Principii psihologice pentru cresterea conversiei

marketing timisoara

Principii psihologice pentru cresterea conversiei

1. Psihologia Consumatorului din Online

Probabil sti deja care toti facem cumparaturi pentru a ne satisface o nevoie, dorinta sau un moft. Dar si ca alegem produsele in functie de calitate, pret, caracteristici. In mare cand vine vorba sa cumparam un produs/serviciu ne uitam la pret, la cum este el comunicat, cand trebuie sa platim si cum este impachetat.

web design timisoara

Perceptia despre pret: Stiai ca simtim mai multa durere cand platim cash decat prin card? Psihologia a aratat ca noi punem mare accent pe perceptia costului. Daca platim cash simtim un nivel de stress mai ridicat decat daca platim prin card.

Efectul timpului - cu cat consumam produsul mai repede cu atat suntem mai putin atenti la cost. Daca suntem presati de timp sa cumparam ex- nu avem benzina nu ne mai gand la cat costa benzina. Daca platim inainte sau dupa ce cumparam un obiect pe care il vom folosi in viitorul indepartat reducem atentia la cost!

2. Design pentru conversii

Nu mai are rost sa spun cat de important este design-ul pentru a vinde mai mult in online. Daca ai un design bine gandint si bine aplicat vei avea sanse mai mari sa vinzi in online. Foloseste culori in constrast pentru a capta atentia asupra unor elemente precum CTA, Form Field, Oferta.

Incapsularea unor elemente ajuta la atragerea atentiei userului. Spre exemplu acest form de contact de mai jos a fost incapsulat si atrage atentia.

optimizare site web timisoara

Directia ochiilor - daca vrei sa atragi atentia asupra unor elemente de pe site/landing page poti introduce elemente foto cu chipuri care au privirea inspre elementele pe care vrei sa le evidentiezi.

3. Psihologia imaginii pe site

Cei de la Hubspot au simtit o crestere cu 28% in rata de conversie dupa ce au adaugat poze cu persoane care folosesc produsul lor. Deci merita sa folosesti poze cu cei care iti utilizeaza produsele/serviciile.

De asemenea pune poze cu oameni care zambesc - dar atentie mare! Nu pune poze de stock gasite in online. Pune poze reale pentru a creste credibilitatea!