Ghid Optimizare Site Web prin SEO Marketing
optimizare continut site
24 Jul
2016

Ghid de Optimizare Site Web

Ghid de Optimizare Site Web

In ziua de astazi daca vreti sa atrageti noi clienti potentiali pe site care sa cumpere si sa va faceti afacerea mai profitabila este necesar sa includeti procesul de optimizare a site-ului dvs web in strategia de marketing online.

Probabil pare ceva prea tehnic sa va optimizati singuri site-ul dar nu este asa de greu cand stiti exact ce pasi trebuie sa urmati.

De aceea, echipa Star Marketing a dezvoltat un ghid complet de optimizare SEO prin care sa aflati exact cum sa va optimizati site-ul pentru motoarele de cautare.

optimizare site web timisoara
optimizare site web timisoara

Acest ghid se imparte in 3 mari sectiuni:

  1. Pre-optimizare site
  2. Optimizare site On Page
  3. Optimizare site Off Page

 

Proces Pre-Optimizare Site Web

Alegerea unui nume de domeniu

Gasirea numelui de domeniu potrivit poate fi o afacere de complicat , si într-adevar , poate însemna
diferenta dintre succes si esec în piata online . Ca atare,
este important sa se ia în considerare urmatoarele înainte de a alege un nume de domeniu :

PENTRU NOI SITE-URI  În functie de tipul de branding , alegeti un nume de domeniu care este fie foarte usor de branduit( ceea ce înseamna ca poate fi usurinta si în mod pozitiv asociate cu produsul sau serviciul ), sau unul care are principalele cuvinte cheie în numele site-ului.Daca numele dvs. de domeniu se potriveste exact cuvintele dvs. cheie Google plaseaza un plus de relevanta pe site.

Selectarea cuvintelor cheie

Cuvintele cheie sunt ceea ce ajuta site sa fie clasate de catre motoarele de cautare pe Internet ,si, ca rezultat , ofera un ajutor pentru ca clientii sa gaseasca prezenta dumneavoastra pe Internet.

Sunt multe strategii care pot fi utilizate pentru a asigura probabilitatea ca site-ul dvs sa sa claseze bine în cautari de cuvinte cheie .

Utilizati un instrument de cuvinte cheie pentru a va ajuta sa gasiti cuvintele cheie cele mai directionate pentru site-ul dvs.
Instrumentul de la http://tools.seobook.com/general/keyword/ este unul foarte bun.

Targetati diferite expresii de cuvinte cheie pe fiecare pagina .
Targetati nu mai mult de una sau doua primare si doua sau trei cuvinte cheie secundare sau expresii pe pagina.

seo timisoara
seo timisoara

 

Optimizarea site-ului on page

Optimizarea site-ului on page este procesul de a ne asigura ca functiile site-ul dvs. ruleaza cel mai eficient mod posibil , în ceea ce priveste motoarele de cautare . Urmatoarele sunt masuri pe care le puteti lua pentru a optimiza pagina.

Utilizati cuvintele cheie în titlul paginii . Se pune cel mai important cuvânt cheie/expresie aproape de începutul titlului paginii .

Nu puneti titlul site-ului pe fiecare pagina a site-ului decât daca sunteti cu adevarat încercarea de a marca acest nume . In acest scenariu , înca mai este , de obicei, cel mai bine pentru a plasa numele site-ului la sfârsitul paginii.

Cu cat titlurile site-ului sunt mai scurte , de obicei, sunt clasate mai bine decat titlurile cu un numar de caractere mare.

Optimizarea meta tag-urilor nu este extrem de important , dar ele pot ajuta la rata de click . Meta
descriere ar trebui sa fie o propozitie la un paragraf care descrie continutul paginii .

Optimizarea Meta descrierilor are urmatoarele elemente. Fiecare pagina trebuie sa aiba o meta descriere unica, relevanta si care sa capteze atentia celor care fac o anumita cautare. Numarul maxim de caractere este de 160. Adaugati cuvantul cheie la inceputul meta descrierii.

Meta Tagul de cuvinte cheie este acel text prin care spunem motoarelor de cautare dupa ce cuvinte cheie optimizam acea pagina.

Utilizati un singur antet , H1 descriptiv pe pagina dvs. care sa contina cuvântul cheie
fraze similare cu cele pe care le vizati în titlul paginii . Acest lucru ajuta sa consolideze
titlul paginii.

Pentru a oferi cele mai bune rezultate posibile , motoarele de cautare trebuie sa încerce sa descopere toate paginile publice pe World Wide Web si apoi sa prezinte cele care se potrivesc cel mai bine cu cautarea utilizatorului
interogare .Primul pas în acest proces este prin Web . Motoarele de cautare încep cu un set de site-uri care sunt cunoscute a fi site-uri de calitate foarte mare, iar apoi acceseaza link-urile de pe fiecare pagina
dintre aceste site-uri pentru a descoperi alte pagini web .

servicii web design timisoara

Urmatorul pas în aceasta cautare se produce atunci când motorul de cautare returneaza o lista de pagini relevante
Web-ul în ordinea în care considera ca este cel mai probabil pentru a satisface utilizatorul

Motoarele de cautare sunt pline de site-uri web si de continutul fiecarei pagini web . La urma urmei acest continut
care defineste o anumita pagina , iar motoarele de cautare fac o analiza detaliata a fiecarui web pagina ei gasesc în timpul unei crawl pentru a ajuta la a face aceasta determinare

Analiza Factorilor de clasare:

Autoritatea Paginii
Autoritatea Domeniului
Link-uri numar/calitate
Densitate cuvinte cheie
Timp pe site
Continut
Imagini
Link intern/extern

DEZVOLTARE CUVINTE CHEIE

Pasul 1: Gasire cuvinte cheie

Este vital pentru a obtine acest lucru facut cât mai curând posibil, în orice proces de SEO . Cuvintele cheie unitate din strategia de SEO on-page sunt necesare a fi bine gandite si incluse in text, continut, imagini pentru o mai buna clasare in motoarele de cautare a site-ului.

Pasul 2 : Arhitectura site-ului

Venind cu o arhitectura site-ului poate fi foarte dificil. In acest stadiu , trebuie sa va uitati la acea cercetare de cuvinte cheie si la site-ul existent (pentru a face cât mai putine schimbari posibil ) . Va puteti gândi la acest lucru în ceea ce privette harta site-ului .

construire site timisoara

Pasul 3 : Cartografiere cuvinte cheie

Odata ce aveti o lista de cuvinte cheie si un bun simt al arhitecturii generale , se începe procesul de cartografiere a
celor mai importante cuvinte cheie relevante pentru URL-uri ( nu invers) . Cand adaugam cuvintele cheie pe pagina noastra si in continut trebuie sa avem grija ca ele sa fie plasate cat mai natural in continut!

Pasul 4: Optimizarea On Page a site-ului

Procesul de optimizare site on page este unul extrem de necesar si de important mai ales cand vrem sa clasam site-ul mai bine in motoarele de cautare. Trebuie sa retinem ca acest proces de optimizare on page a site-ului tine exclusiv de noi si nu de alti factori externi.

Iata mai jos cateva elemente de luat in considerare atunci cand optimizam on page site-ul nostru:

1.Optimizare Titlu site
Titlurile paginilor sunt unul dintre cei mai importanți factori SEO pe site-ul tau. Fiecare dintre paginile și mesajele dumneavoastră ar trebui să aibă propriul său titlu unic, care include principalele cuvinte cheie pentru acea pagină.

2.Optimizare Meta descrieri
Mulți oameni uita să includă descrieri meta pentru paginile lor. Aceste descrieri sunt un loc important pentru a include cuvinte cheie relevante pentru conținutul dvs., deoarece acestea sunt utilizate în rezultatele căutării atunci când pagina dvs. este afișată.

3.Optimizare URL
Inclusiv motor de căutare URL-uri prietenoase pentru fiecare dintre paginile dvs. este foarte recomandat, deoarece acestea aduc o mai bună crawling. URL-uri mai scurte par să funcționeze mai bine în rezultatele motorului de căutare, totuși, că nu este singurul factor
URL-uri care includ cuvinte cheie direcționate, de asemenea, performanțe mai bune. Localizarea acestor cuvinte cheie poate fi, de asemenea, o influență majoră.

marketing-timisoara

4. Optimizare continut site

Tag-uri ale corpului (H1, H2, H3, H4, etc.)
Atunci când scrieți articole, ar trebui să rupe conținutul în secțiuni mai mici și paragrafe pentru a face mai ușor pentru oameni să citească. Aceste secțiuni pot fi date titlu, care este în cazul în care se utilizează H1, H2, H3, H4, etc tag-uri.

5. Optimizare Imagini Site

Utilizarea imaginilor în conținut este o modalitate foarte bună de a face site-ul mai atrăgător și pentru a rupe bucăți plictisitoare de text. Puteți utiliza aceste imagini pentru a ajuta la îmbunătățirea site-ul dvs. SEO.
Toate imaginile încărcate au titluri, astfel încât să le trateze la fel ca și titlurile paginilor tale. Inclusiv cuvintele cheie relevante pot ajuta oamenii să găsească site-ul dvs. atunci când caută pe Google Images.
De asemenea, puteți include Alt Text și Descrieri pentru imaginile dvs., ceea ce le face chiar mai util cu SEO.

6. Optimizare link-uri site

Link-urile transmit semnale catre Google despre fiecare site in parte. Acestea se impart in 2 categorii – interne si externe. Ambele sunt importante si nu trebuie ignorate.

 

Strategia de SEO poate fi împărțită în două categorii distincte; Optimizare site on page si optimizare site off page.
SEO on-pagină se referă la toate lucrurile pe care le puteți face pe site-ul dvs. pentru a vă ajuta să rang superior, cum ar fi titlurile de pagină, care leagă intern, meta tag-uri și descrieri, etc.
SEO off-page se referă la toate lucrurile pe care le puteți face direct de pe site-ul dvs. pentru a vă ajuta să rang superior, cum ar fi rețelele sociale, prezentarea articol, forum și marketing blog, etc.
În postul de astăzi vom privi în mod specific la SEO off-page și unele dintre cele mai eficiente modalități de a crește Topul dvs. pagină de pe motoarele de căutare

Optimizare Site Off-Page

  1. Social Networking este mai mare decât oricând în aceste zile! Uneori, cunoscut sub numele de “Online Reputație Management”, implicându cu site-uri de social media este etapa fundamentală cu care începeți să faceți publicitate, de piață și de a construi reputația online în termen de nișă.

Trebuie să te înscrii până la cele mai populare site-uri de social networking, cum ar fi; Facebook, LinkedIn, Twitter, Google+, etc, și să creați-vă un profil propriu. Acest lucru vă permite să extindeți rețeaua online de contacte, pentru a se conecta și de a interacționa cu prietenii, să împartă lucrurile unii cu alții, și, cel mai important, să promoveze site-ul dvs. / blog și de a ajuta la construirea reputația online

2. Subscrieri pentru motoare de cautare – Puteti trimite site-ul dvs. în motoarele de căutare populare cum ar fi google, yahoo, bing. Va puteti inscrie site-ul in motoarele de cautare principale precum Google, Bing, Yahoo.

consultanta marketing online timisoara

3.Social Media Implicare

O tehnică majoră off-page SEO este un angajament social media. Dacă doriți ca să facă afacerea, site-ul sau pe blog-ul popular, se angajeze cu oameni pe mai multe platforme de social media. Prezența mass-media sociale va ajuta să crească afacerea și de a ajuta, de asemenea, să obțineți mai multe link-uri înapoi.

4. Forumul Prezentarea

Participa la forumuri de căutare, care sunt legate de site-ul dvs. și de afaceri și să facă o legătură cu acea comunitate. Răspundeți fire, răspunde la întrebările oamenilor și să dea sugestii și sfaturi dumneavoastră. Face uz de forumuri “Do-Follow”

5. Info-grafice:

A face fotografii informative care descriu despre site-ul si produsele de pe site-ul tau. Trimite aceste info-grafice de pe site-ul info-grafic prezentarea cu un grad ridicat de PR, cu o descriere foarte bună. să păstreze în minte descrierea este foarte importanta pentru SEO.

ghid optimizare site

6. Submisie articole

Trimite articole într-un director de PR de mare depunere articol. Puteți oferi, de asemenea, link-uri către site-ul dumneavoastră. Asigurați-vă că conținutul este unic și de înaltă calitate. conținut de calitate scăzută și un conținut care are mai mult umplutura de cuvinte cheie s-ar putea obține respinse. Alege categoria corectă și să dea un titlu bun pentru conținutul.

7.Photo Sharing
Dacă ați folosit oricare dintre propriile fotografii sau imagini de pe site-ul dvs., atunci puteți partaja apoi pe multe dintre site-urile majore de partajare a fotografiilor, cum ar fi Flickr, Picasa, Foto Bucket, etc. Alte persoane vor fi în măsură să le vadă și să le comenteze , sperăm, ca urmare a unui link către site-ul tau.

8. Sharing de Fișiere audio:
Puteti dezvolta materiale publicitare in fișiere mp3. Trimite aceste fișiere audio de pe unele site-uri de prezentare video de PR mare, din nou, cu o descriere eficientă.

9.Prezentarea video

Dacă doriți ca să vă videoclipurile dvs. populare, cap de la site-uri populare de depunere video. Da un titlu propriu zis, descriere, tag-uri și link-uri de referință. Este una dintre cele mai populare moduri de a obține o calitate înapoi link-uri, deoarece toate site-urile de prezentare video de PR au ridicat.

 

 

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+