Optimizarea Paginii pentru multiple keywords
Imbunatatirea pozitiei site-ului tau in motoarele de cautare este un task foarte greu care necesita timp si resurse, dar care iti va aduce mai multi vizitatori pe site.
Dar ce faci cand vrei sa clasezi o pagina in topul rezultatelor de cautare Google pentru mai multe cuvinte cheie?
In timp ce multi experti SEO recomanda sa targetezi o pagina in jurul unui singur cuvant cheie este bine sa ai un continut optimizat si pentru sinonimele acelui cuvant cheie.
In acest articol vei afla cum sa faci SEO pentru mai multe cuvinte cheie pe aceeasi pagina. Am adunat date din studii de caz si din experienta mea pentru ca tu sa afli cele mai bune tehnici de optimizare.
Optimizarea continutului de pe site nu este un task usor si nu se termina niciodata. Sunt multe optiuni prin care poti sa optimizezi continutul de pe site pentru mai multe cuvinte cheie.
FAZA 1 – PRE-OPTIMIZAREA SITE-ULUI WEB
1. Dezvoltarea unui audit de continut
Un audit de continut este crucial daca ai un site cu mult continut invechit si daca nu iti updatezi continutul la o perioada de timp. Inainte de a incepe orice proces de optimizare SEO ai nevoie sa derulezi un audit de continut pentru a intelege pozitia de start.
Daca vrei sa optimizezi continutul pentru mai multe cuvinte cheie, ai nevoie de un continut de calitate premium. Alege un continut potrivit pentru clientii de pe site.
Daca ai un site de ecommerce care are sute de pagini cu siguranta ai un continut neoptimizat. Este important sa scanezi fiecare pagina de pe site, si sa vezi paginile care au un continut slab in calitate.
Dezvoltarea de continut de calitate nu este un task usor. Trebuie sa depui efort in dezvoltarea unui continut de calitate premium pentru ca atat Google cat si vizitatorii site-ului sa fie multumiti.
Lisa Myers de la Verve Search spune ca un continut de calitate trebuie sa atraga atentia si sa ofere informatii valoroase pentru vizitatorii site-ului tau.
2. Dezvoltarea unei strategii de continut pentru site
Acest pas este crucial in restaurearea continutului de pe site. Trebuie sa ai un plan de creare de continut pentru site-ul tau.
Iata ce trebuie sa contina o strategie de continut pentru site-ul tau:
– obiectivele principale – publicarea de continut, link building, on-page SEO
– subiectele abordate
– formula de interactionare si scriere
– promovarea continutului
– elemente diferentiatoare
Acum ca ai aceasta lista trebuie sa vezi cum categorizezi fiecare post de pe blog, site:
– care pagina trebuie optimizata
– care pagina de pe site este mai importanta
FAZA 2 -PROCESUL DE OPTIMIZARE PENTRU CONTINUT
3. Cauta cuvinte cheie sinonime
Acest pas este important pentru ca este primul pas pe care il faci pentru a optimiza continutul pentru mai multe cuvinte cheie pe o pagina.
Prima data dezvolta o lista de cuvinte cheie principale, apoi adauga cel putin un sinonim pentru fiecare din ele.
Sa zicem ca optimizezi pagina pentru cuvantul cheie ” mobila Timisoara” – poti adauga ca si cuvant cheie simial – “mobilier Timisoara”.
Selectarea cuvintelor cheie potrivite si a sinonimelor lor inca de la inceputul dezvoltarii continutului este cruciala in procesul de SEO.
4. Optimizarea On-Page
Urmatorul pas este optimizare on-page a fiecarei pagini de pe site. Este important sa adaugi cuvantul cheie principal in continut la o densitate de maxim 3%.
Adauga cuvintele cheie atat in Titlu, URL, Subtitluri, Imagini.
5. Fetch as Google
Cand ai terminat de optimizat on-page, mergi in Google Search Console si la Pagina Fetch As Google – submite paginile optimizate.
6. Promovarea continutulu
Dupa ce ai dezvoltat un continut de calitate, trebuie sa il promovezi atat pe social media cat si in alte medii in care publicul tinta este activ.
CONCLUZIE
Cand vrei sa optimizezi continutul de pe site pentru mai multe cuvinte cheie trebuie sa ai tool-urile potrivite la indemana, sa ai un work flow excelent pus la punct si nu in ultimul rand sa ai o strategie de content.