Cum sa cresti rata de conversie de pe site
4 Feb
2018

Metrici de urmarit pe site-ul tau web

Category:MarketingTag: , , :

In ziua de azi in era digitala este mai usor ca oricand sa monitorizezi eforturile de marketing online. Astfel orice campanie de marketing de pe site trebuie sa fie monitorizata.

follow Dar ce trebuie sa monitorizezi? Depinde de site-ul tau web.

get link In acest articol vei afla care sunt cele mai importante metrici de monitorizat pe site-ul tau.

KPI – key performance indicators poate fi definit ca metrici de monitorizat pe site de care sa ti cont cand dezvolti o campanie de marketing online.

CARE SUNT METRICILE DE MONITORIZAT PE SITE?

In acest articol vom afla care sunt cele mai importante metrici de monitorizat in functie de site-ul tau web.

Avem 3 tipuri de site-uri – blog, ecommerce si lead gen.

watch

Metrici de analizat pentru blog

Aceste bloguri vin in diverse forme si nuante.

Iata cateva obiective de care sa ti cont cand ai un blog – brand awareness, generare de leads, crestere vanzari pe ecommerce.

In functie de aceste obiective poti analiza urmatoarele metrici:

1 Rata de subscriberi

2 Lead/Vanzari

3 Vizite per pagina

Rata de subscriberi este o metrica important de analizat pe blog pentru ca astfel poti dezvolta o lista de clienti potentiali.

Astfel din numarul de vizitatori lunari imparte acest numar la cati subscriberi ai atras in aceasta luna.

METRICI DE SUCCES PENTRU ECOMMERCE

Daca ai un magazin online trebuie sa ti cont de urmatoarele metrici:

Numarul de clienti

Rata de conversie

Rata de abandon a cosului

Produse / comanda

Valoarea medie a comenzii

Toate aceste metrici trebuie urmarite cu atentie pentru a vedea daca magazinul tau online atrage clienti in mod constant.

Servicii web design profesionale in Timisoara

METRICI DE SUCCES PENTRU LEAD GEN SITES

Daca ai un landing page trebuie sa urmaresti urmatoarele metrici:

Rata de lead-uri

Rata de abandon a formularului

Leaduri per saptamana/luna

Content download

Aceste metrici trebuie urmarite pentru a vedea daca landing page-ul are succes.

SETAREA DE EVENIMENTE IN GOOGLE ANALYTICS

Poti usura monitorizarea site-ului tau daca vei utiliza evenimentele in Google Analytics. Eventurile nu genereaza page views.

Ele pot monitoriza videoviews, interactiuni cu elemente de pe pagina, file download, click pe link outbound.

CONCLUZIE

Monitorizarea eforturilor de marketing de pe site te va ajuta sa ai mai multe informatii despre piata ta tinta si oamenii de pe site. De aceea recomand ca cel putin o data / luna sa monitorizezi eforturile de marketing de pe site.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+