5 Tool-uri de analiza a paginii de Facebook
Indiferent de pagina de Facebook pe care o administrezi fie ca este a ta, a clientilor tai trebuie sa ai la indemana statistici cat mai ample pentru a vedea daca eforturile de marketing pe Facebook aduc rezultate. Raportarea este o metoda excelenta daca vrei sa masori eforturile de marketing sa intelegi piata tinta si sa vezi ce tipuri de postari aduc cele mai multe rezultate.
Mai jos vei vedea 5 tool-uri de masurare a eforturilor de marketing pe Facebook.
1. Simply measured
Este o platforma excelenta pentru pagini cu peste 10.000 de fani. Exista si un plan free care sa iti permita sa faci o analiza a concurentilor tai – foarte tare 🙂
Prima data trebuie sa intri pe platforma, sa iti faci un cont, apoi sa mergi la Freee Facebook Competitive Analysis Report. Aici vei putea introduce pana la 10 pagini de business pe care vrei sa le analizezi.
Practic acest tool iti spune exact ce postari au impact mare pe paginile analizate, tipuri de postari, numar de like, reach, demografic, top postari si alte informatii relevante.
2. Socialbakers
Socialbakers este o platforma de analiza care iti permite sa analizezi eforturile de marketing pe Facebook si a competitiei.
Iti permite sa dezvolti un PDF cu rapoarte personalizate.
Acest raport iti arata numarul de like-uri, reach-ul, datele despre cei ce au dat like, share, comm si care au vazut postarile tale.
Socialbakers iti ofera multe ustensile de analiza a paginii tale de Facebook cat si a concurentilor tai si a tipurilor de postari si alte date utile pentru marketeri.
3. Sprout Social
Este un tool popular de analiza a paginii de Facebook. Se pot dezvolta rapoarte PDF excelente care includ tipurile de postari, reach, reactii, date despre fani.
Un lucru foarte util este tool-ul de engagement care arata date exacte despre tipul de engagement pe care postarile tale le-au primit.
Un alt tool excelent de masurare a paginilor de Facebook a competitiei tale este Rival IQ. Poti compara foarte usor pagina ta de Facebook cu cea a concurentei tale in functie de diverse metrici precum like, comm, post, rata de engagement.
5. Cyfe
Vrei sa vezi analiza exacta a paginii de Facebook in format clar in functie de diverse metrici? Daca este asa poti utiliza Cyfe Reporting Tool care iti permite sa dezvolti dashboard in functie de elementele pe care vrei sa le analizezi.