28 Nov
2017

Imbunatatirea structurii unui site de ecommerce

Category:Ecommerce, Marketing
seo-timisoara-star-marketing
seo-timisoara-star-marketing

source url Structura unui site de ecommerce este cel mai important factor al unui site web care trebuie luat in considerare. Site-urile de ecommerce nu pot avea succes in procesul de SEO fara sa aiba o navigatie bine pusa la punct, internal linking si alte aspecte ale arhitecturii. Partea buna in optimizarea arhitecturii site-ului ajuta la o mai buna navigare a userilor pe site.

adult toy stores chasitiy belts Cand site-ul tau este bine organizat, face ca motoarele de cautare sa gaseasca usor informatiile de pe site. Poti sa faci navigarea userilor mai usoara pe site daca te ocupi de arhitectura site-ului. Cand vorbim de arhitectura unui site, iata cateva elemente de care trebuie sa tinem cont:

1. NAVIGAREA

enter site Navigarea pe site este cruciala pentru succesul magazinului tau online si trebuie sa inceapa cu un meniu bine construit si intuitiv. Cateva elemente de arhitectura care influenteaza pozitia site-ului in motoarele de cautare:

http://aefsupply.com/sex-laws-japan a. Meniu principal – primul element pe care oamenii il vad la un magazin online este meniu, atat din homepage cat si de pe fiecare pagina in parte. Nu pune prea multe elemente in meniu, ci incearca sa le ordonezi in subcategorii.

b. Meniuri secundare – sunt acele dropdown din meniu in care sunt incluse subcategoriile.

c. Search – cand vorbim de un magazin online, vrem ca cei care intra pe site sa gaseasca usor ceea ce cauta. De aceea un tab de search functional si usor de gasit este crucial.

d. Layout Homepage – pagina de home este centrul navigarii magazinului tau online. Acesta trebuie sa includa tot ce are nevoie un vizitatori pentru a merge unde doreste si sa ii ofere informatii despre oferte, produse noi, promotii.

Inainte de a dezvolta arhitectura site-ului tau, intreaba-te – ce vor sa gaseasca oamenii pe site-ul meu si ce informatii cauta oamenii pe site.

2. STRUCTURA URL

Url-urile de pe site trebuie sa urmeze un fir logic. Cand ai url-uri dezogranizate induci in eroare atat oamenii de pe site cat si motoarele de cautare.

Vrei sa ai pe site url-uri simple, scurte si care sa includa cuvantul cheie principal.

3. NAVIGARE DE TIP INFORMATIONALA

Ca posesor de magazin online, poate vinzi produse in diverse forme, culori etc. Vrei ca vizitatorii de pe site sa gaseasca usor informatile de care au nevoie cand aleg produsele.

get link Astfel poti sa oferi informatile necesare pe pagina de produs, in categorii samd.

4. BREADCRUMBS

source site In web breadcrumbs sunt un fel de navigare secundara care arata userului pe ce pagina se afla.

gtechdesign-responsive-design

Iata cateva beneficii ale breadcrumbs:

– reducerea numarului de actiuni necesare pentru a ajunge la o pagina de top
– imbunatatirea gasirii unui produs
– indicarea ierarhiei site-ului
– introducerea de link interne

5. PAGINATIA

Pentru a afisa produsele pe site, ai 3 optiuni: paginatia, scrolling sau butonul “Afla mai mult”. In ecomm, paginatia este cel mai important din cele 3 elemente.

Aceasta ajuta sa separi continutul de pe sie in sectiuni mai mici.

6. LINKURI INTERNE

Acestea ajuta userii sa navigheze de pe o pagina pe alta si ii da site-ului tau sansa de a interactiona cu userii. Pe langa aceasta, link-urile interne ajuta motoarele de cautare sa acceseze site-ul tau.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+