SEO

Totul despre update-ul Google Fred

În mod evident, cel mai mare update al algoritmului Google din 2017 a avut loc pe 8 martie.

Acest update se numeste FRED 🙂

Randamentul total al numelui și scăderea masivă a traficului, pe care multe site-uri le-au experimentat, au lăsat o mulțime de comercianți să-și scarpine capul.

Ce sa întâmplat, cine a fost afectat și de ce?

Mai important, ce măsuri trebuie să faceți în cazul în care traficul dvs. a suflat?

În acest post, voi acoperi toate detaliile actualizării, vă voi explica cum să vă recuperati consecințele din penalizarile si voi vorbi despre ce trebuie să faceți pentru a evita sancțiunile viitoare.

De ce este numit Fred?
Să începem cu inceptulul.

Primul lucru pe care probabil vă întrebați este modul în care această actualizare și-a luat numele.

Suntem obișnuiți cu nume de animale drăgălașe, cum ar fi Panda, Penguin și Hummingbird, așa că Fred pare puțin bizar.

Ce s-a întâmplat?

Acesta este cu siguranță unul dintre numele mai plin de umor pentru o actualizare, dar nu toată lumea râde.

Multe site-uri au avut un esec major.

Unii chiar au văzut scăderea traficului cu până la 90%! Asta e o nebunie!

Iată acordul.

Google este secret ca de obicei, dar, conform cercetărilor efectuate de mai mulți experți, actualizarea Fred a vizat site-urile web vinovate de trei tipuri de infracțiuni:

Link-uri exagerate de anunțuri / afiliați
Conținut generic care oferă puțină valoare sau nici o valoare
Backlink de calitate redusă
Iată câteva citate de la experți care au aruncat puțin mai multă lumină asupra lucrurilor.

Știm deja că misiunea Google este să ofere utilizatorilor săi conținut de înaltă calitate.

Dacă este clar că un site web încearcă să utilizeze tehnici manipulative, să creeze conținut subțire și / sau să-l încarce cu anunțuri exagerate / link-uri afiliate, pot vedea de ce ar fi penalizat.

Când vine vorba de conținutul de conținut generalist scris pe numeroase subiecte cu puțină valoare, dacă este vreunul, Google a luptat de-a lungul anilor sa elimine continutul de slaba calitate.

Reluarea conținutului și încercarea de a acoperi o gamă largă de subiecte, fără nicio specializare, nu vă va face niciun fel de favoruri cu Google.

Același lucru este valabil și pentru backlink-urile de calitate scăzută.

Am fost afectat. Ce ar trebuii să fac?

Există două acțiuni specifice pe care vă sugerez să le luați imediat.

Primul este de a evalua site-ul dvs. în termeni de anunțuri și / sau link-uri de afiliere.

Dacă ați fost afectați, există o șansă bună să fiți peste bord în publicitate.

Nu mă înțelegeti greșit. Este foarte bine să încorporați anunțuri pe site-ul dvs. și să puneti câteva link-uri de afiliere aici și acolo.

Unele branduri de top o fac.

Dar este destul de evident când este excesiv.
În ceea ce privește linkurile afiliate, este recomandat să ștergeți cele care:

Nu Sunt necesare (de exemplu, nu aduc bani),
Rătăcesc din conținutul dvs. sau
Ar putea fi considerate spamuri în vreun fel.
Cel de-al doilea lucru pe care veți dori să-l faceți este să verificați profilul de legătură.

Puteți utiliza mai multe instrumente diferite pentru acest lucru.

Unul dintre preferatele mele este SEMrush.

Singura problemă este că versiunea de bază gratuită este puțin limitată pentru analizarea backlink-urilor.

Cu toate acestea, versiunea plătită oferă toate datele de care ați putea avea nevoie.

Există, de asemenea, Explorer-ul deschis al site-ului Moz.

Eliminarea legăturilor problematice

Dacă găsiți că aveți legături de la site-uri discutabile, cel mai bun pariu este să le dezactivați.

Aceasta este oarecum un proces implicat, dacă nu ați mai făcut-o niciodată înainte, așa că nu pot să o acoperez în mod corespunzător aici.

Cu toate acestea, acest mesaj de la NeilPatel.com vă va completa detaliile și vă va explica cum să utilizați corect instrumentul de dezactivare Google.

Obiectivul dvs. este de a scăpa de orice link-uri de probleme, dezavantajându-le.

La rândul său, acest lucru ar trebui să vă îmbunătățească profilul de legătură și ar trebui să vă ajute să vă recuperați.

Ce trebuie să știți că mergeți mai departe

Așadar, am stabilit că orice reacție la actualizarea Fred se datorează probabil uneia sau mai multora dintre următoarele:

Link-uri exagerate de anunțuri / afiliați
Conținut generic care oferă puțină valoare sau nici o valoare
Backlink de calitate redusă care îndreaptă spre site-ul dvs.
Veți dori cu siguranță să evitați aceste încălcări înainte.

Tăcerea înapoi pe anunțuri și link-uri de afiliere este destul de ușoară. Trebuie doar să faceți unele ajustări minore la conținutul dvs. existent.

Și, bineînțeles, să fiți conștienți de numărul de linkuri afiliate pe care le includeți în conținutul dvs. viitor.

Aș sugera să includeți maximum trei linkuri de afiliere pe post.

Cu toate acestea, poate doriți să mergeți chiar mai jos doar pentru a fi în siguranță.

Când vine vorba de conținut generic, nu este întotdeauna o rezolvare ușoară.

Singurul remediu este de a pune timpul și energia pentru a produce conținut epic.

Aceasta implică, de obicei, conținut în format lung, deoarece tinde să fie mai în profunzime decât rularea postului de 500 de cuvinte.

Și, desigur, există o corelație incontestabilă între un număr mai mare de cuvinte și clasamente mai mari:

Acest lucru nu înseamnă că doar scrierea conținutului mai lung este un glonț magic, dar cu siguranță nu-i face rău.

Vă recomand, de asemenea, să vă lipiți de subiectul despre care știți cu adevărat și despre care sunteți pasionat.

Este posibil să aveți nevoie să faceți “nișă în jos” pentru a vă asigura că nu creați conținut generalist pe care oamenii îl pot găsi oriunde.

Dar, atâta timp cât oferă o valoare reală, are un unghi original și nu se îndepărtează de la un milion de alte articole, ar trebui să fie într-o formă destul de bună.

În ceea ce privește backlink-urile de calitate scăzută, cel mai bun lucru pe care îl puteți face este să vă obișnuiți să verificați în mod obișnuit profilul de legătură al site-ului dvs.

Acest lucru vă va avertiza asupra oricărei site-uri neplăcute care vă vor lega.

Iar odată ce ați învățat să dezactivați link-urile, puteți remedia rapid problema și puteți menține un profil de legătură solidă.

Concluzie

Google se află într-o încercare fără sfârșit de a îmbunătăți calitatea SERP-urilor.

Și asta e bine pentru ca doar site-urile care au content de calitate si link-uri calitative vor fi afisate in prima pagina Google.

Îmi place să știu că, atunci când fac cercetări sau cumpăr un produs, site-urile la care mă aduc sunt de calitate.

Nu vreau conținut spam, generic, cu valoare scăzută care să-mi piardă timpul și să-mi prelungească căutarea.

Actualizarea Fred este doar un alt exemplu al modului în care Google își reglează în mod constant algoritmul și le furnizează utilizatorilor cu conținut excelent.

Așa își menține poziția în partea de sus a scării.

Dacă site-ul dvs. a fost afectat în mod negativ, este probabil un semn că nu respectați Regulamentul Google pentru webmasteri și trebuie să faceți modificări.

Urmând pașii pe care i-am menționat mai sus, ar trebui să reușiți să vă reîntoarceți lucrurile și să vă deplasați înapoi la SERP.

Ar putea dura puțin, dar veți ajunge acolo.

Author

flavius

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+
Deschide chat
Discuta cu noi
Salut,
Cum te putem ajuta?