INSTAGRAM PENTRU ECOMMERCE
O intrebare care vine des in mintea oamenilor este urmatoarea ” Cum pot sa aduc trafic pe site daca Instagram nu ma lasa sa pun link in descrieri?”
Ei bine in acest articol vei afla cum sa folosesti in mod inteligent Instagram pentru magazinul de ecommerce.
Pe Instagram poti sa postezi poze/video, sa folosesti hashtags si sa dezvolti texte. Deci cum te poti folosii de aceste elemente pentru a-ti promova afacerea pe Instagram?
Stiai ca in ziua de azi Instagram este o platforma de succes prin care multe magazine online din lume isi promoveaza produsele?
Dar de ce doar 36% din marketeri utilizeaza Instagram-ul?
Pentru ca pe IG te folosesti foarte mult de elementele vizuale. Iata mai jos cum poti profita de Instagram pentru magazinul tau online.
1. ENGAGEMENT
Daca iei legatura cu fanii tai atunci cresti increderea lor in afacerea ta si vei avea sanse mai mari de a vinde. Pe Insta rata de engagement este de 10x mai mare decat pe Facebook.
Pentru a creste engagementul de pe IG trebuie sa postezi continut de calitate si entertaining.
2. HASHTAGS
Acestea sunt extrem de populare pe Instagram si Facebook. Posturile care au cel putin 1 hashtag au cu pana la 12% mai mult engagement. Ele ajuta ca postarile tale sa fie mai usor de descoperit.
Foloseste hashtag-uri relevante pentru afacerea ta.
3 POVESTI
In August 2016 Istagram a introdus Povestile in algoritmul sau in care userii pot posta poze/video valabile pentru 24 h. Astfel aceste Povesti cresc reach-ul si rata de engagement enorm.
4. POSTEAZA DES
Nu este nici un dubiu ca trebuie sa fi activ pe Instagram daca vrei sa cresti afacerea ta in online. De aceea trebuie sa postezi des, sa postezi ceea ce este placut pentru public si sa pui accent pe calitate.
Dezvolta un calendar editorial pentru postarile tale in care sa incluzi ce postezi, cand postezi.
5. CONCURSURI
Aceste concursuri fie ca sunt pe Instagram/Facebook iti cresc reach-ul si rata de engagement foarte mult daca sunt bine facute. Ofera premii utile pentru castigatorii concursurilor organizate de tine si ofera detalii legate de conditiile de participare la concurs.
6. PROMO PRODUSE
Oamenii folosesc Instagram-ul pentru a se conecta cu prietenii lor. Astfel postarile tale trebuie sa fie funny, eye-catching si utile. Astfel cand promovezi in produs pe Instagram nu uita sa pui poze relevante, utile si descrieri persuasive.
7. VIDEO-URI
Vrei sa cresti rata de engagement si reachul de pe Instagram?
Ei bine utilizeaza Video-uri care sa fie pe placul publicului tinta.
Iata cateva statistici legate de video-uri:
– au o rata de engagement de pana la 4 x mai mare decat pozele
– tine vizitatorul engaged mai mult timp
– sunt privite mai mult inainte de achizitia unui produs
Astfel daca ai posibilitatea te invit sa dezvolti video-uri engaging si utile pentru produsele/serviciile tale.
CONCLUZIE
Azi ai aflat cateva tehnici utilizate de marile branduri pentru a se promova pe Instagram. Astfel tu poti utiliza aceste tehnici pentru a te conecta cu piata ta tinta, a creste brandul afacerii tale, a vinde mai mult.
Succes.