4 Aug
2017

8 Intrebari Esentiale din Mintea Vizitatorilor de pe Site

Category:Advertising, Marketing, SEO

Știați că 55% din vizitatori petrec mai puțin de 15 secunde pe un site web?
Indiferent de industrie, produs, serviciu, etc., aveți de-a face cu o fereastră extrem de mică de timp înainte ca vizitatorii dvs. să iasa de pe site
Primele impresii sunt uriașe și studiile au arătat că primele 10 secunde sunt esențiale pentru decizia vizitatorilor de a rămâne sau de a merge mai departe.
Acest grafic de la Nielsen Norman Group ilustrează acest lucru bine.

source url probability-of-leaving-the-page-now

Deci, ce puteți face pentru a vă asigura că faceți o impresie pozitivă și pentru a obține un procentaj maxim de vizitatori care să stea în jur și să verificați conținutul dvs.?
Începe prin a răspunde la câteva întrebări de bază și de a surprinde curiozitatea vizitatorului dvs mediu.
La sfârșitul zilei, doriți să vă asigurați că acoperiți toate bazele și că nu faceți ca vizitatorii dvs. să lucreze prea mult.
Cu aceasta se spune că aici sunt opt ​​întrebări specifice pe care fiecare vizitator dorește să le răspundă în 10 secunde.

1. Ce vinzi?

În primul rând,vizitatorii vor dori să știe imediat ce produs / serviciu oferiți.
În momentul în care acestea aterizează pe site-ul dvs., acest lucru ar trebui să fie foarte clar și nu ar trebui să existe absolut nici o presupunere implicată.

watch products-to-power-your-online-visibility
Nu trebuie să parcurgeți jumătatea paginii pentru a înțelege acest lucru. Informațiile sunt prezentate mai sus, astfel încât, într-o chestiune de secunde, să obțineți conținutul a ceea ce se întâmplă.
Ideea pe care încerc să o fac aici este că prima dvs. prioritate ar trebui să fie explicarea cine sunteți și ce produs / serviciu este furnizat.
Iată dovada.

info-people-want-to-see-on-vendor-website

2. De ce ar trebui să le pese?

După ce ați stabilit ce implică oferta dvs., vizitatorii dvs. vor avea o preocupare și mai presantă.
Cum își vor îmbunătăți viața și vor rezolva punctele de durere pe care le întâmpină?
Cu alte cuvinte, ce este asa bun pentru ei și de ce ar trebui să le pese?
Aici trebuie să comunicați propunerea dvs. de valoare, ceea ce înseamnă, de fapt, de ce ar trebui să facă afaceri cu dvs.
Cred că Moz explică bine acest lucru pe pagina de pornire, pur și simplu spunând: “Marketingul online este complicat. Software-ul Moz o face ușor. ”
Citind acest lucru, vizitatorii știu că utilizarea acestui instrument poate simplifica viața lor și poate elimina o parte din stresul care vine împreună cu marketingul online.
Este scurtă, dulce și concisă.

click here
value-proposition-definition
Ideea de baza este că trebuie să vă promovați produsul / serviciul într-un mod care îi inspiră pe consumatori să cumpere.
Vă recomandăm să faceți niște brainstorming-uri pentru a identifica care sunt motivele pentru care cineva ar dori să cumpere. Apoi faceți acest lucru foarte clar pe site-ul dvs.

3. Care este costul?

click here Să presupunem că ați dat dovadă de interes pentru vizitatori, explicând ce este produsul / serviciul dvs. și ce beneficii îl folosesc.
În acel moment, ei invariabil vor dori să știe cât costă.
În timp ce nu trebuie neapărat să faceți clic pe prețul paginii dvs. de pornire, trebuie să vă asigurați că vizitatorii dvs. pot găsi informații de tarifare cu un singur clic.
Știu că am avut personal experiențe în care am fost vândut pe un produs, dar nu am putut găsi prețuri concrete.
Este incredibil de enervant și, de obicei, sunt tentat să-mi iau afacerea în altă parte când se întâmplă acest lucru.

4. Ce vă diferențiază de la alții?

Sa fim cinstiti. Majoritatea industriilor sunt saturate cu concurenții care se luptă pentru atenția demografică finită.
Chiar și nișele mici pot avea cu ușurință 10 sau mai multe companii de top, toate luptând pentru felie de plăcintă.
Sincer, diferențele de la o companie la alta pot fi minuscule.
Cu toate acestea, mulți consumatori vor să știe puțin despre istoria companiei, istoria, membrii echipei, valori și așa mai departe.
De aceea este important să vă diferențiați rapid de ceilalți concurenți și să stabiliți o identitate de brand unică.

5. Pot naviga ușor pe site-ul dvs.?

Cumpărătorul dvs. online mediu are un timp de atentie foarte scazut.
Când vine vorba de navigație, trebuie să fie intuitivă, iar vizitatorii ar trebui să poată ajunge în câteva secunde – nu minute unde vor.
De fapt, “după ce a ajuns pe site-ul unei companii printr-un site de recomandare, 50% dintre vizitatori vor folosi meniul de navigare pentru a se orienta”.
Dacă navigarea site-ului dvs. este prea complexă sau greoaie, nu vă va face nici un favor.
De aceea, întotdeauna site-ul dvs trebuie sa fie usor de navigat.

6. Cine altcineva o folosește?

Dovada socială este un “hack-ul de psihologie” care este imens în aceste zile.
Consumatorii doresc validarea unui produs / serviciu înainte de a-și cheltuii banii câștigați pe el.Știu că o fac.
Dacă sunteți în măsură să aratati alți clienți notabili / clienți care  folosesc produsul/serviciul dvs, veti creste increderea clientiilor potentiali in dvs.
De asemenea, este mai probabil să continuați explorarea, ceea ce vă poate crește șansele de a efectua în cele din urmă o conversie.
Dar cum puteți stabili dovada socială?
Unul dintre preferințele mele personale este să încorporez pur și simplu logo-urile unor mărci cu care am făcut afaceri.

Unele alte tehnici eficiente includ următoarele:
Marturii
opinii
Indicații privind influența

7. Pot să am incredere in afacerea ta?

Încrederea este imensă.
Cu mulți cumpărători care au un nivel sănătos de scepticism în aceste zile, este esențial să puteți stabili cel puțin un nivel de bază al încrederii chiar de pe lilieci.
Acest lucru este valabil mai ales dacă sunteți o companie relativ nouă, care încă nu a construit niciun capital semnificativ de marcă.
Dacă există chiar un indiciu de îndoială cu privire la acreditările și reputația dvs., puteți paria destul de mult că majoritatea vizitatorilor vor pleca.
Dar cum puteți obține imediat încrederea lor?

Iată câteva opțiuni:
Includeți adresa fizică a companiei dvs.
Scrieți numărul dvs. de telefon
Includeți insigne de la Biroul pentru afaceri mai bune sau instituții similare
Plasați un link către politicile dvs.
Furnizați informații de bază privind returnarea produselor
Vă recomand, de asemenea, să faceți tot ce este necesar pentru a vă asigura că site-ul dvs. arată profesional, cu un design atrăgător de vizibil, imagini de înaltă calitate etc.

8. Cum pot să vă contactez?

Știu că mi se pare frustrant când trebuie să mă duc pe un site si sa nu gasesc informatiile de contact rapid.
KoMarketing a constatat chiar că “51% dintre oameni consideră că” informațiile de contact aprofundate “reprezintă cel mai important element lipsit de pe multe site-uri web ale companiei.”
Având în vedere faptul că majoritatea cumpărătorilor de astăzi sunt savvy pe Internet, veți dori să includeți o secțiune “Contact” într-o zonă vizibilă care necesită foarte puține eforturi de a găsi.
Nu uitați să o poziționați până la capătul inferior.
În schimb, așezați-l în poziție verticală deasupra continutului. Puteți chiar să doriți să includeți o casetă de chat care va apărea automat.

Concluzie

Este important să vă amintiți că ați avut foarte putin timp să impresionați vizitatorii site-ului și să îi convingeți să se uite mai atent la produsul / serviciul dvs.
Înțelegerea celor mai frecvente întrebări care apar în mintea vizitatorilor este esențială pentru crearea unei experiențe pozitive.
Comunicarea propunerii dvs. de valoare și abordarea altor factori cheie ar trebui să vă mențină pe drumul cel bun atunci când creați designul, aspectul și funcționalitatea generală a site-ului dvs.
Impactul pe termen lung?
Angajament mai mare, o rată de respingere mai mică și conversii sporite.
Ce întrebări pentru vizitatorii site-ului credeți că sunt cele mai importante pentru a le adresa?

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+