4 Aug
2017

User Experience in Google Analytics

Category:Advertising, SEO

Google Analytics si User Experience

In ultimii ani s-a pus mult accent pe partea de User Experience atat pe site cat si pe alte canale de comunicare cu clientul potential. In acest articol vei afla care sunt cele mai bune mixuri de User Experience si Google Analytics pentru a creste rata de succes a site-ului tau.

Atribuirea vaga a unor metrici in Google Analytics duce la o raportare defectuoasa. Deci pentru a face lucrurile mai usoare trebuie sa combini Google Analytics cu un obiectiv in minte.

Optimizand site-ul pentru conversii este primul pas spre a face bani in online.

ATRIBUIREA

follow url Este un subiect tricky. Este important sa te asiguri ca ai obiective clare si parametrii buni de analiza pentru a avea un model de atribure a obiectivelor cat mai precis pentru fiecare campanie de marketing online. Sa zicem ca ai o campanie de Facebook pentru un produs pe care tu vrei sa il vinzi. Este important ca userii sa vada anuntul tau in News Feed si sa dea click pe anunt. Pe de alta parte trebuie sa te asiguri ca atunci cand oamenii cauta produsul/serviciul tau ei sa il gaseasca in topul rezultatelor de cautare si sa dea click pe rezultatul tau de cautare.

CONVERSII ASISTATE

click here assisted-conversions

go to site Poti incepe sa analizezi conversile asistate in Google Analytics si sa vezi care rute de conversii au o rata ridicata.

Indiferent de ruta de marketing folosita trebuie sa te concentrezi pe a oferii o experienta de utilizare cat mai placuta.

GASIREA RUTEI DE CONVERSIE IDEALA

behavior-flows

Sunt multe tool-uri si metrici in Analytics care sa iti permita sa analizezi ruta pe care vizitatorii de pe site o fac catre o conversie.

Ne putem uita in primul rand la Behavior Flows. Daca analizam aceasta ruta avem sanse sa vedem unde se “blocheaza” userii pe site si sa remediem acele probleme.

METODA REVERSIBILA

reversepaths2

Daca vrei cu adevarat sa profiti la maxim de Google Analytics poti face un pas inainte si sa analizezi punctele de conversie. Poti analiza punctele de conversie si sa vezi ruta acelor conversii apoi poti pune accent pe acele rute.

MONITORIZAREA URL-URILOR DE DESTINATIE

Daca vrei sa gasesti punctele slabe de pe site poti testa fiecare link in parte. Asta inseamna sa analizezi link-urile finale pe care ajung clientii finali. Daca gasesti pagini cu bounce rate mare trebuie sa le imbunatatesti experienta de utilizare.

pages
TRACKING BUTONS

Cu cat devi mai analitic cu elementele de pe site cu atat mai mult succes vei avea. Poti analiza butoanele pe care userii dau click si sa vezi care butoane iti aduc mai multi clienti.

FORM & CART TRACKING

Poti analiza foarte usor formularele de contact de pe site si cosul de cumparaturi prin GA. Astfel vei vedea ce functioneaza si ce nu.
CONCLUZIE

In ziua de azi este crucial ca site-ul tau web sa ofere o experienta de utilizare cat mai buna pentru vizitatori daca vrei sa ai o rata de conversie cat mai mare.

Nu uita ca trebuie sa incepi analiza site-ului cu un obiectiv clar in minte si sa analizezi tot ce se intampla pe site.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+