pe pagini spre pagini cu info suplimentare.

9. Durata medie a sesiunii

Arata care este timpul mediu petrecut pe site de o persoana intr-o sesiune.

Este difici de spus care este o durata medie a sesiunii potrivita, ea depinde de site-ul fiecaruia.

Daca durata medie a sesiunii este scazuta inseamna ca oamenii nu gasesc continutul tau ca fiind de interes pentru ei.

10. Rata de bounce

Aceasta metrica masoara vizitele per o singura pagina – adica daca userii au accesat doar o pagina de pe site apoi au parasit site-ul.

Este recomandat ca aceasta rata de bounce sa fie cat mai scazuta.

Adauga mai multe imagini pe paginile cu bounce rate mare, elemente interactive, videos, content bun.

11. Exit pages

Aceasta metrica masoara de procentul de oameni care parasesc o pagina anume.

Este inevitabil sa ai pe site pagini cu exit rate mic. Unele pagini cu exit rate mare se pot remedia prin imbunatatirea continutului, adaugarea de mai multe informatii.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+