Realizarea unui audit de SEO - STAR MARKETING TIMISOARA
7 Aug
2016

Realizarea unui audit de SEO

Category:Uncategorized

Efectuarea unui audit SEO sau având unul efectuat pentru tine este o oportunitate de a intelege ce este de lucru pentru site-ul dvs., ceea ce nu este, si în cazul în care se afla oportunitate.În timp ce fiecare site este diferit, exista o serie de domenii care urmeaza sa fie revizuit, care sunt comune printre aproape toata lumea. Aceasta serie din trei parti va acoperi:

SEO tehnic
Continut (sau “optimizare site on-page”) SEO
Optimizare site off page
Astazi se va discuta despre auditul tehnic SEO. Primul lucru care aproape întotdeauna atunci când se ia pe un site nou sau efectuarea unui audit este cu tehnica.

Este în aceasta zona puteti gasi unele dintre cele mai rapide victorii, pentru a îmbunatati experienta dvs. de utilizator si de a face din plin de tot ceea ce urmeaza. Iata câteva dintre domeniile-cheie pentru a revizui si adresa:

1. Indexarea
Primul lucru pe care doriti sa verificati este cât de multe pagini sunt indexate de motoarele de cautare.Pur si simplu navigati la motorul de cautare dorit si introducând [site-ul: domain.com] va produce numarul de pagini indexate si va dvs. afita paginile motorului pare mai important.

S-ar putea știti instinctiv dacă acest număr se potrivește aproximativ numărului total de pagini; dacă nu, puteți accesa cu crawlere te folosind instrumente, cum ar fi Xenu (gratuit) sau Screaming Frog.

Este de lucru suplimentar revizuirea paginilor de top de rang pentru a ne asigura că au sens. Dacă pagina de start sau alte pagini-cheie nu sunt ridicate de pe listă, acest lucru înseamnă că este posibil să aveți o penalizare sau că structura dvs. internă de legătură este atât de săracă încât prioritatea nu este acordată celor mai importante pagini.

2. Robots.txt
Dacă ați găsi numărul de pagini indexate nu este corect (și chiar dacă este), următorul pas este de a verifica fișierul robots.txt (situat la domain.com/robots.txt). Aici, sunteți pur și simplu în căutarea pentru a vă asigura că nu blochează crawlerele motorului de căutare de la orice ai fi indexati.

3. Domeniul preferat
Multe site-uri sunt accesibile la http://domain.com/, http://www.domain.com/, https://domain.com/, https://www.domain.com/, și poate chiar toți cei URL-uri cu index.php, index.html sau index.asp la sfârșitul anului.

În timp ce Google este mult mai bine decât a fost odată la unificarea diferitelor adrese URL, veți dori în continuare să se asigure că toate aceste URL-uri separate, sunt 301 redirecționează la un singur unul. Acest lucru asigură că nu există nici o confuzie vreodată despre care versiune a paginii pentru a rang, și unifică toată greutatea link-ul de intrare la un singur punct.

4. Sitemapuri
Până la câteva luni în urmă mi-ar fi scris că singura cerință a fost de a produce un sitemap XML și trimite-l prin consola dvs. de căutare. Din februarie 2016, cu toate acestea, liniile directoare pentru webmasteri modificat pentru a include o recomandare de a avea un sitemap care poate fi citit-uman. Dacă nu aveți un sitemap care poate fi citit-uman, Xenu va genera unul pentru tine.

5. Link-uri interne sparte
Atât ca un SEO și un utilizator, nu îmi place legăturile rupte. Pentru un utilizator, acestea sunt de înțeles frustrant – și după toată munca grea pentru a obține un vizitator pe site-ul dvs., nu doriți să-i enerveze. Din punct de vedere SEO, un link rupt este irosit, în esență, PageRank. Sucul de legătură încearcă să curgă la pagina, iar atunci când nu se poate ajunge acolo, pur și simplu se evaporă.

6. dispozitivele mobile
În cazul în care site-ul dvs. nu oferă utilizatorului o experiență bună pentru vizitatori mobili, acest lucru poate avea un impact negativ asupra dvs. Topul mobil – și există o șansă decentă care va afecta Topul desktop în viitorul apropiat.

7. Google PageSpeed
Accelerarea site-ul dvs. îmbunătățește valoarea ta percepută în ochii Google. Este destul de important ca acestea să ofere un instrument numit PageSpeed Insights, care va scana orice pagina introduceți și oferă nu doar un scor (pe o scară de la 1 la 100), dar, de asemenea, recomandări cu privire la modul de a remedia problemele. gradare lor de “OK” pornește de la 65 de ani, și clasificarea lor “Good”, începe la 85. Evident, cu atât mai mare cu atât mai bine.

Bucurați-vă de procesul de aici; aceasta este una dintre cele foarte puține ori în SEO atunci când ajunge pentru a vedea o valoare numerică directă dat imediat la o acțiune pe care o luați. Acest instrument este, de asemenea, accesibil prin intermediul “Viteza site-ului” în Google Analytics.

9. Structura internă link-ul
Fiecare link pe o pagină reduce valoarea celorlalte. Acest lucru nu este de a spune că ar trebui să ruleze off și să elimine toate link-urile dvs., dar atunci când se uită la site-ul dvs., trebuie să ia în considerare ceea ce paginile cele mai importante sunt pentru vizitatori și prioritate atât a motorului de căutare.

10.titluri duplicat & descrieri
Dublarea titlul și descrierea meta tag-uri nu este doar rău pentru SEO, este o experiență neplăcută pentru căutătorii. Tipand Frog este cel mai simplu instrument l-am găsit pentru detectarea rapidă și raportare a titlurilor și descrierilor duplicat (sau H1 tag-uri, sau …). Pentru a-l utiliza, pur și simplu rulați crawl, selectați elementul care sunteți interesat în a găsi duplicate ale (H1, de exemplu), și ordinea de evenimente.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+