21 Jul
2017

Tipuri de potrivire a cuvintelor cheie – Adwords

Category:Advertising, Adwords

Sunt aproape prea multe decizii de luat la configurarea contului AdWords pentru prima dată. Câți bani ar trebui să cheltui pe zi? Sunt sumele licitate suficient de mare? Sa începem cu căutarea, display sau Rețeaua de căutare cu display? Lista poate continua.

Una dintre cele mai frecvente greseli pentru cei care fac primii pasi in AdWords sunt neutilizarea pe deplin a opțiunilor disponibile de potrivire a cuvintelor cheie. Selectarea cuvinte pe care doriți să afișeze anunțurile dvs. este inselator dificil de a obține de la început, dar are mult mai mult sens odată ce ați înțeles ce cuvinte cheie sunt și modul în care acestea funcționează. Să incepem.

Tipurile de potrivire a cuvintelor cheie sunt parametri care pot fi setatati pentru cuvintele cheie pentru a controla căutările care declanșează anunțurile dvs. să apară. Există 4 tipuri diferite de potrivire a cuvintelor cheie din AdWords: potrivirea amplă, cu potrivire amplă modificată, potrivirii expresiei și potrivirea exactă. Fiecare tip de potrivire are propriile avantaje și dezavantaje, și este extrem de important să înțelegem circumstanțele în care ar trebui să utilizați unul și nu altul.
Potrivire Amplă

Google face ușor pentru a găsi clienți prin trafic de cuvinte cheie. Tot ce trebuie să faceți este să adăugați în cuvintele cheie direcționate, faceți clic pe Salvare, și bum! . Cuvintele cheie sunt plasate în potrivirea amplă, care poate fi problematică odată ce înțelegeți cum funcționează cuvintele cheie cu potrivire amplă. Potrivire amplă, după cum sugerează și numele, este tipul de potrivire a cuvintelor cheie care vă permite să ajungeti la cea mai largă audiență. Când cuvântul cheie este potrivirea amplă, anunțurile dvs. sunt eligibile să apară atunci când un utilizator caută orice cuvânt în faza cheie, în orice ordine. De asemenea, permite și sinonime pentru greșeli de scriere declanșa anunțurile dvs. să apară. De exemplu, dacă utilizați potrivirea amplă pe cuvântul cheie „pălării de damă“, anunțul ar putea apărea atunci când un utilizator caută „pălării bărbați“, „Eșarfe femei“, sau „haine barbati“

Acoperirea largă de cuvinte cheie potrivirea amplă va crește numărul de clicuri pe care le vedeți pe anunțurile dvs., problema este că o mulțime de aceste clicuri poate provin din traficul irelevant. Dacă vă decideți să ramaneti cu cuvinte cheie de potrivire amplă, este important să se verifice raportul Termeni de căutare pentru a vă asigura că nu sunt cheltuiți bani pe trafic de cuvinte cheie, care este lipsit de relevanță și nu de conversie.

Modificatorul potrivirii ample cu potrivire amplă

go to site Modificatorul de tip meci este unul dintre preferatele noastre, deoarece vă oferă un numar mare de cuvinte cheie potrivirea amplă, dar vă permite să fie mai restrictivă în jurul valorii de interogările specifice care vor declanșa vă anunț. Este o extensie(afacerea în partea din față, partid în partea din spate) a tipul de potrivire. Modificat cuvinte-cheie de lucru prin adăugarea unui „“ la cuvântul specific în fraza de cuvinte cheie pe care doriți să blocați în loc. Atunci când blocați un cuvânt în loc, vă spun Google pe care doriți doar anunțul dvs. să apară atunci când acest cuvânt apare în interogarea de căutare. Interogarea poate fi în orice ordine, dar că un cuvânt trebuie să existe în ea undeva. Pentru a utiliza exemplul de mai devreme, dacă utilizați un Modificatorul potrivirii ample pe „pălării de damă“, cuvântul cheie, Google poate afișa anunțul dvs. atunci când un utilizator caută „fedoras femei“, „pălării pentru femei“, sau „de îmbrăcăminte pentru femei“, dar nu va afișa anunțul dvs. atunci când un utilizator caută „pălării bărbați“.
Afișați originalul
Potrivirea expresie Potrivirea expresie este un alt unul dintre tipurile noastre de potrivire preferate din cauza echilibrului de control și de a ajunge că vă oferă ca un agent de publicitate. Anunțul dvs. va apărea numai atunci când un utilizator caută expresia cheie exactă, în ordinea exactă, dar poate cu unele cuvinte suplimentare la începutul și la sfârșitul interogării. Ca și în cele mai multe lucruri în AdWords, este mai ușor mod de a vedea cum funcționează în acțiune, așa că hai să aruncăm o privire. Dacă utilizați cuvântul cheie „pălării de damă“, în expresie, anunțurile dvs. sunt eligibile pentru a fi afișate pentru utilizatorii care caută „pălării de damă roșii“, a „pălării de damă pentru nunti“, dar nu pentru „pălării albastre pentru femei“ sau „pălării pentru femei“ . Ne place să utilizați potrivirea expresiei pe două cuvinte fraze de cuvinte cheie
Potrivirea exactă Potrivirea exactă este cea mai restrictivă opțiunea de tipul de potrivire în AdWords, iar opțiunea de tipul de potrivire ne găsim folosind cel mai puțin. Când vă înscrieți utilizând potrivirea exactă pe cuvintele cheie, spui Google pe care doriți ca numai anunțurile dvs. pentru a declanșa atunci când un utilizator în fraza exactă a cuvintelor cheie ați selectat. De exemplu, dacă utilizați „pălării de damă“ de cuvinte cheie în potrivirea exactă, anunțurile dvs. sunt eligibile pentru a afișa numai atunci când interogarea de căutare a unui utilizator este „pălării de damă“. Dacă un utilizator caută „pălării maro femei“ sau „pălării pentru femei“, Google nu va afișa anunțul. Deși natura selectivă a Potrivirea exactă generează trafic de înaltă calitate, lasă de multe ori o mulțime de trafic potențial valoroase din ecuație.

Înțelegerea tipurilor de potrivire a cuvintelor cheie la un nivel de bază va ajuta să vizați utilizatorii care sunt cele mai susceptibile de a interacționa pozitiv cu anunțurile. O înțelegere puternică vă va pune în poziția de a cheltui banii cu înțelepciune, fără teama de a atrage trafic irelevant.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+