Metoda LIFT de a creste rata de conversie

optimizarea ratei de conversie

Metoda LIFT de a creste rata de conversie

 

Daca vrei sa iti cresti rata de conversie de pe site si sa ai mai multe vanzari in online ai nevoie de un site bine construit care sa vanda. De aceea in acest post am sa iti prezint metodologia LIFT de crestere a ratei de conversie de pe site. Metodologia LIFT este bazata pe 6 factori esentiali pe landing page-ul tau. Aceasta metoda a fost creeata de Wide Funnel o companie de renume din SUA.

1. Propozitia de valoare

Este cea mai importanta propozitie de pe site-ul tau sau landing page. Ea trebuie sa fie primul text pe care userii tai il vand cand ajung pe site. Ea arata beneficiul principal/ promisiunea pe care o exprimi. Ex: " cel mai rapid net din Romania"

2. Relevanta

Landing page-ul tau este relvant cu ceea ce vor sa vada vizitatorii cand ajung pe site-ul tau. Relevanta textului, design-ului si al imaginilor de pe site este critica. Trebuie sa vorbesti pe limba clientiilor tai si sa fii relevant cu ceea ce vor ei de la tine.

3. Claritatea

Landing page-ul tau comunica in mod clar mesajul tau? Butonul de CTA indeamna userii sa faca o actiune clara? Imaginile sunt de calitate? Toate aceste elemente dar si altele trebuie sa fie clare si sa exprime puternic mesajul de pe site/landing page. Trebuie sa ai de asemenea un design clar are sa nu oboseasca ochiul.

4. Urgenta

De ce sa fac o actiune acum? Asta se vor intreba userii site-ului tau cand le ceri ceva. Urgenta are 2 componente - interne( cum se simte userul pe pagina ta) si externe ( ce adauga omul de marketing pe site pentru a determina userul sa faca o actiune). Poti adauga oferte limitate de timp sau cantitati.

5. Anxietatea

Ce ii impiedica pe userii tai sa faca o actiune? Poate fi un contact form ambiguu sau lung, imagini neclare, CTA prost creat samd. Anxietatea este o functie a credibilitatii pe care ai dezvoltat-o cu vizitatorul si increderea pe care nu ai reusit sa o implementezi.
Poate fi lipsa garantiilor, lipsa testimonialelor, lipsa logo-uri de la clientii tai.

6. Distractiile

Ce elemente de pe site/landing page "fura" atentia userului tau? Pot fi prea multe imagini, plasarea unor elemente in site, animatii, pop-upuri, chaturi etc. Toate acestea pot fura atentia userului sa il vor face neatent la obiectivul tau principal acela de a da click pe CTA.

No Comments

Publică răspunsul