4 Aug
2017

Imbunatateste rentabilitatea investitiei pe Facebook cu aceste 4 tactici avansate

Imbunatateste instantaneu rentabilitatea investitiei pe Facebook cu aceste 4 tactici avansate

În acest moment, există comercianți acolo care realizează lucruri minunate cu ajutorul Facebook Advertising.
Cu toate acestea, există o șansă bună ca mulți dintre acești agenți de marketing să nu profite pe deplin de ceea ce Facebook Advertising are de oferit.
De fapt, o mulțime dintre ei ar putea să-și poată duce campaniile de anunțuri Facebook la nivelul următor, făcând uz de unele dintre funcțiile avansate ale Facebook.
În acest post, vom examina ce sunt aceste caracteristici avansate și cum le puteți folosi.
Odată ce ați terminat de citit, veți ști cum să faceți campaniile dvs. de anunțuri Facebook la nivelul următor și să rămâneți în fața competiției, utilizând instrumente și strategii pe care nici măcar nu au știut că au existat.
Sa incepem 🙂

1. Instrumentul pentru public

follow url Primul lucru pe care ne vom uita este instrumentul Audiențe.
Dacă ați petrecut în orice moment campanii de anunțuri Facebook, veți ști că cel mai mare indicator al succesului este adesea cât de bine direcționați anunțurile.
O minunată reclamă, un canal de marketing și chiar un produs nu vor însemna nimic … dacă anunțurile dvs. nu sunt afișate persoanelor potrivite.
Este adesea cazul celor care au cea mai bună orientare, tind să obțină cele mai bune rezultate atunci când utilizează anunțuri Facebook.
Deci, având în vedere acest lucru, ce puteți face pentru a vă asigura că direcționați corect anunțurile dvs.?
Mai important – cum puteți face acest lucru când știți aproape nimic despre publicul țintă?
Aici intră instrumentul de audiență a publicului.

naked lady ait ghid facebook analytics

Acest instrument este salvatorul pentru oricine dorește să-și dea seama cum ar trebui să meargă pentru a stabili direcționarea pentru campaniile lor de anunțuri.
Furnizând acest instrument cu unul sau două puncte de date, puteți descoperi multe date despre un anumit tip de public.
Folosindu-l, veți putea să vă orientați cu laser anunțurile, chiar dacă nu ați știut prea multe despre publicul dvs. pentru a începe.
Și chiar dacă știți foarte multe despre publicul dvs. – acest instrument vă poate învăța ceva nou, oferindu-vă astfel abordări noi de direcționare, pe care probabil că nu le-ați avut în vedere.

audienta facebook

Să aruncăm o privire asupra modului în care puteți utiliza instrumentul Insights Audiences.
Mai întâi mergeți la – https://www.facebook.com/ads/audience_insights.
Odată ajuns acolo, veți vedea această pagină – alegeți opțiunea “Toată lumea pe Facebook”.

În coloana din stânga, veți dori să introduceți un “interes”, referitor la publicul dvs.
Notă: Puteți învăța multe prin introducerea unui interes. Cu toate acestea, furnizarea datelor de locație poate îmbunătăți masiv precizia datelor returnate – deci asigurați-vă că ați selectat și o locație relevantă.
Din motive relevante, să presupunem că avem un magazin de comerț electronic care vinde “Paleo Snacks” și căutăm să-l vindem oamenilor care trăiesc în Statele Unite.
În afară de faptul că trăiesc în S.U.A., singurul lucru pe care îl știm despre publicul nostru în acest moment este că vor avea un interes în “Dieta Paleo” – așa că o vom pune în categoria “Interese”.

go here Age-and-Gender-Data-Audience-Insights

Notă: În unele cazuri, puteți scrie și numele unui concurent, în secțiunea “Interese”. Acest lucru funcționează bine, deoarece aceștia vor avea aceeași audiență ca dvs.

La intrarea în interes, suntem prezentați o mulțime de date bazate pe tipul de audiență care va avea un interes în Dieta Paleo.
Putem folosi informațiile returnate pentru a direcționa anunțurile cu precizie.
Să aruncăm o privire asupra unora dintre punctele cheie de date furnizate.
În primul rând, vom examina secțiunea Age and Gender.
Putem vedea că 86% din această audiență este formată din “femei”.

Umbrirea întunecată reprezintă publicul în raport cu întregul Facebook.
De exemplu, 54% din Facebook este alcătuită din femei. Dar 86% din audiență este formată din femei.
Acest lucru ne permite să știm că publicul pe care încercăm să-l vizăm este format în mod disproporționat din partea femeilor.
Prin urmare, ar fi o idee bună să vizăm femeile, dacă vrem să creștem șansele ca anunțurile noastre să fie afișate persoanelor care vor avea grijă de ele.

Notă: când treceți prin instrumentul Audiențe pentru public, întotdeauna încercați să găsiți situații în care datele returnate sunt disproporționate față de restul Facebookului. Acest lucru vă va ajuta să vă asigurați că anunțurile dvs. sunt afișate persoanelor cărora le vor fi implicate anunțurile.

Deci, pe baza informațiilor de mai sus, este clar că ar fi o idee bună să le vizați mai întâi pe femei. În plus, ar fi o idee bună să vă concentrați pe intervalele de vârstă de 35-64 ani.
Dacă parcurgeți în jos, veți vedea ceva cunoscut sub numele de secțiunea “Lifestyles”.

Lifestyle-Data-Audience-Insights
Această secțiune vă oferă șansa de a vedea în mod obișnuit ce “grup” de persoane va fi parte din audiența care vă este prezentată.

Lucrul răcoros aici este că prin utilizarea acestor Likes de pagină poți să descoperiți abordări noi de direcționare pe care nu le-ai fi putut lua în considerare înainte.
De exemplu, este logic să vizați “The Paleo Secret”.
Dar s-ar putea să nu v-ați gândit să vizați interese precum “puterea pozitivității” și “lucrurile mici”.
Cu condiția ca setările dvs. de direcționare “în jur” să fie strânse, cum ar fi cele care se referă la datele demografice, ar trebui totuși să puteți ajunge la persoane interesate de produsul dvs., urmărind, de asemenea, aceste alte interese “noi”.
Dacă parcurgeți în jos, veți vedea, de asemenea, o secțiune care se referă la Pagini care sunt considerate a fi cele mai relevante pentru publicul dvs

În timp ce informațiile prezentate sunt interesante, va trebui cu adevărat să vă grăbiți să găsiți o modalitate de a transforma parametrii de direcționare solizi.
Deci, este instrumentul Audience Insights!
Poate fi o modalitate foarte puternică de a afla mai multe despre un public despre care știți doar unul sau două lucruri despre.
Veți dori să vă experimentați singur, prin crearea unor campanii mici, pe baza datelor pe care le puteți aduna.
Sperăm, totuși, că acum ar trebui să aveți un sentiment decent cu privire la modul în care puteți îmbunătăți direcționarea anunțurilor dvs. cu ajutorul acestui instrument.

2. Audiențe personalizate

Persoanele care au avut deja un fel de interacțiune cu marca dvs. în trecut, sunt mult mai probabil să răspundă la orice efort de marketing pe care îi trimiteți.
Acest grafic arată ceva cunoscut sub numele de “Calatorie cu decizia clienților”. Acesta evidențiază modul în care oamenii fac decizia de a cumpăra, după ce sunt familiarizați cu marca dvs.

Customer-Decision-Journey

Deci, având în vedere acest lucru, este logic să afișați anunțuri unor persoane care sunt deja familiare cu marca dvs. … nu?
Și acolo intră și direcționarea către publicul din Facebook.
Folosind această caracteristică, puteți crea anunțuri care vizează persoane care au într-un fel sau altul, au avut o interacțiune cu marca dvs. în trecut.
Pentru a utiliza această metodă de publicitate, trebuie mai întâi să creați “publicul dvs. personalizat”.
În cea mai mare parte, puteți crea o mare varietate de segmente de public personalizate, pe baza diferitelor tipuri de interacțiuni pe care cineva le poate avea cu marca dvs. – pe sau pe Facebook. Apoi, puteți crea campanii de anunțuri, dintre care vizați numai acești indivizi.

Să aruncăm o privire asupra modului în care puteți crea un public particularizat.
În primul rând, mergeți la https://www.facebook.com/ads/manager/audiences.
Odată ajuns acolo, dați clic pe “Creați publicul” și apoi selectați “Audiența personalizată”.

Ideea de aici este că Facebook va analiza clienții cei mai profitabili (pe baza valorii de viață a clienților) și apoi va încerca să găsească alte persoane din rețeaua Facebook care au trăsături similare.
Puteți apoi să comercializați aceste persoane și, în mod ideal, în acest proces, să creați mai mulți clienți care să cheltuiască sume similare acelora pentru care reprezintă clienții cei mai profitabili.
Pentru a putea face acest lucru, trebuie să puteți prezenta Facebook cu cifre LTV în primul rând.

Cea de-a doua opțiune este crearea unui public particular bazat pe “vizitatorii site-ului web”.
Aici creați o audiență de persoane, pe baza paginilor pe care le-au / nu le-au vizitat pe site-ul dvs.
Pentru a utiliza această funcție, trebuie mai întâi să instalați pe site-ul dvs. ceva cunoscut sub numele de Pixel Facebook.
Pixelul Facebook va ajuta să urmăriți comportamentul celor care vizitează site-ul dvs.
Dacă doriți să creați Facebook Pixel, va trebui să urmați acești pași.

Creating-a-Facebook-Pixel

Veți primi opțiunea de a alege modul în care doriți să instalați codul.
Deși există opțiunea “Utilizați un manager de integrare sau de etichete”, majoritatea oamenilor vor găsi că opțiunea “Copiați și inserați codul” este mai bună și de aceea este cea pe care o vom acoperi în acest post.

3. Audiențe similare

Următoarea caracteristică avansată pe care o vom examina este “Audiențe de tip Lookalike”.
Când utilizați această funcție, Facebook va crea o audiență similară cu cea pe care o aveți deja.
Tot ce trebuie să faceți este să lăsați Facebook să știe ce public doriți să “emulați” și apoi Facebook va găsi în mod automat oameni care se potrivesc cu parametrii necesari.
Această caracteristică este puternică din mai multe motive.
In primul rand face ca direcționarea să fie mult mai ușoară.

Să presupunem că aveți un magazin de comerț electronic și doriți să creați un anunț care va genera mai multe vânzări.
Folosind publicul Lookalike, puteți să oferiți Facebook o listă a clienților dvs. existenți, iar Facebook va crea apoi un Audit Lookalike pe baza acestei liste.
Persoanele care aparțin audienței Lookalike vor împărtăși demografia și trăsăturile similare clienților dvs. existenți. Prin urmare, când afișați anunțuri pentru produsele dvs., există o probabilitate crescută de a fi interesați de ceea ce aveți de oferit

Această caracteristică este, de asemenea, puternică, deoarece vă permite să măriți campaniile.
Folosind Audiențele Lookalike, puteți extinde cu succes domeniul de acoperire al unei campanii, fără a face prea mult rău pentru campaniile existente.
Algoritmii de direcționare pe care Facebook le folosește pentru audiența Lookalike sunt foarte puternice, astfel încât aceștia vor putea găsi modalități de a viza persoane similare cu publicul dvs. existent, folosind strategii pe care nu le-ați avut în vedere.
Ca urmare, odată ce ați realizat o campanie care generează rezultate, trebuie doar să activați “Audiențe de căutare” și să puneți niște bani în spatele acestui public. Apoi, puteți dubla succesele pe care le obțineți în prezent, maximizându-vă veniturile.

Puteți chiar să doriți să luați în considerare utilizarea Audienței Lookalike atunci când campaniile dvs. par a suferi de oboseală de anunțuri.
Acesta este momentul în care toată lumea din publicul dvs. ales a fost expusă prea mult unui anunț și începe să răspundă din ce în ce mai puțin.
Graficul de mai jos face o treabă excelentă în a arăta cum se poate întâmpla acest lucru.

Când apare oboseala publicitară, anunțurile dvs. costă mai mult pentru a fi difuzate, iar rezultatele pe care le întorc sunt mai proaste.
Acum, hai să aruncăm o privire asupra modului în care poți să creezi o audiență de tip Lookalike.

Lookalike-Audience-Settings
Notă: Pentru a utiliza Audiențele Lookalike, trebuie mai întâi să fi creat un public particular, pe care Facebook îl poate utiliza pentru inspirație. Dacă nu ați făcut acest lucru, faceți acest lucru acum utilizând pașii pe care i-am făcut anterior.
În primul rând, mergeți la secțiunea “Audiențe”.
Dați clic pe “Creați publicul” și apoi selectați “Audiență privată”.

4. Anunțurile LEAD pe Facebook

Următoarea caracteristică avansată pe care o vom arunca o privire, este anunțurile LEAD Facebook.
Pentru majoritatea comercianților, procesul de colectare a potențialilor clienți prin intermediul anunțurilor Facebook, merge cam așa ceva …
Facebook Ad -> Pagina de destinație -> Listă
Deși acest proces este încercat și testat, anunțurile FacebookLead Ads elimină necesitatea unei pagini de destinație.
Prin utilizarea anunțurilor de plumb Facebook, puteți să colectați clienți direct din cadrul Facebook sau, mai precis, direct din cadrul anunțului.
În afară de faptul că oamenii nu trebuie să aștepte o pagină de destinație pentru încărcare, există câteva avantaje suplimentare care vin cu utilizarea Facebook Ads Lead.

In primul rand puteți beneficia de sentimentul de încredere care vine cu utilizarea Platformei Facebook.
Deoarece formularele de plumb nu sunt completate pe un alt site web, utilizatorii Facebook vor avea încredere în mod inerent în formularul de plumb, deoarece încrederea lor existentă în Facebook se va răspândi în dorința lor de a se angaja cu anunțul Lead Facebook.
În plus, “procesul de completare a formularului” este mult mai rapid.
Facebook are deja o mulțime de informații pe care încercați să le obțineți de la oameni.
Din acest motiv, Facebook este capabil să populeze automat formularele din anunțurile dvs. principale după ce le fac clic pe aceștia.
Aceasta înseamnă că publicul dvs. țintă trebuie să depună mai puțin efort pentru a finaliza un formular de plumb, mărind astfel probabilitatea ca oamenii să completeze formularul – în general, ceea ce înseamnă mai mulți clienți potențiali.

Cu ajutorul anunțurilor de LEAD Facebook puteți selecta două destinații de plasare diferite – Facebook News Feed și feedul Instagram.

Lead-Form-Steps-1024x614
Veți dori să experimentați aici pentru a găsi cea mai bună destinație de plasare pentru nevoile dvs.
Pentru cei mai mulți oameni, totuși, lipirea în “fluxurile Facebook” și “feedurile Instagram” este cea mai bună.

Ca și în cazul altor produse de anunțuri Facebook, vi se oferă posibilitatea de a decide cum veți fi “optimizarea difuzării anunțurilor”.
Atunci când vine vorba despre anunțurile cu plumb Facebook, puteți să optimizați fie pentru “Clicuri de linkuri”, fie “Plătiți”.

În următoarea secțiune, puteți să vă configurați anunțul principal.

leads
În cea mai mare parte, acest lucru este aproape același lucru cu cel pe care îl veți găsi pentru un anunț normal pentru feeduri de știri.
Singura secțiune “nouă”, dacă doriți, este biți din partea de jos, unde trebuie să creați “Formularul principal” pentru anunțul dvs.

CONCLUZIE

Folosind cele 4 tehnici de mai sus veti putea sa targetati mai bine publicul tinta prin anunturile de pe Facebook si veti putea avea o rata de succes mult mai mare.

Deci va recomand sa le utilizati cu incredere si sa testati cele mai bune tehnici.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+