21 Aug
2016

10 Metode De Crestere a Ratei de Conversie

Category:Uncategorized

here [emaillocker]

10 Metode De Crestere a Ratei de Conversie

 

Efectuarea unor modificări de pe site-ul tau poate fi înfricoșător.

Ce se întâmplă dacă rata de conversie se duce în jos? Ce se întâmplă dacă ai implica un designer pentru a face toate modificările (care va costa foarte mult) și ajung să afecteze negativ afacerea ta?

Toate aceste preocupări sunt total valabile. Fiecare afacere are riscurile sale. Iar dacă într-adevăr doresti să îmbunătățesti rata de conversie a site-ul tau, ar trebui să ai curaj să explorezi noi teritorii cu riscuri calculate cel puțin.

Așa că, în cazul în care optimizarea site-ul tau pentru o mai bună conversii este nou pentru tine, punerea în aplicare a celor mai bune practici ale industriei de optimizare a conversiilor este o modalitate foarte bună de a începe cu un risc minim.

La urma urmei, aceste practici sunt numite “cele mai bune” pentru un motiv. Ele lucrează pentru majoritatea. Dar, din nou, fiecare site are propriul set de vizitator unic, iar rezultatele pot fi, uneori, în mod surprinzător de imprevizibile.

web design timisoara

source 1. Reducerea Fieldurilor din Formulare

Elimina câmpuri de formular care nu sunt necesare. Nu incerca să iti faci munca ușoară prin adăugarea de câmpuri suplimentare care urmează să fie completate de către clienții tai.

Întreabă-te din nou – am nevoie într-adevăr numele companiei lor, codul poștal, codul CV-cărții de credit, reconfirmarea lor de parola / e-mail id? O companie a redus forma 11-câmp la 4 domenii, care au crescut nr de conversii cu 160%.

2. Utilizați o culoare contrastantă pentru Call to-action-ul (CTA) Buton

Ai putea citi studii de caz care spun, de culoare roșie apel la acțiune care convertit mai bine decât una verde, și așa mai departe. Dar acest lucru nu înseamnă că ar trebui să utilizezi CTA de culoare roșie pentru a îmbunătăți conversii.

Ca un sfat suplimentar, aș recomanda să alegi o culoare CTA care nu a fost utilizata oriunde pe pagină, astfel încât iasa în evidență bine și a atrage atenția necesară.

optimizare rata conversie

3. Scapa de slidere

S-ar putea crede că e cool și toate, dar aproape toți experții de conversie sugerează să elimini aceste slidere, deoarece acestea reduc conversiile.

Carusele fotografie nu permit utilizatorilor să exploreze site-ul în propriul lor ritm, ei creează orbire banner-ul, și există atât de mult mai mult decât e în neregulă cu ele.

Experți de conversie populari, cum ar fi peep Laja recomandă insistent să scapi de ele. Poti inlocui aceste glisiere cu o ofertă profitabilă, statică.

4. Inlocuirea de poze STOCK

Nu e nimic corect despre ele, cu excepția calității. Ei privesc fals și de a reduce credibilitatea site. Aminteste-ti că scopul unui site web nu este de a arata fancy, ci pentru a atinge anumite obiective.

Oamenilor le place să se ocupe de oameni, nu site-uri web. Așa că, încercearca să utilizezi oameni reali pe site-ul tau în loc de fotografii comerciale sau chiar modele. Lasa oamenii normali ca proprii angajați sa pozeze pentru tine. Aceasta va ajuta oamenii să se refere mai bine și de a-i face mai dispuși să facă afaceri cu tine.

servicii seo timisoara

5. Testațeaza Call-to-action Text buton

În loc de a spune ceva de genul, să prezinte, sau o înscriere, utilizeaza textul buton pentru a spune vizitatorilor ce trebuie să se aștepte la următorul pas după ce faceți clic pe acel buton.

6. Așeza CTA-ul in partea de sus a paginii

Unbounce A / B a testat pagina lor de destinație și a emis ipoteza că trecerea de stabilire a prețurilor si a CTA in partea de sus ori a stimulat conversiile lor. Iar ipoteza lor s-au dovedit a avea dreptate. Pagina de tratament cu call-to-acțiuni vizibile de mai sus ori a crescut cu 41 de rate de clic%.

7. Adăuga un videoclip

Arata produsul în acțiune, fa un film cu instrucțiuni dacă oferi ceva complicat. Sunt atât de multe moduri de a folosi clipuri video pentru a îmbunătăți ratele de conversie site-ului.

8. Asigura-te ca ai un titlu clar

Titlul este, de obicei, unul dintre lucrurile cele mai vizibile pe o pagină de destinație și un titlu clar poate stimula rata de conversie de pe site într-o mare măsură.

 

9.Afișează numărul de telefon în Font imens

Este, de obicei, cel mai bine să adaugi numărul tau în antetul paginii tale de pornire, astfel încât acesta nu este ratat de vizitatorii site-ului. Acest lucru adaugă credibilitate și asigură, de asemenea, oameni care sunt ușor abordabil în cazul în care au probleme sau probleme în timpul procesului de achiziție.

10. Utilizați cuvântul magic “GRATUIT”

Unul dintre clienții noștri au făcut un test rapid AB în instrumentul nostru pentru a adăuga cuvintele: “Este gratis” cu un apel la acțiune și aceasta a crescut de rata de conversii cu 28%.

Cuvântul “GRATUIT”a contribuit la rata de conversie a unui lot de mai multe site-uri web. Recomand sa incerci aceasta tehnica daca nu ai utilizat-o pana acum.

 

[/emaillocker]

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+