Facebook

Totul despre Facebook Messenger Ads

facebook messenger

Facebook a lansat recent Facebook Messenger App Ads catre publicul general.

Iar acest lucru schimba putin modul in care faci marketing pe Facebook.

Acum poti sa iei legatura direct cu clientii potentiali prin Facebook Messenger chiar prin mesaje. Wow.

Dar acest tip de promovare vine cu cateva specificatii de care sa ti cont. In acest articol vei afla cum sa dezvolti o campanie de Facebook Messenger Ads.

In prezent Facebook ofera 3 formate de anunturi sau plasamente.

Fiecare are beneficiile sale.

1. Facebook Messenger Destination Ads

Prima optiune de Facebook Messenger Ad este bazata pe destinatie.

Aceasta functioneaza precum display ad-urile de baza.

Apare in news feed pentru ca oamenii sa dea click pe ad.

Dar in loc sa duca oamenii care dau click pe anunt pe un landing page, ii duce intr-o conversatie pe Messenger.

Va aparea in locul – Afla mai mult textul Trimite Mesaj.

Este un mod bun de a incepe o conversatie pe Facebook.

Aceste anunturi de destinatie ajuta procesul de achizitie a clientilor prin:

Calificare – poti initia usor o conversatie inainte de a investi sume mari in funnel. Aceste anunturi incep o conversatie pe anumite subiecte.

De exemplu, daca vindem servicii de SEO sau alte servicii, aceste anunturi sunt potrivite pentru a califica clientii potentiali inainte de o consultanta.

Retargeting – de indata ce ai adus clientii potentiali pe Messenger, poti dezvolta un funnel pentru cei care au facut o actiune anume.

Messenger Destination Ads sunt potrivite pentru a incepe o conversatie. Ei fac oamenii interesati de produsele/serviciile tale sa ia legatura direct cu tine.

Ele cresc sansele ca tu sa cresti numarul de clienti.

De indata ce oamenii dau click pe “Send Message”, ei sunt intrebati daca vor sa se inscrie la Newsletter si pot sa puna intrebari despre cum ii poti ajuta.

Practic este un live chat fara sa atragi oameni pe site.

Asta inseamna ca vei reduce costurile de achizitie si poti pre califica prospectii.

Pentru a dezvolta astfel de campanii, mergi in Facebook Business Manager si creaza un anunt cu obiectivul de Mesaje.

facebook messenger

Sub sectiunea de mesaje, asigura-te ca ai selectat “Click to Messenger”.

Apoi alege tipul de audienta si tipul de format de anunturi.

Alege ca si call to action “Send Message”.

Dupa care customizeaza tipul de mesaj pe care oamenii il vor vedea dupa ce vor da click pe anuntul tau.

2. Messenger Home Placement

Este cumva diferit de destination-based Ads.

Acest tip de anunt se focuseaza pe trimiterea de mesaje direct in sectiune de home a userilor.

Functioneaza la fel precum Messenger Destination Ads – incepe o conversatie cu clientii potentiali.

Asta inseamna ca nu trimiti mesaje individuale, ci oamenii trebuie sa accepte invitiatia la mesaj prima data.

In loc ca aceste anunturi sa apara in newsfeed, ele apar in aplicatia de mesaje.

Este o alta modalitate prin care sa apari in fata clientilor potentiali.

Majoritatea anunturilor se focuseaza pe calificarea prospectilor si sa ii faca interesati de afacerea ta.

3. Mesaje sponsorizate

Este un now addon pentru Facebook Ads.

Acest tip de anunturi iti permite sa trimiti mesaje directe catre casuta de messenger a userilor. Dar ei trebuie prima data sa faca engagement cu tine.

De indata ce oamenii au facut engagement cu tine, poti sa ii retargetezi cu mesaje sponsorizate.

Sponsored Messages iti permit sa atragi lead-uri in afacerea ta la costuri mici.

Totul despre Facebook Messenger Ads 2

Pana acum ai facut urmatoarele lucruri:

1. Gasirea audientei potrivite
2. Generarea de awareness
3. Evaluarea punctelor problema
4. Calificare leads

Acum trebuie doar sa dezvolti o ofera prin care userii sa converteasca.

Astfel trebuie sa dezvolti o audienta bazata pe engagement:

Dupa care sa selectezi Facebook Page => si sa alegi optiunea de “Oameni care au dat mesaje catre pagina ta” ca si criteriu de dezvoltare de audiente.

Astfel poti dezvolta mesaje sponsorizate.

CONCLUZIE

Facebook Messenger Ads ofera un mod inedit de a atrage clienti in afacerea ta.

Astfel aceste tipuri de anunturi iti permit sa califici clientii inainte.

De indata ce ai facut acest lucru, poti plasa anunturi in Messenger si dezvolta anunturi personalizate.

Author

flavius

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+
Deschide chat
Discuta cu noi
Salut,
Cum te putem ajuta?