cum sa faci un audit de seo
4 Feb
2018

Metrici de monitorizat in SEO

Category:SEOTag: , , , , :

watch Procesul de SEO si raportarea rezultatelor acestuia merg mana in mana. Clientii au nevoie de rapoarte pentru a-i ajuta sa inteleaga ROI din SEO. In trecut se utilizau metrici precum pozitia site-ului pentru anumite cuvinte cheie, dar lucrurile s-au schimbat de atunci.

Deci care sunt cele mai importante metrici in procesul de SEO in 2018?

Total organic clicks

Pentru a vedea cati oameni au venit pe site din cautarile organice poti merge in Search Console -> Trafic Search -> Cautari Analytics si aici vei gasi un raport care sa iti arate exact numarul de click-uri pe care site-ul tau le-a primit prin cautari organice.

http://findlawyersca.com/sexy-indian-dance-videos ghid optimizare site in 2018

enter site Compara aceste date in ultimele 30 zile si vei vedea daca traficul organic a crescut.

Putem vedea si landing page-urile care au generat maximul de clicks dar si device-urile care au atras aceste clicks.

2. Numarul de conversii prin organic

Nu este o campanie de succes fara completarea de obiective. Viziteaza Obiective-> Overview sunt tabul de conversii din Google Analytics.

Aici poti da click pe add segment si selecta trafic organic.

De aici poti vedea metrici de SEO importante precum numar de obiective atinse, valoarea obiectivului, rata conversie.

3. Bounce rate de pe top landing pages

Nu este ok sa ai un site bine clasat in Google daca ai un bounce rate mare pe aceste pagini.

Astfel tu trebuie sa analizezi rata de bounce mergand la Comportament-Site Content- Landing Pages.

Vei vedea mai jos un raport care sa te ajute sa vezi rata de bounce.

service-1-icon-4
4. Top Exit Pages

Ca si om de SEO profesionist, este esential sa ai o idee despre landing page-urile pe care aterizeaza traficul dar si paginile care fac ca traficul de pe site sa paraseasca site-ul tau.

Astfel mergi la Comportament-Site Content-Exit Pages.

De indata ce gasesti paginile cu exit rate mare poti sa le imbunatatesti calitatea.

5. Cuvintele cheie si clasarea lor

Aceasta este probabil cea mai importanta metrica atunci cand vine vorba de procesul de SEO.

SEMrush position tracking este un mod bun prin care sa analizezi daca site-ul tau si-a imbunatatit pozitia in rezultatele de cautare Google.

6. Erori de crawling in Search Console

cursuri seo timisoara

Multi webmasteri ignora aceasta metrica, dar este cruciala pentru a te asigura ca site-ul tau este bine vazut de Google. Raportul de erori de crawl din Search Console te ajuta sa vezi link-urile inaccesibile de catre robotii Google.

Mergi in Crawl-Erori si aici poti vedea tot ce te intereseaza.

Concluzie – SEO raporting in 2018 este mult mai usor daca intelegi aceste metrici si daca ai tool-urile utile.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+