Ghid Optimizare SEO Off Page

Ghid Optimizare SEO Off Page

CONSTRUIREA LINK-URILOR – LISTA COMPLETA DE TEHNICI

Lista de fata este cea mai comprehensiva lista de tehnici de alcatuire de link-uri de pe Web, punct. Am creat aceasta lista pentru ca cele mai bune metode nu se gasesc intr-un singur loc, pe cand celelalte liste mai complete de pana acum sunt depasite deja.
De retinut inca de la inceput: mi-am dat silinta sa le categorizez in functie de apartenenta (ex. Local, Platit, Evenimente etc.) [Local, Paid, Events], dar multe din ele oricum se intersecteaza si pot fi incluse in mai multe capitole. De exemplu, sponsorizarea unui eveniment ar putea fi usor trecuta la sectiunea platit si evenimente [paid & events], dar a trebuit sa aleg una dintre ele. Nu uitati asta in cazul in care cautati doar tactici pentru evenimente.
Un alt detaliu: aceste tehnici pot fi aplicate in multe metode diferite. De exemplu, cazul vizitatorilor care pot post ape blog poate fi trecut la sectiunea bazata pe continut [content-based], dar o poti face o tehnica locala daca, de exemplu, detii un restaurant si postezi doar pe forumuri culinare locale.

ghid optimizare seo off page

BAZELE

Acestea sunt cele mai de baza tehnici din carte. Oricine poate folosi aceste metode, indiferent de industria in care activeaza.

Intreaba persoane pe care le cunosti daca au un link

* Timp: 1-2 saptamani
* Variabile: nimic
* Calitatea link-ului: inalta

Fie ca e vorba de prieteni, rude, angajati, colegi, parteneri de afaceri, clienti sau oricine altcineva, pur si simplu intreaba-i de un link. Cineva cunoscut sigur are un site sau un blog, deci poti sa te folosesti de asta.
Sugerez sa puneti pixul pe foaie in acest caz. In timp ce lumea digitala continua sa se dezvolte si sa presteze trenduri, tot mai multa lume isi creeaza site-uri si pagini de blog, si sansa e ca tu sa stii mai multi astfel de oameni. As putea zice chiar ca poti sa incerci sa postezi pe Facebook sau Twitter si sa aflii cine are vreun site sau blog.
In general insa, nu uita ca vrei sa primesti link-uri de la site-uri relevante de la acesti oameni pe care ii intrebi. Daca nu e relevant, vizualizatorii vor fi probabil ezitanti, si pe buna dreptate – nu se pot linka la un site de bijuterii cand ei au un blog de sport.

Construieste-ti relatii

*Timp: 11-12 saptamani
*Variabile: relatii cu clientii, medii sociale [ Social, Customer service ]
*Calitatea link-ului: inalta

Stii cum spun unii, ca “nu conteaza ce stii, ci pe cine stii”? La fel e si pe Web. Acele relatii interumane se vor transforma in link-uri, de termen mai scurt sau mai lung.
La fel ca si indrumarea vizitatorilor spre paginile tale web, nu sunt chiar metode directe de a obtine link-uri, deci am hotarat sa trec toate metodele de acest fel in aceasta sectiune.

Acte neasteptate de bunatate: oricand ai ocazia, fi dragut cu lumea. Poate ca nu suna foarte relevant, dar de fapt e foarte important si poate duce la colaborari pe termen lung.

Trebuie sa iti pese: la modul pe bune. Arata-le ca esti uman si consideri lucrurile si persoanele din jurul tau. Felicita-i daca vezi ca fiica sau fiul au postat pe Facebook poze de la ceremonia de graduare.

Participa: daca cineva face un sondaj sau testeaza ceva, participa si tu. Vei avea sansa de a conversa cu oameni noi si de a te promova.

Intalniri locale: fie ca vrei sa gasesti sau sa incepi o afacere, intalnirile de genul sunt ideale pentru a cunoste oameni noi, mai ales daca traiesti intr-un oras mare.

Intalniri de utilizatori: e metoda ideala de a cunoaste oameni care folosesc aceleasi produse sau servicii ca si tine.

Conferinte: serios, du-te la conferinte. Le recomand puternic pentru ca te pot invata multe si, din nou, cunosti oameni.

Suna-i: da, suna-i. Cunosc oameni care au aplicat tehnica cu mare success, facandu-si mai multa publicitate decat s-ar fi asteptat.

G+ Hangouts/ Skype: Skype e o metoda genial de a avea pe cineva in fata ta fara sa fie acolo de fapt, ceea ce, de multe ori, usureaza conversatia.
Twitter retweets, raspunsuri si mesaje directe: daca vrei sa cunosti pe cineva pe Twitter, prima data reposteaza-le posturile, apoi comenteaza-le si mai apoi scrie-le mesaj direct. La final, fa rost de adresa de e-mail si cam asta e tot.

Raspunde la intrebari: raspunde la intrebari pe Twitter, Quora sau oriunde gasesti comunitati de genul quiz. Sunt oportunitati sa te situezi pe radarul lor si sa iti viziteze pagina in viitor.

Nota: aceste tehnici sunt utile atat pentru a construi relatii interumane, cat si pentru a-ti atrage oportunitati de promovare si/sau colaborare. Aplica-le constant, nu le folosi doar ca solutii de termen scurt/lung.

Fa-ti un blog

*Timp: 8-12 saptamani
*Variabile: continut, design, dezvoltare, legal
*Calitatea link-ului: inalta

Crearea unui continut intr-o baza relevanta nu doar ca ajuta la construirea interna a link-urilor, dar iti ofera si abilitatea de a atrage natural vizitatori continutului tau. Blogul este indispensabil in cadrul multor tehnici descrise in continuare,
Nu intelegeti gresit- in cazul blogului, continutul e rege si tot el genereaza link-uri in cadrul blogului.

Creeaza o coloana RSS [RSS feed]
*Timp: 3-4 saptamani
*Variabile: design, dezvoltare
*Calitatea link-ului: inalta
Daca blogul tau este supravegheat de un CMS, vei fi avand deja un RSS feed. Daca nu ai, fa-ti. Daca iti vei face, du-l pe Feedburner.com ca sa primesti statistici referitoare la persoanele subscrise.
Pentru construirea de link-uri e simplu. Sunt site-uri care iti vor fura continutul fara permisiune. Cand o fac, asigura-te ca primesti un link inapoi cu
Link-uri la alte pagini pe site-ul tau si in postari si
Instaleaza RSS footer plugin pentru WordPress ( adauga link-ul la blogul tau dupa fiecare postare).

Incurajeaza lumea sa iti vizualizeze si citeasca continutul

*Timp: 11-12 saptamani
*Variabile: mediul social
*Calitatea link-ului: inalta

Lumea nu va cunoaste continutul in care ai pus atata munca decat daca ii pui in legatura cu el. In acelasi timp, nu oricine va fi interesat de genul tau de continut, de aceea trebuie sa stii cui si cum sa te adresezi.
Aici intervin mediile sociale, promovarea de continut si constiinta de brand. E foarte important sa ii faceti pe oameni sa va cunoasca site-ul, blogul sau, in general, portofoliul.
Deoarece principalele metode de a te face recunoscut nu sunt direct legate de link-uri, am decis sa scriu mai jos toate aceste metode.

Segmenteaza-ti continutul – daca ai scris un capitol mai lung si mai compact, desparte-l in mai multe paragrafe. Fii sigur ca utilizezi antetele, listele si puncte [ bullets ] oricand ai ocazia. Nu uita sa lasi spatiile necesare. E mai usor de citit, e mai usor de indexat si de parcurs.

Greselile minimaliste de gramatica si scriere – asigura-te ca ai un continut fara greseli gramaticale, ortografice, litere lipsa sau cuvinte scrise gresit in vreun fel.

Continut mereu proaspat – cea mai buna metoda sa iti pastrezi fluxul de vizitatori este sa ai mereu continut nou, cat mai relevant din punct de vedere cotidian.

Ofera posibilitati multilinguale – potentialii tai client poate nu vorbesc in limba romana. Daca ai cunostiintele necesare, nu strica niciodata sa ai ariante si in engleza, italiana, spaniola etc. Astfel iti asiguri o baza mai vasta de vizitatori.

Scor Flesch-Kincaid de intelegere [ readability ] – continutul trebuie sa aiba un continut usor de citit si inteles, dar, in continuare, terminologia specifica se va folosi unde este nevoie.

Optimizarea platformelor sociale – posteaza link-uri pe site-uri, bloguri, grupuri si medii sociale relevante pentru continutul tau.

Pe langa toate acestea vreau sa adaug ca, in cazul in care comunitatea unui site, grup, blog sau forum nu este pe gustul tau, nu ezita sa te reorientezi spre alte platforme.

Interlink

*Timp: 4-8 saptamani
*Variabile: dezvoltare [ development ]
*Calitatea link-ului: inalta

Dispui de pagini si postari pe site-ul/blogul tau. Link-urile interne sunt FOARTE IMPORTANTE in construirea link-urilor, pentru ca poti administra totul in legatura in cu ele, de la locatia in pagina la textul ancora.
Daca ai considerat folosirea unui plugin CMS care sa iti creeze un hyperlink catre un cuvant anume, la fiecare aparitie a acestuia in pagina (asa cum are site-ul Wikipedia, de exemplu), iti sugerez sa te abtii in cazul in care nu detii un brand foarte cunoscut sau o faci din considerente UX. In loc de asta, reparcurge continutul anterior publicat si daca ai subiecte mai detaliate pe anumite teme, poti sa faci un link relevant. Dar sa fii sigur ca asigur un mediu propice cu textul ancora.
Ia in considerare aspectul de mai sus asftel incat, pe viitor, sa scrii articole sau postari legate de acel subiect.

Linkare exterioara

*Timp: 4-8 saptamani
*Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: moderat-inalta

Linkarea externa e foarte importanta si ea. Nu strange link-uri; vei crea continut nou, deci foloseste-te de asta ca sa castigi favoruri. Voi fi mai explicita referitor la metodele de linkare exterioara, dar in general ai de castigat din linkarea externa.
Singurul caz in care nu as sugera linkarea externa este cel in care detii o industrie super-competitiva (cum ar fi lumea pariurilor) caz in care indiferent ce vei face, nu poti sa atragi ochiul cuiva pentru un favor viitor. Dar pot spune ca doar 10% din industrii ar atat de competitive incat sa justifice asta.

Usureaza linkarea catre tine
*Timp: 4-8 saptamani
*Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: inalta

Daca vrei ca oamenii sa se link-uie catre tine trebuie sa le usurezi munca. Creeaza un HTML prescurtat pe care oamenii sa il poata pune direct in continutul lor care sa link-uie mai multi vizitatori; considera posibilitatea ca unii din consumatorii continutului tau pot fi mai putin obisnuiti cu mediul virtual. Sugerez sa creezi o pagina “Link catre noi” sau folosind JavaScript sa generezi HTML la sfarsitul fiecarui post.
Nota: aceasta ar putea sa nu fie cea mai potrivita optiunea pentru comunitatea din care faci parte. Faci parte din nisa cimentului? Atunci e perfect. Prezinti servicii de internet? Se poate sa nu fie cea mai una alegere pentru tine, pentru ca majoritatea lumii stie deja cum sa te gaseasca.

Link-uri de profil
*Timp: 1-2 saptamani
*Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: moderata

Daca iti creezi un profil pe un site, vei avea un link catre acel profil. Ok, nu e cazul tuturor site-urilor. Unele site-uri vor aproba link-uri de calitate pe profilul tau, altele nu o vor face. Unele sunt undeva la mijloc, cum ar fi Twitter, care genereaza link-uri fara flux (aceste link-uri nu au accesari) [nofollow links].
Ar trebui sa cauti oportunitati privind profiluri relevante pentru nisa ta. Exita undeva vreo copmunitate industiala proeminenta pe care puteti obtine link e la profil?Daca da,de obnicei acestea merg mai depare dacat oprtuntati generale.Exemplu:CrunchBase.

Cerceteaza competitia.
*Timp: 3-4 saptamani
* Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: inalta

O mare parte a timpului dedicat cautarii de link-uri presupune sa studiezi si competitia. In esenta sturiezi roadele succesului lor in timp ce unele link-uri nu pot fi obtinute altele pot fi resure de vizualizator.
Sugerez sa utilizati Ahrebs pentru asta conactati-va la competitie si exportati backlink-urile intr-un format CSV. Faceti aste pentru toata competitia astfel incat sa obtineti toate link-urile lor intr-un singur loc (Excel).Atunci le puteti sorta dupa diferite standard metrice.
Nu e cazul sa va opriti la competitia direcrta; pastrati-va orizonturile deschise si activati in industria dumneavoastra pe o scara mai larga (daca vindeti lanterne cautati un site care vinde baterii de lanterne) sau orice alte site-uri de nisa revlevante. Daca sunteti locali faceti o cercetare in randul paginilor din zona voastra geografica.Daca va ocupatu cu comerul on-line inspirati-va din strategia altor platform de marketing on-lne in obtinerea link-urilor.

Resurse/Pagini pentru link-uri
*Timp: 2-4 saptamani
* Variabile: marketing, design, dezvoltare [development]
*Calitatea link-ului: moderat-inalta

Alti webmasteri au mai creat link-uri sau pagini de resurse si acestea sunt oprtunitati legitime pentru a primi link-uri
Din pacate nu e la fel de usor ca si cum ai cere pur si simplu un link. Voi prezenta tactici specifice mai jos care ii vor determina pe webmasteri sa va placa chiar inainte ca dumneavaostra sa ii abordati, ridicandu-vba astfel sansele de a obtine un link.
In general, totusi, incercati sa va concentrati asupra realevantei. Este tentant sa ne repezim spre oportunitatile mar, dar facand astfel ne vol lovi de cateva probleme. Primul este ca va limitati unui numar mai redus de prospecte sfarsind , in general cu ma putine link-ri. In unele, in cazul unor nise cu calitate redusa acest fapt va poate lasa fara aproape nici un link.
In al doilea rand relevant inseamna sa ai un impact mai mare asupra algoritmului de inaintare. Si in al treilea rand, prin orientarea spre oprtunitatile relevante, ai o sansa mai mare sa ii determine pe webmasteri sa te accepte.

BAZATE PE APLICATIE
Sunt multe locuri de-a lungul Internetului unde link-urile pot fi construite prin aplicatie fie aplicarea intregului site, o parte din continut sau orice altceva.

Directoare de articole
*Timp: 11-12 saptamani
* Variabile: continut
*Calitatea link-ului: scazuta
Va puteti trimite articolele si blogurile la site-uri de sindicare a articolelor si in schimbul acestora veti primui un link sau doua in continut sau in informatiile autorului (variaza de la site la site). De la sfarsitul anului 2011, inceputul lui 2012 incoace acestea nu au mai valorat mare lucru dar daca nu va temeti sa va folositi de niste tehnici de automatizare inca mai este o sursa care merita exploatata.
Exemplu: Ezinearticles.com.

Directoare de blog-uri
*Timp: 1-2 saptamani
* Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: moderata
Daca aveti un blog il puteti trimite la diverse directoare de blog-uri. Asemenea tuturor directoarelor unele sunt valoroase, altele nu.
Exemplu: AllTop.com

Aplicatii catre Directoare ale ompaniilor
*Timp: 1-2 saptamani
* Variabile: marketing
*Calitatea link-ului: moderat-inalta

La fel ca directoarele web generale va puteti trimite site-ul diretoarelor companiilor generale. Nici macar nu aveti nevoie de o companie propriu-zisa ci doare de un site web.
La fel ca in majoritatea cazurilor tacticii bazate pe aplicatie incercati sa va axati pe relevanta la fiecare ocazie. De exemplu, sunt submisiile dumneavoastra in zona Timisoara sau Romania? Atunci aceste directorii de afaceri ar reprezenta un link solid, mai mult decat majoritatea directoarelr de afaceri cu aun nivel similar de autoritate.
Exemple: HotFrog,Manta

Directoare CSS/HTML5
*Timp: 3-4 saptamani
* Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: moderata
Exista o foarte multe gaalerii de CSS unde iti poti aplica blog-ul sau site-ul web daca ai facut o treaba buna in design-ul acestora. Exista de asemenea si unele galerii HTML dinspre care poti genera link-uri.
Directoare eBook
*Timp: 1-2 saptamani
* Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: moderata
Daca ai scris deja cateva eBook-uri sau ai de gand sa o faci exista un numar generous de directoare. Book din care poti sa iti iei link-uri.
Poti deasemenea sa iti reformatezi intreg continutul blog-ului intr-un format eBook tocmai in acest scop asa ca nu te preocupa prea mult cu scrierea unui eBook doar in acest scop.
Exemplu: E-BooksDirectory.com
Directoare Web Gratuite
*Timp: 1-2 saptamani
* Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: scazuta
Exista sute de directoare web gratuite carora le poti trimite link-urile. Singurul calificativ necesar este detinerea unui site web active. Deoarece aceste link-uri sunt atat de usoar de obtinut valoarea lor este una scazuta.Totusi sunt cateva directoare generalwe gratuite care trec atat testul productivitatii cat si cel al increderii.
Exemplu: Website Launchpad
Aplicatii la Infografice
*Timp: 11-12 saptamani
* Variabile: design
*Calitatea link-ului: moderata
Daca ai creat un infografic acesta poate fi trimis cu ususurinta unor directoare de infografice sau blog-uri
Un numar mari din aceste site-uri pe care la vei gasi vor cere o form da plata. Depinde in totalitate de tine daca link-ul valoreaza pretul cerut. Retineti totusi ca acestui tip de site pay-to-play ii lipseste selectia editoriala caracteristica site-urilor gratuite, iar aceasta caracteristica aduce de la sine pierderea angajamantului audientei.
Exemplu: CoolInfographics.com

Directoare pentru Design-ul Logo-urilor
*Timp: 1-2 saptamani
* Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: scazuta
Majoritatea dintre voi aveti logo-uri pentru compania sau web site-ul dumneavoastra asa ca obtineti niste link-uri pentru ele.
Exemplu: TheLogoMix.com
Directoare pentru Aplicatii Mobile
*Timp: 1-2 saptamani
* Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: moderata
Daca ai o aplicatie de mobil poti obtine usor unele link-uri gratuite. Sau daca doresti iti poti crea o aplicatie pentru a genera aceste link-uri. O madalitate osoara este de a creea aceasta aplicatie in asa fel incat sa se comporte ca un cititor RSS al blog-ului dumneavoastra.
Exemplu:Appolicious

Aplicatii de documente/multimedia
*Timp:3-4 saptamani
* Variabile:Niciuna
*Calitatea link-ului :Moderata
Daca ai documente in format PDF, prezentari in Power Point, documente Word sau orice alte documente le poti trimite anumitor site-uri pentru a obtine link-uri.Trebuie sa pui aceste link-urui in documente cum ar fi slide-ul unei prezentari in Power Point sau in documentul PDF.
Exemple: SlideShare,Scrib,Issu.

Directoare specific nisei
*Timp: 1-2 saptamani
* Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: inalta
Ca o exceptie a directoarelor generale, directoarele orientate pe nise accepta doar site-uri care intalnesc un anumit criteriu. De exemplu un nume director poate accepta doar site-uri despre arte si artizanale. Unele dintre aceste directorii sunt gratuite in timp ce altele nu.
Exemplu: Calif.com

Directoare cu plata
*Timp: 1-2 saptamani
* Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: moderata
Unele directoare solicita bani pentru a permite listarea. Din nou, in timp ce unele chiar genereaza valoarea, altele nu valoreaza nici timpul nici banii dumneavoastra.
Exemplu:Directorul Yahoo,BBB,Business.com,BOTW si JoeAnt

Directoare de Podcast-uri
*Timp: 1-2 saptamani
* Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: moderata
Daca ai Podcast-uri poti sa prinzi cateva link-uri usoare gratuite ori aplicarea la directoarele de Podcast-uri.
Exmplu: PodcastDirectory.com

Aplicarea Comunicatelor de Presa
*Timp: 11-12 saptamani
* Variabile: continut, relatii publice
*Calitatea link-ului: scazut-moderata
Prin aplicarea unui comunicat de presa la unele site-uri de distribuire sau site-urilor afiliate specific puteti construe link-uri daca adaugati unul sau doua in textul comunicatului. Unele din aceste optiuni sunt platite iar altele sunt gratuite.
Pentru a obtine cel mai mare impact din acesta metoda suprautilizata recomand integrarea unui singur link in text al carui anchor sa fie URL-ul sau domeniul. Sugerez deasemena integrarea unor ucati mari de continu deoarece in cu serviciile afiliate potrivite aceste bucati pot ajunge sub ochii jurnalistilor care pot publica despre asta.
Exemplu: PRNewsWire.com
Directoare RSS
*Timp: 1-2 saptamani
* Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: scazut-moderata
Daca aveti transmisie RSS o puteti trimite directoarelor RSS. Sunt sute de stfel de directoare. Desi aceste link-uri nu vor fi direct catre continutul dumneavoastra ele vor transmite informatia cu ajutorul transmisiunii RSS care la randul ei genereaza link-uri catre propriiile tale post-uri.
Exemplu: www.Feedage.com

Directoare pentru Teme/Sabloane
*Timp: 3-4 saptamani
* Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: moderata
Designul temeor pentru WordPress sau Sabloane pentru site-uri web reprezinta modalitate minunata de a genera cateva link-uri de la directoare. Puteti de asemenea sa gazduiti pagina de download, iar daca aceasta este decent poteti obtine cateva link-uri de la blog-uri de design.
Daca este o tema de WordPress o puteti trimet la WordPress.org, directorul de Teme, care ii vor genera cateva link-uri nofollow de calitate ridicata (fara a mentiona o tona de expunere gratuita).
Exemplu: free-css.com (sabloane pentru website-uri).
Nu uitati sa includeti link-uri de copyright in Teme sau Sabloane deaoarece uneori aceasta este singura metoda in care veti primi un link inapoi (vor fi link-uri catre o pagina demo,nu catre site-ul creatorului). Locati popularea ale acestor link-uri include antetul si bara lateral.

Calificative si review-uri ale utilizatorilor
*Timp: 1-2 saptamani
* Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: scazuta

Trimiteti Calificative si Review-uri construind astfel link-uri in acelasi timp
Exemplu:Eponions

Upload-uri Video
*Timp: 12-12 saptamani
* Variabile: marketing, productie video
*Calitatea link-ului: moderata
Daca aveti continut video asigurati-va ca obtineti link-uri pentru toata munca si efortul depus. Doar aveti grija:unele site-uri ofera doar link-uri nofollow si acestea sunt in descrierea videoclipului.
Exemplu:YouTube,Vimeo

Aplicatii catre Web 2.0
*Timp: 2-4 saptamani
* Variabile: continut,
*Calitatea link-ului: scazut-moderata

Site-urile Web 2.0 sunt similar directoarelor de articole dar se deosebesc de acestea prin posibilitatea de a incarca imagini, videclipuri si contnut interactive. De obicei acestea ofera o valoare mai ridicata fata de directoarele cu articole dar acest aspect depinde in totalitate e autoritatea site-ului respective.
Daca continutul oferit este original atunci va oferi o valoare mai ridicata si chiar posibilitatea de a fi ridicat pentru o serie de expuneri pe tremen indelungat in SERP-uri (insemnand ca link-urile vor avea o component de trafic in funcie de valoarea continutului).
Exemplu:HubPages.com

Directoare pentru Aplicatii Web
*Timp: 1-2 saptamani
* Variabile: nicunul,
*Calitatea link-ului: moderata

Daca ai o aplicatie sau o unealta on-line poti obtine link-uri catre aceasta. Daca te gandesti sa iti creezi una ia in considerare ca aceasta poate fi folosita si pentru a atrage link-uri. Vom elabora acest aspect mai jos.

Directoare pentru Web cam-uri
*Timp: 1-2 saptamani
* Variabile: nicunul,
*Calitatea link-ului: scazuta
Daca iti faci o insatalatie cu Web cam-uri poti obtine cateva link-uri de calitate cum ar fi directorul PR6.
Exemplu:Earthcam.com

Directoare pentru Widget
*Timp: 1-2 saptamani
* Variabile: nicunul,
*Calitatea link-ului: moderata

Desi majoritatea Widget-urilor pe care le vei intalni nu iti vor da link-uri direct poti construi niste link-uri serioase cu ajutorul lor. Daca te asiguri ca ai un link undeva in fata Widget-ului poti asuigura expunerea la o audienta mare cu ajutorul acesto directoare.
Exemplu: GadgetsDirectory.Blogspot.com

BAZATE PE CONTINUT

Te poti folosi de continut pentru a obtine link-uri. Majoritatea acestor tactici nu generaza in mod neaparat dar au aceasta posibilitateta daca continutul este destul de bun.

Carnavale de Blog-uri
*Timp: 12-12 saptamani
* Variabile: continut
*Calitatea link-ului: inalta
Daca esti nou in publicarea Blog-urilor sau pur si simplu pvrei unul pentru a genera un link contextual solid atunci carnavalele de Bloguri sunt “la mintea copilului”. Practic Carnavalurile de Blog-uri inseamna o comunitate care scrie despre un anumi subiect in calitate de grup.
Fiecare Carnaval are un organizator (care il porneste si il conduce), o gazda care se ofera voluntara sa gazduiasca problema lunii respective si bloggeri (cei de care suntem no interesati). Fiecare carnaval permite aplicatii din partea unor bloggeri care sunt, in general, experti in domenmiul lor.
Contributii la postarile generate
*Timp: 2-6 saptamani
* Variabile: niciuna,
*Calitatea link-ului: moderata

Asemenea unor interviuri,daca vi se cere sa participate la un post care va fi vizualizat in masa asigurati-va ca va aduceti contributia. Intrebartile nu rapesc, de obicei mai mult de 5-10 minute din timpul dumneavaostra ,si veti obtine un link sau doua decente din experienta.

Continut educational
*Timp:-12-12 saptamani
* Variabile:Continut,
*Calitatea link-ului : Ridicata
Daca inceri sa obtiilink-uri de la Univarsitati creaza continut orientat spre acestea pe care le poti folosi in timpul inercarii de as stabili contact.Ai incredere in mine,sigur stii ceva despre care poti scrie un intreg tutorial care i-ar interesa pe unii webmasteri.
Inloc de a crea continutul dintr-o perspective de sus in jos(crearea continutului si apoi incercarea de a genera link-uri pentru acesta) , incercati sa abordati tehnica de jos in sus si anuma cautarea unui subiect despre care stim cu certitudine ca va genera link-uri valoroase.
Inscrierea in Concursuri si Oferte de Premii
*Timp:-3-4 saptamani
* Variabile:Marketing,PR,Legal
*Calitatea link-ului : Scazuta
Iubesc concursurile on-line si asa ar trebui si tu.Nu dor ca iti ofera samnsa de a castiga preimii dar si de a genera unlele link-uri de calitate.Cele mai populare concursuri pe care le vei intalni sunt cele pentru gazduirea de blogging.

Apari in interviuri
*Timp12-12 saptamani
* Variabile: Niciuna
*Calitatea link-ului: moderta-inalta
Exacta asa cum ar trbui sa le iei iterviu altora nu pierde ocazi de a da tu la randul tau interviuri, indiferent de cat de mnica este audienta.Cele 5-600 de cuvinte care dureaza 15-20 de minute se pot tr ransforma in niste link-uri valoroase.
De obicei nu poti face n imic pentru a deschide astfel de portunitati,decat daca le urmaresti in mod active.De exemplu vezi daca sunt intervievate alte personae al caror statut in industrie este similar cu cel detinut de tine.Ap[eleaza la cei care se ocupa de interviuri sa spunele ca tu sau compania ta aveti o poveste care poate fi de interes.Merita incercat atata timp cat suntem politicosi in fata refuzului.

Continutul Verde
*Timp: 2-3 saptamani
* Variabile: continut
*Calitatea link-ului: inalta

Exact ca in cazul continutului educational incercati sa create un continut care tinteste o comoinitate specifica.In acest caz comunitatea preocupata de salvarea mediului iconjurator.Acestia au o valoare ridicata a link-urilor care merita exploatata.
Simpla abordare a blogger-ilor si explicarea despera continut e de obicei suficienta.Daca continutul este sufficient de bunn(de exemplu un infografic despre efectele poluarii asupra atmosferei)atunci acerstia vor dedica un blog intreg continutului.
Sfatul Profesionistului:exeple cum e infogrficul de mai sus sunt extreme de eficiente deoarece tot ce trebuie sa faceti este sa le integrati iar daca exsta vreo comunitate dispusa sa integreze infograficuria aceasta trebuie sa fie cea verde.

Blogging de oaspete
*Timp 12-12 saptamani
* Variabile:Continut
*Calitatea link-ului : Inalta
Bloggerii, de obicei, intampina dificultati in generarea unui flux continuu de continut. Aici intervii tu. Ofera-te sa generezi continut in calitate de vizitator pe site si post-ul tau va genera link-uri, iar daca este unul bun, va trimite trafic in directia ta.

Imagini si cinematografe
*Timp: 11-12 saptamani
* Variabile: design
*Calitatea link-ului : moderata

Ceva adesea trecut cu vedera este utlizarea imaginilor pentru link-uri.Bloggeri adesea depun eforturi in gasirea imaginilor relevante pentru un anume comment asa ca de ce sa nu profitam?
Cand oamenii iti folosesc imaginile vei primi un link de atribuire (asta daca sunt cinstiti). O idée bunaeste sa ai un aparat foto/video cu tine de fiecare data cand esti present la un eveniment.Imagineza-ti cum ar fi sa faci poze de calitate diferitilor vorbitori pe care ulterior sa le publici pe site-ul tau.
Daca mergi pe aceasta ruta si generezi un numar ridicat de imagini ia in considerare crearea unei sectiuni pe site-ul tau dedicate galeriei media. De acolomai departe faceti niste SEO de imagini pentru a incadra imaginile in diferitii algorimi ale motoarelor de cautare dupa care spera ca oamenii lo vor fura sui publica p site-ul or(punct la care ii poti contacta si le poti cere un link de atribuire daca nu au facut-o deja).
Pontul profesionistului:Asigura-te ca e usor ca celora publica le e usor sad ea copy&paste codului HTML chiar in post-urile lor.Asta va face folosirea imaginuilor mai usoara dar va creste si sanselse sa primesti un link.
Cat despre cinamatografe procesul e acelasi:construieste-ti o baza de data cu ela si apoi abordeaza blog-eri si webmasteri sa le foloseasca sis a le integreze.cand o fac asigura-te ca primesti link-ul de atribuire.

Fa schimb de articole
*Timp: 11-12 saptamani
* Variabile: continut
*Calitatea link-ului: inalta

Ca si in cazul vizitatorilor care scriu in cadrul unui blog, poti prim lnk-urile la schimb pentru continut, dar de ce sa nu faci schimb? Ambele parti isi asigura continut de cealalta parte, link-uri si vizitatori din comunitati diferite.
Daca unul dintre voi este superior din punct de vedere al numarul de vizitatori, cel cu mai putini vizitatori poate oferi un service extra.

Scrierea marturiilor
*Timp: 3-4 saptamani
* Variabile: marketing , serviciu cu client [customer service]
*Calitatea link-lui: moderat-inalta

Un aspect FOARTE important. Chiar in acewst moment, fa un inventor al tuturor produselor cumparate recent. Atat timp cat un produs sau serviciu nu apartin de o companie foarte mare, exista sanse mari ca tu sa primesti un link la schimb pentru marturie privitoare la calitatea produselor lor.

ATRAGEREA LINK-URILOR

Aici se termina lista tehnicilor care depind de linkare externa si de inscrieri pe platforme.

Studii de caz
*Timp: 8-12 sptamani
*Variabile: continut
*Calitatea link-ului: moderat-inalta

Oricui ii plac studiile de caz bine puse la punct. Rezultate reale cu numere reale atrag instant privirile vizitatorilor. Daca oferi un serviciu sau un produs, e perfect.

Ghiduri complete/ Resurse

*Timp: 8-12 saptamnai
*Variabile: continut legal
*Calitatea link-ului: inalta

Crearea unei liste de resurse relevante pentru completarea unui ghid pe un subiect e o idee foarte buna. Lista completa e primul pas catre crearea de link-uri. De ce? Pentru ca oamenii prefera sa vorbeasca despre un subiect referindu-se la un aspect anume al acelui subiect, nu la mai multe.
Pe masura ce adaugi continut sau schimbi, e bine sa iti tii la zi si lista de resurse. Unee link-uri inceteaza sa fie utile in timp. Asigura-te ca e mereu ordine in lista.

Fii mereu la current cu barfele
*Timp: 1-2 saptamani
*Variabile: continut
*Calitatea link-ului: moderat-inalta

Daca observi un punct de controversa in industria ta, nu ezita sa iti spui opinia, fie chiar opusa multimii. Daca o faci destul de repede, si daca o faci cum trebuie, se poate sa te alegi cu ceva faima din asta.

Transmite primul cele mai recente informatii
*Timp: 1-2 saptamani
*Variabile: continut, marketing
*Calitatea link-ului: inalta

Aici vei avea putin de munca, dar ideea e sa fii mereu pregatit sa scrii despre ceva ce tocmai ai auzit ca e nou,intra in trenduri si totusi nu se stiu multe despre subiect.

Creeaza concursuri
*Timp: 2-3 saptamani
*Variabile: continut, legal
*Calitatea link-ului: moderat-inalta.

Sa intri in diverse competitii este placut, dar sa le incepi tu este si mai bine. Prin faptul ca le ceri participantilor sa scrie si a posteze despre tine si despre eveniment, nu numai ca primesti link-uri de la ei, dar posturile lor vor si expune continutul tau la un numar mai mare de vizitatori, crescandu-ti numarul de participant si totodata fluxul de vizitatori.
Sfat: cand te gandesti la ce fel de concurs ai putea sa initiezi, poti sa arunci un ochhi pe Twitter sa vezi ce se spune despre produsele tale.

Resurse de vizitatori
*Timp: 2-3 saptamani
*Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: inalta

Parerea unor experti in domeniul tau de activitate e un alt punct in care poti atrage vizitatori. Daca produsul e bun si daca influentele necesare, poti fi sgur ca vei resimti un gflux proaspat de vizitatori curand.

Scoruri/ Clasamente relevante
*Timp: 11-12 saptamani
*Variabile: niciuna
*Calitatea link-urilor: moderata

Daca ai de gand sa faci clasamente ale unor companii sau persoane, daca sunt decente, crede-ma ca vor atrage lume. Partea buna e ca nici macar nu trebuie sa fie reale.

Cautare de date
*Timp: 4-8 saptamani
*Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: inalta

Colectand date despre orice, in general, iti aduce beneficii. De ce? Pentru ca, la fel ca listele, si oamenii au o afinitate pentru date. Unul din motive este ca au nevoie de baza pentru argumentari, ceea ce e absolute firesc.
Du asta un pas mai departe. Scrie date exacte, apoi reposteaza si adauga-t i concluziile personale.
Sfat: daca subiectul in cauza se situeaza intr-una din extremele unei polemici, provocati lumea la dialog. Oamenilor le place sa le dea altor oameni dreptate.

Desfiinteaza mituri
*Timp: 3-4 saptamani
*Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: moderat-inalta

Daca exista o credinta falsa in industria ta, discrediteaz-o si fii sigur ca toata lumea afla asta. Daca e ceva destul de mare si argumentarea ta este solida, s-ar putea sa creezi ceva animozitate si sa mai castigi vizualizari.

Desene
*Timp: 2-3 saptamani
*Variabile: marketing, design, dezvoltare
*Calitatea link-ului: inalta

Folosirea imaginilor pentru a atrage atentia si emotia audientei este ideala. Sunt exemple care au castigat peste 15.000 de link-uri.
Grafice gratuite
*Timp: 2-3 saptamani
*Variabile: marketing, design, dezvoltare
*Calitatea link-ului: moderat-inalta

Daca se intampla sa gasesti date prin marea virtual si ele sunt relevante pentru tine, dispune-le sub forma de grafice. Google face asta cu mare success; platform lor te lasa se creezi grafice customizabile inafara bazei de marketing pe care o detin ei. Nu spun ca ar trebui sa te ridici la standardelel Google, dar ai putea incerca totusi optiunea infograficelor.

Jocuri
*Timp: 3-4 saptamani
*Variabile: marketing, design, dezvoltare
*Calitatea link-ului: moderat-inalta

Crearea unor jocuri care sa capteze sis a pastreze vizitatorii pe site nu e doar o thenia de a atrage vizitatori; daca este destul de bun, vor fi webmasteri care sa iti asigure flux de vizitatori postand linkul pe paginile lor.

Glosar de termeni tehnici
*Timp: 2-3 saptamani
*Variabile: continut
*Calitatea link-ului: inalta

Sunt persoane care nu stapanesc atat de bine terminologia specifica a ramurii tale industriale; gandeste-te sa incluzi un glosar pentru termenii tehnici specifici domeniului tau de activitate.
Tutoriale si “Cum-sa”
*Timp: 3-4 saptamani
*Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: moderata

Fie ca e vorba de un dispozitiv sau de un procedeu, e foarte util sa le arati oamenilor cum se foloseste ceva.

Google Harti Mashup
*Timp: 3-4 saptamani
*Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: moderata

Google Harti te ajuta acum sa atragi link-uri; tot ceea c ear trebui sa faci este sa pui pe harta evenimentele dintr-o perioada anume si lumea va afla de eveniment de la Google Maps.

Umor
*Timp: 1-2 saptamani
*Variabile: continut, design, dezvoltare
*Calitatea link-ului: moderata

Crearea unor glume sau parodii pe un subiect care tine de industria in care activezi poate incalzi relatia dintre tine si vizitatori.Oamenii dau share la posturile care le plac.

Infoanimatii
*Timp: 8-12 saptamani
*Variabile: dezvoltare
*Calitatea link-ului: moderat-inalta

In loc sa faci un infografic, ai putea opta pentru un video care prezinta aceleasi informatii. E diferit de ce face majoritatea, dar e un luccru foarte bun. Video-ul poate fi linkat si se va comporta ca un post de sine statator.

Instructografice
*Timp: 2-3 saptamani
*Variabile: design
*Calitatea link-ului: moderat-inalta

Sunt, la baza, la fel ca infograficele; ai putea crea unul pe tema ”cutia de bijuterii in 10 pasi”. Instructograficele merg bine pe Pinterest.

Interactivitate
*Timp: 8-12 saptamani
*Variabile: dezvoltare
*Calitatea link-ului: moderata

Urmatoarea oprire in linkare este continutul interactiv. De ce e o idee buna? Putina lume o face, desi e o metoda cool.
Poate consideri ca sunt putine ustensile care sa te ajute sa creezi continut interactiv (fara ajutorul unui developer), dar trebuie sa realizezi ca deoarece standardele sunt inalte pentru acest tip de continut si continutul de acest fel este mai calitativ.

Interview-uri
*Timp: 2-3 saptamani
*Variabile: relatii publice
*Calitatea link-ului: moderata

Sa discuti cu experti ai domeniului tau de activitate este o metoda grozava de a atrage link-uri, dar interview-ul in sine e doar jumatate din ce trebuie sa iei in considerare. Cealalta jumatate consta in a pune intrebarile potrivite.
O metoda buna de a gasi intrebari bune este sa ii intrebi chiar pe membrii comunitatii tale ce idei au, fie ca e vorba de Google+, Twitter sau alt site.

Microsite-uri
*Timp: 1-2 saptamani
*Variabile: marketing, design, dezvoltare, legal
*Calitatea link-ului: moderat-inalta
Sa creezi un microsite-uri e o metoda grozava de a atrage link-uri.In timp ce unii se logheaza in mod natural la site-ul orginal, ceilalti intra pe microsite si sunt directionati la site-ul tau principal, presupunand ca ai link-uri care sa faca legatura.

Imprastie stirile
*Timp: 11-12 saptamani
*Variabile: continut
*Calitatea link-ului: inalta

In loc sa incerci sa fii primul care imprastie cele mai noi stiri, cantareste daca poti sa folosesti cumva in avantajul tau furtuna de idei. Aici vorbim de practica de a cauta si scrie posturi captivante, ceea ce poti face prin cateva metode:
Spune doar povestea in sine – daca este devreme inca, spune doar povestea cu detaliile cunoscute si pastreaza-ti vizitatorii la current.
Analizeaza – in cazul in care nu esti prima persoana la fata locului, incearca sa evidentiezi unghiuri ale polemicii care poate nu au fost discutate.
Recapitularea intarziata – daca ai ajuns in punctual in care sunt deja cunoscute toate detaliile, incearca sa scrii o recapitulare a faptelor si accentueaza pe caracterul noutatilor.
Analiza detaliata- odata ce s-au linistit apele, revizualizeaza aspectele generale si cauta ceva nedescoperit. Posteaza despre asta.

Petitie
*Timp: 2-3 saptamani
*Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: moderata

Daca exista in cadrul comunitatii tale o afinitate anume spre un anumit obiect sau subiect, poate e momentul sa faceti o petitie. Ar putea sa atraga pur si simplu cateva link-uri, ar putea sa devina de-a dreptul incendiar.

Resurse printabile
*Timp: 2-3 saptamani
*Variabile: continut, design, dezvoltare
*Calitatea link-ului: moderat-inalta
Oamenilor le plac copiile xeroxate ale ghidurilor utile. Prin crearea unei resurse printabile cu un design bun, poti fi sigur ca vei primi cateva link-uri.

Produse comparate
*Timp: 1-2 saptamani
*Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: moderata

Cauta produse comparative la care majoritatea nu se poate decide. Analizeaza-le si cauta informatii despre cele doua. Formuleaza apoi concluzia, conform careia tu sustii probabil una din cele dua produse. Ce e foarte important: trebuie sa fi studiat serios cele doua obiecte si sa ai date relevante despre ambele, altfel controversa ar fi in dezavantajul tau.
De obicei aceste subiecte au multe cautari si, cu ocazia asta, iti cresti popularitatea site-ului / blogului.

Teste
*Timp: 2-3 saptamani
*Variabile: continut
*Calitatea link-ului: moderat-inalta

Testarea cunostiintelor vizitatorilor tai si posibilitatea lor de a-si imparti rezultatele cu prietenii sunt idei grozave de promovare.

Documente de cercetare
*Timp: 4-8 saptamani
*Variabile: continut
*Calitatea link-ului: moderat-inalta

Sa scrii despre subiecte tehnice sau mai putin cunoscute ale industriei tale este un mod de a-ti instaura dominatia, dar si de a atrage link-uri. Daca vei face o descoperire majora, sigur vei primi sprijinul unor site-uri sau persoane mai sus-puse.

Fa un review la ceva nou
*Timp: 1-2 saptamani
*Variabile: marketing
*Calitatea link-ului: moderat-inalta

Ca si in cazul stirilor, daca esti primul care prezinta review-ul si este unul bun, vei primi atentie si link-uri. Te poti folosi de asta si caa sa castigi favoruri din partea firmei creatoare/ distribuitoare.

Povesti
*Timp: 1-2 saptamani
*Variabile: marketing
*Calitatea link-ului: inalta

Oamenii adora o poveste personala bine spusa. Fie e ca nebuneasca, rusinoasa sau romantic, atrage emotia si atentia cititorului.

Sondaje de opinie
*Timp: 1-2 saptamani
*Variabile: marketing, design, dezvoltare
*Calitatea link-ului: moderata

De obicei, metoda sondajelor se desfasoara de obisei in doi pasi.
Primul pas e mereu sa ii inviti pe oameni sa participe la sondajul tau. Daca este pe un subiect interesant, promoveaza-te pe bloguri, site-uri de specialitate si medii de socializare.
Al doilea pas este sa prezinti audientei rezultatele. Combina rezultatele cu putina controversa si cu un visual bun si vei avea multe link-uri.

Continut cu character de sezon
*Timp: 8-12 saptamani
*Variabile: continut
*Calitatea link-ului: ridicata
Crearea continutului potrivit la moomentul potrivit va poate aduge genul potrivit de atentie.De exemplu publicarea unui visual nostim despre un evenimnt care se apropie va poate genera multe link-uri.
Lucrul acesta este valabil si pentru sarbatori : Craciun,ANul NOu ,Valentine’s Day Etc.

Unelte Web
*Timp: 1-2 saptamani
*Variabile: PR
*Calitatea link-ului: moderata
Crearea uneltelor gratuite o-line,cum ar fi calculatoare este o modalitate minunata de a genera link-uri. Nici macar nu trebuie sa fie o unealta compelexa,daca poate economisi 5 minute atunci merita distribuita.

AJUTAREA WEBMASTER-ILOR

Una din cele mai bune tactici de a genera link-uri est eaceea de a ii ajuta pe webmasteri.Prin faptul ca le faceti un serviuciu acestia sunt mult mai dispusi sa it ofere un link.

Link-uri Stricate
*Timp: 1-2 saptamani
*Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: ridicata
Una dintre cele mai bune tactici listate aici.Nivelul de crestere al numarului de link-uri stricate este nedrept .Pe scurt:
1.Vei gasi pasasje care au potentialul sa nu trimita link-ul catre tine
2.Vei cauta link-uri stricate pe pagina respective
3.Il ve anunta pe webmaster de erorile intalnite.

Recreerea continutului mort
*Timp: 2-3 saptamani
*Variabile: contiut
*Calitatea link-ului: ridicata
Duceti repatrarea de link-uri stricate un pas ma departe prin recreerea continutului gasit la acele URL-uri,dupa care extrapolate nu numai catre site-ul acela de linking ci catre alte site-uri care au link spre acel URL.
Penrtru aceasta folositi-va de Archive.or pentru a determina ce continut se afla in acel URL.
Pentru a gasi continut mort care poate fi recreat incepeti pruin a genera o seria de pagini relevante pentru nisa demograficul de varsta sau audienta respective.Daca verificati aceste pagini pentru link-uri de obiceui vati gasi una sau daoua stricate.
Umplerea golurilor din continut
*Timp: 2-3 saptamani
*Variabile: contiut
*Calitatea link-ului: ridicata
Daca exista site-uri cu lacune in continut apelati la webmaster si intrebati-l daca puteti isa refaceui aceste lacune.

Gasirea Malware-ului
*Timp: 1-2 saptamani
*Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: moderat-ridicata
Folositi ScrapeBox sa gasiti site-uri care au malware apoi anuntati webmasterul si ceretii un link.
Nu uitati,nu mergeti pe site-ul lui,s-ar pute sa va alegeti cu un virus.FOlositi un system de cautare te tip Whois pentru a gasi informatia de contact.

Repararea gramaticii sau a ortografiei
*Timp: 2-3 saptamani
*Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: moderat
E cel mai simplu lucru din lume.Cautat greseli pe un site,anuntati webmaster-ul si cereti un link in schimb.

Oferiti-le hosting
*Timp: 4-8 saptamani
*Variabile: dezvoltare
*Calitatea link-ului: moderat
Orice webmaster trbuie sa scoata niste bani din buzunar lunar pentru host-ing(gasduire).De ce sa nu ii ajutati prin a le oferi host-ing Daca aveti server acest lucru nu va va costa nimic si puteti cere link in continutul blog-ului lor.

Logo,Grafica si Design Web
*Timp: 4-8 saptamani
*Variabile: design
*Calitatea link-ului: moderat
Un site decent de obicei are un fel sau altu de logo ,grafica sau design web.Daca aveti experienta in aceste domenii conatctati webasterii si oferiti-va serviciile pe gratis.
Cateodata nici nu terebuie facuta o refacere majora a website-ului.

Transcrierea continutului
*Timp: 2-3 saptamani
*Variabile: continut
*Calitatea link-ului: moderat
Gasiti bloggeri care transmit podcast-uri sau continut video si nu isi transcriu audio-ul .Faceti asta pentru ei si apoi dati-le de stire; putei fie sa postat continutul pe website-ul dumneavoastra pentru ca ei sa publice un link catre acesta (recomanadat) fie ca ei sa posteze continutul la ei pe blog cu link catre contiutul dumneavoastra.
Va recomand SpeechPad daca urmariti un serviciu de transcriere.

Traducerea continutului
*Timp: 2-3 saptamani
*Variabile: continut
*Calitatea link-ului: ridicat
Nu toate website-urile sunt accesibile in diferite limbi si multi utilozatori nu folosesc un browser cum ar fi Crome care permitye traducerea pagiilor.Astefel va puteti oferi sa traduceti contiutul

Update-ul continutului depasit
*Timp: 2-3 saptamani
*Variabile: continut
*Calitatea link-ului: ridicat

Daca informatia este dpasita facti-le un serviciu webmaster-ilor prin a va oferi ajutorul in a-l updata.Daca sunteti intr-un domeniu care evolueaza rapid cum ar fi SEO cautati articole scrise acum cativa ani care inca au traffic .

SOCIAL
Sa nu credit niciodata ca siteu-rile de socializare si construirea de link-uri nu sunt conectate in styrategia ta de marketing.

Distribuiri Google+
*Timp: 1-2 saptamani
*Variabile: social
*Calitatea link-ului: jos-moderat
Deoarece Google+ sa afla pe graficul Google de linkuri exista o sansa ridicata ca share-urile de pe aceasta platform sa fie vazute ca simple link-uri iar deoarece Google+ are serviciul PageRank aceste stratagem mertita urmatite.
Boocmarking Social
*Timp: 1-2 saptamani
*Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: jos-moderat

Site-uri cum ar fi Delicious,Diggs au Pinterest ofera putina valoare link-urilor prin intermediul bookmark-urilor sociale.Considerati insa ca usurinta cu care se poate abuza de aceste servicii poate afecta valoarea link-urilor.
Platforme pentru apeluri sociale
*Timp: 1-2 saptamani
*Variabile: niciuna
*Calitatea link-ului: moderat
Cateodata e-mail-ul nu este cea mai buna modalitate de a contact ape cineva.
Cresterea Twitterul a demonstra ca modalitatea de contact autentica oferite de aceste servicii creste in popularitate si in valoare.

CREATI LUCRURI FOLOSITORE
Daca le create acestea vor veni .Puteti crea un numar ridicat de lucruri foarte utile pentru webmasteri pe care acestea le pot integra in site-ul lor.

Summary
Article Name
Ghid Optimizare SEO Off Page - Star Marketing
Description
Ghid Optimizare SEO Off Page - Star Marketing - cums a iti clasezi site-ul mai bine in rezultatele Google pentru a atrage noi clienti pe site.
Author
Publisher Name
Star Marketing Consulting