19 Jul
2017

CUM SA FOLOSESTI SOCIAL MEDIA PENTRU ECOMMERCE

SOCIAL MEDIA PENTRU ECOMMERCE

In prezent Social Media a luat cu asalt internetul. Nu doar atat, dar a devenit un must have pentru orice afacere indiferent de cat de mare este.

Sincer, oamenii de marketing au observat inca devreme puterea retelelor socialie pentru afaceri in primul rand le ofera o metoda de promovare si de comunicare cu piata tinta fie ca e vorba de Facebook, Instagram, Linkedin si alte platforme de social media.

follow site social media pentru ecommerce2

Pentru afacerile care intra in online, social media este o metoda prin care sa atraga clienti si sa se faca mai cunoscuta. Retelele socializare permit afacerilor sa atraga clienti, sa ia legatura cu piata tinta si sa isi dezvolte brandul. Prezenta in social media a afacerii tale este un must have.

see url Incet, incet retelele de socializare devin portale comericale. Afacerile care sunt atente la trenduri fac bani frumosi din eforturile de marketing pe social media. CUM?

go to link Citeste mai departe sa afli 🙂

Engagement la patrat

Clientii sunt comoara oricarei afaceri. Interactioneaza cu clientii pe social media. Fi prezent acolo unde sunt clientii tai. Sunt nenumarate metode de a interactiona cu piata tinta pe social media.

In primul rand trebuie sa faci un research pentru a descoperii nevoile pietei tinta, sa vezi cand sunt clientii online, pe ce platforme isi petrec acestia timpul, ce fel de continut prefera. Dupa aceea poti trece la pasu 2.

Achizitia de clienti – brandul si activitatea ta pe social media sunt parte din identitatea ta. Astfel trebuie sa ai grija ce postezi pe social media. Dezvolta un calendar editorial cu tipurile de postari si orele la care le vei publica.

Customer service – Ce vor clientii de la brandurile active pe social media? Asistenta clienti si sa fie la curent cu noutatile si ofertele actuale. Astfel trebuie sa te asiguri ca poti sa oferi suport clienti pe social media.

Customer engagement – Este important ca activitatea de marketing pe social media sa fie interactiva. Aici ma refer la faptul ca postarile tale sa atraga like, comm, share si sa ajunga la cat mai multa lume. Din research iti poti da seama usor ce prefera piata tinta.

social media pentru ecommerce

Publicitatea platita pe Social Media – am sa va dau o veste proasta, nu mai prea poti face marketing gratuit pe social media, cel putin pe Facebook si Instagram. Aceastea au un reach limitat. Astfel ca solutie poti apela la publicitatea platita. Este mult mai targetata decat cea de pe Google Adwords si poti selecta cine sa vada anuntul tau. Merita testata.

Analiza eforturilor de marketing pe social media trebuie sa fie prezenta in activitatea pe SM. Analizeaza reach-ul, impactul, orele la care ai postat, vanzarile generate de social media.
Acum ca ai aflat cum sa pui la punct o strategie de social media pentru site-ul de ecommerce te invit sa pui in practica tehnicile de mai sus.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+