19 Jul
2017

Abordarea analitca Data Driven

Category:Ecommerce

here Cum sa analizezi eforturile de marketing a magazinului tau online

follow url Daca ai un magazin online si depui zi de zi eforturi pentru a atrage clienti atunci cu siguranta vrei sa stii ce rezultate iti aduc aceste eforturi de marketing.

Astfel trebuie sa ai o abordare data-driven. La ce ma refer? La faptul ca fiecare efort de marketing depus trebuie sa fie monitorizat si usor tras o concluzie.

click Astfel aceasta este abordarea data-driven.

go here Iata un sistem oferit si implementat de VWO pentru aceasta abordare data driven.

click 1. Problema

Daca vrei sa vezi de ce nu functioneaza o platforma de marketing, o campanie intreaba-te care e problema. Din datele adunate afla unde are probleme campania de marketing.

click here Poate o fi platforma, copy-ul, imaginea sau orice alta problema. Dar este crucial sa afli cauza acesteia.

2. Rezolvarea

click here Dupa ce ai descoperit problema trebuie sa vi cu o solutie sau mai multe in functie de caz. Datele adunate in timp iti vor arata solutia. Poate te promovezi pe platformele nepotrivite, postezi la ore nepotrivite, imaginile nu sunt bune, copy-ul nu este calitativ. Afla problema apoi vino cu solutii.
METODA STINTIICA DE CRESTERE

1. Identifica problemele de marketing

2. Cerceteaza cauzele problemei

3. Creaza si dezvolta un test pe baza de ipoteze

4. Masoara rezultatele

5. Aplica rezultatele bune si testeaza in continuare.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+