30 Aug
2016

6 METODE DE CRESTERE A RATEI DE CONVERSIE

Category:Uncategorized

6 METODE DE CRESTERE A RATEI DE CONVERSIE

Sunteți interesat în a ști cum să convingeti mai mulți oameni sa cumpere produsele și serviciile dvs., fără a fi nevoie să investiti mai multi bani in promovare?

Contrar credintei populare, un plan de marketing eficient nu este singurul factor care joacă un rol important în creșterea ratei de conversie a site-ului. Cheia unui plan de marketing de afaceri de succes este capabilitatea să înțeleagă un pic de psihologia clientului.

De ce?

go to link Fiecare dintre noi are declanșatori mentali similari care ne fac sa finalizam anumite acțiuni. Și, pentru ca aceste acțiuni să lucreze pentru afacerea dvs., aveți nevoie de a înțelege declanșatoarele precum și modul de a le utiliza în mesajul de marketing.

Aici sunt primele 6 rate de conversie sfaturi de optimizare folosind declanseaza psihologice pe care le puteți începe să utilizați astăzi pentru a crește rata de conversie a site-ului:

go to site 1. Adresati o problemă și oferti o soluție

Tot comportamentul uman este condus de “necesitate”. Necesitatea de a evita durerea cauzată de o problemă și dorința de a face lucrurile mai usoare îi face pe oameni să ia acțiunea dorită. Pentru a putea utiliza acest declanșator, trebuie să înțeleageti punctele cheie dureroase ale publicului tinta si de a oferi o soluție pe care le rezolvă într-un mod în care se așteaptă.

Iată cum să meargă acestea pt dvs.:

identificati cine “exact” este publicul tinta
intelegeti obiceiurile lor de cumpărare
Puneti la dispozitie ceea ce caută de la afacerea dvs
aflati problemele comune cu care se confruntă pe o bază de zi cu zi și de tipul de soluție pe care o caută
Oferiti o solutie care adauga valoare pentru client și, în același timp pentru afacerea dvs

Oferiti o soluție de la A la Z. Aratati probleme actuale a clientiilor potentiali apoi faceti evidente solutiile pe care le oferiti. Scopul dvs ar trebui sa fie pentru a ajuta clientii dvs. potentiali si sa ii conduceti la un punct care este cât mai aproape posibil de conversie finală, astfel încât să nu se piardă și sa aiba un sentiment că sunteti mereu cu ei. Acest lucru, de asemenea, contribuie la construirea raportul unui brand centrat pe client.

2. Crearea sensul de a oferi ceva nou

Noi oamenii iubim lucruri noi. Ceva ce pare interesant necunoscut și instantaneu ne atrage la un produs. Noutatea ne face să credem că e, probabil, ceva excepțional, plin de așteptare pentru noi și această curiozitate ne motivează să cautam un produs.

Dacă doriți ca potentialii clienti să cumpere produsele, aduceti ceva nou. Prin combinarea acestui lucru cu un sentiment de urgență creează percepția de noutate. Aceasta este o lovitură sigura mod de creștere a vânzărilor prin colectoare și este o tehnică pe care oamenii de marketing o folosesc de multe ori.

Dar, amintiți-vă să oferiti valoare clienților.

3. Petrece ceva timp de convinge

Creierul nostru caută mereu răspunsuri. Când spunem “uite, ți-am cumpărat o ciocolată”, primul lucru care vine în capul nostru este “de ce”. Dr. Michael Gazzaniga, profesor de psihologie la Universitatea din California, a constatat că mintea noastră rațională caută explicații mereu. Vrem să fie în măsură să înțeleagă lucrurile înainte de a investi timp în ele.

Cu atât mai mult timp au petrecut clientii potentiali cu un produs sau intelegerea lui cu atât mai probabil ca acestia să ia măsuri. Astfel noi trebuie sa ii punem cat mai mult in contact cu produsul si serviciul nostru.

4. Creați o poveste
Povestile au fost o parte din viața noastră de generații. Este modul în care am fost în stare să înțelegem ce este istoria, să înțeleagem evoluția și mai mult. Potrivit cărții lui Gerard Zaltman despre cum cred clienții: Perspective esențiale în minte, 95% de cunoaștere se întâmplă în afara creierului nostru conștient și în interiorul nostru subconștient, creierul emoțional.

Povestile activeaza părți emoționale ale creierului care ne încurajează să ia măsuri. Pentru că ele sunt singura modalitate de a simti o experienta fara de fapt, ca ea se confrunte cu noi. Întreprinderile trebuie să identifice zonele pe care clienții lor se asociază cu cea mai mare și apoi sa creeze o experiență care stimulează emoțiile lor pentru a încuraja o acțiune dorită.

5. Simplificarea solutiei potrivite

Nimanui nu ii place un proces lung si complex pentru a ajunge la o soluție. La urma urmei, se presupune a fi o soluție și nu o altă sarcină. Potrivit cărții ” gândire rapidă și lentă”, o “legea de cel mai mic efort” general, se aplică în procesul de luare a deciziei clienților.

Cantitatea de efort pe care clientul trebuie să pună în luearea unei decizii este echivalat cu costul produsului. În cazul în care clientul simte soluția nu este demna de un efort indelugat, el va alege calea “leneșa” și cauta o alternativă mai simplă. Simplificând soluția oferita vei avea parte de mai multe conversii.

6. Utilizați o dovadă socială în spate mesajul dvs.
Oamenii au tendința de a căuta comentarii client înainte de a încerca noi produse și servicii. În conformitate cu cea mai bine vanduta carte, “Influențe: Psihologia Persuasiunii”, dacă puteți obține persoane similare cu publicul tinta pentru a garanta pentru produsele și serviciile dvs.,veti face procesul de luare a deciziei pentru clientii dvs. mai rapid .

Suntem cu toții creaturi sociale care cauta să privească spre alții pentru a determina ce avem nevoie și ce acțiuni trebuie să facem pentru a ajunge acolo. Așa că aratati clientiilor dumneavoastră potentiali modul în care alții beneficiază de produsele / serviciile dvs.

Aveți posibilitatea să utilizați marturii de la clienții existenți sau să afiști numărul de persoane care au folosit produsele / serviciile pentru a da dovada de rezultatele pe care le pretindeti.

Astfel daca veti aplica cele 6 principii de mai sus veti avea sanse mai mari de a convertii traficul de pe site in clienti si sa va cresteti vanzarile!

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+